Mukavaa, kun etelä-suomeenkin satoi lunta
Jotenkin se kuuluu tähän joulun aikaan. On valoisampaa ja mieli iloisempi, kun saatiin valkoinen joulu.
Kommentit (35)
Sulla ei ilmeisesti ihan ole kalenteri hallussa. Ennustan, että pk-seudulla jouluna ei ole lainkaan lunta ja nurmi vihertää.
Ei tarttis olla lunta koko talvena!
-talvipyöräilijä-
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Olen samaa mieltä.
Ensi viikolla on taas lumet pois toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Nastarenkaat pöljä.
Parasta! Talven lumi ja kesän helteet jos ei saasuupieliä ylössuin, niin ihmisessä on jotain vialla. Masennus tai jotain.
En kyllä näe lumessa mitään mukavaa. Vihaan talvea ja kaikkea siihen liittyvää. Onneksi kohta Espanjaan.
Viikon pääsyä + 6 ja vettä sataa kaatamalla 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Olen samaa mieltä.
Miksi asutte Suomessa? En ymmärrä ikinä lumesta valittajia. Siskoni on yksi tällainen ja olen sanonut hänelle tuhat kertaa, että muuta hyvä nainen etelämmäksi. Hän pystyisi oikein mainiosti tekemään työtään vaikka Espanjasta käsin, joten miksi valittaa täällä puoli vuotta, kun voi maata auringossa läppärinsä kanssa?
Viisi kuukautta voisi olla vuodesta siellä ja olla muuten Suomessa, se olisi hänelle fiksua, ehkä myös teille, mutta ei, te valitatte, valitatte ja valitatte.
Meteorologit ennustaa joulukuulle jopa +10 asteen lämpötiloja. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Nastarenkaat pöljä.
Eipä kelpaa vastaus, vaikka se toimisi. Poikani ajaa koulumatkansa fillarilla, jossa on nastarenkaat. Matkaa on noin yhdeksän kilometriä ja hän ei valita, vaikka on lukiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Olen samaa mieltä.
Miksi asutte Suomessa? En ymmärrä ikinä lumesta valittajia. Siskoni on yksi tällainen ja olen sanonut hänelle tuhat kertaa, että muuta hyvä nainen etelämmäksi. Hän pystyisi oikein mainiosti tekemään työtään vaikka Espanjasta käsin, joten miksi valittaa täällä puoli vuotta, kun voi maata auringossa läppärinsä kanssa?
Viisi kuukautta voisi olla vuodesta siellä ja olla muuten Suomessa, se olisi hänelle fiksua, ehkä myös teille, mutta ei, te valitatte, valitatte ja valitatte.
Me kaikki ei olla eikä haluta olla hoitsuja tai tekniikan insinöörejä joten työn saaminen ulkomailta on äärimmäisen vaikeaa. Varsinkin kun pakkoruotsin takia se ainoa hyvin osattu kieli on englanti.
Viime talvena oli yli 60 cm lunta meillä Espoossa, toissa talvena hyvinkin 50 cm. Mielestäni sellainen 30 cm olisi aika hyvä lumimäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Nastarenkaat pöljä.
Eipä kelpaa vastaus, vaikka se toimisi. Poikani ajaa koulumatkansa fillarilla, jossa on nastarenkaat. Matkaa on noin yhdeksän kilometriä ja hän ei valita, vaikka on lukiolainen.
Kummalla sitä energiaa on enemmän, lukiolaispojalla vai 55-v naisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Olen samaa mieltä.
Me kaikki ei olla eikä haluta olla hoitsuja tai tekniikan insinöörejä joten työn saaminen ulkomailta on äärimmäisen vaikeaa. Varsinkin kun pakkoruotsin takia se ainoa hyvin osattu kieli on englanti.
Varsinkin nykyaikana joka ikinen oppii kyllä enkun tosi hyvin, jos haluaa. Se oli silloin joskus 30-40 vuotta sitten, kun tuo ruotsi vaikutti noin paljon, kuin annat ymmärtää. Herää tähän päivåån! Tsiisus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Nastarenkaat pöljä.
No jos kerran pyöräilet, niin varmaan voit pyöräillä nastarenkaillakin?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin iloitsen lumen tulosta Helsingin lähiössä.Olen ulkoilut paljon lumisessa säässä ja nautinut lumisateesat. Eilen 3h kävelyretkelläni havahduin liukasta lumen alla. Joten otin nasta remimmit esille jalkineisiin. Kun sen kävelylenkin teen 3h. tänänkin.Olen vaihtanut aikaa.Kun perässäni mies pulska ja tahditon,meinaa olen vapaata rista. Kuin myös eri reitin kävelyni.Aikuinen poikani jo vuosi kymeniä sitten sano: Äiti vaihda reitejä kävelysi ja kelon aikoja. Nyt on estenä eri Reiti Myllypuro kieroteitä 2 eri paikaa.Joudun siis se alue samaa tietä kulkea. Jossa mies pyörällä,Vaihtanut jo Prisman itäkeskuksessa: City Markettiin itis. Harmillista että tuntematomat ihmiset voivat ulkona häiritä ja rajoitaa ihmisen likumista alueilla. Paras kaveri sillä taskumatti ,josta huikaa otaa. Sitä kai hakee Prisman yhteys itis alkosta?Nautitan lumesta niin kauankuin sitä on.Muistakaa heijastimet,on lähesi ilmainen Henkivakuutus!
Katuvalot on päällä, mitä minä tee heijastimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-talvipyöräilijä-
Nastarenkaat pöljä.
No jos kerran pyöräilet, niin varmaan voit pyöräillä nastarenkaillakin?
1. Renkaiden vaihtaminen ei ole mitään huvia
2. Lumessa polkeminen on ERITTÄIN raskasta ja vauhti huomattavasti hitaampaa
3. Pakkasessa polkeminen vaatii erittäin paksut vaatteet jotka sitten satulasta noustessa esim kauppaan ovat liian kuumia
4. Nastarenkaiden pito ei ole läheskään sataprosenttinen
Itsekin iloitsen lumen tulosta Helsingin lähiössä.Olen ulkoilut paljon lumisessa säässä ja nautinut lumisateesat. Eilen 3h kävelyretkelläni havahduin liukasta lumen alla. Joten otin nasta remimmit esille jalkineisiin. Kun sen kävelylenkin teen 3h. tänänkin.Olen vaihtanut aikaa.Kun perässäni mies pulska ja tahditon,meinaa olen vapaata rista. Kuin myös eri reitin kävelyni.Aikuinen poikani jo vuosi kymeniä sitten sano: Äiti vaihda reitejä kävelysi ja kelon aikoja. Nyt on estenä eri Reiti Myllypuro kieroteitä 2 eri paikaa.Joudun siis se alue samaa tietä kulkea. Jossa mies pyörällä,Vaihtanut jo Prisman itäkeskuksessa: City Markettiin itis. Harmillista että tuntematomat ihmiset voivat ulkona häiritä ja rajoitaa ihmisen likumista alueilla. Paras kaveri sillä taskumatti ,josta huikaa otaa. Sitä kai hakee Prisman yhteys itis alkosta?Nautitan lumesta niin kauankuin sitä on.Muistakaa heijastimet,on lähesi ilmainen Henkivakuutus!