Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muita, joiden mielestä Sannin biisi on vähän nolo
27.03.2026 |
Ja katkera. En vain ymmärrä, miten yli 30 v(!) ihminen alkaa poitsuttelemaan (vähättelemään) julkkiseksänsä nykyistä julkisesti. Vähän mautonta, eikä ehkä kovin kypsään käytöstä.
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No onhan se! Aikuinen nainen kiukuttelee julkisesti eroaan, noloa. Sillä vissiin korventaa eniten se, että Shirly seurustelee nyt miehen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai sitten on sovittu juttu. Saavat julkisuutta kummatkin, Sanni ja poju.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanni on mauton, ei osaa laulaa eikä ainakaan sovi Voicen tuomariksi. Sillä alkaa aina silmät kiilumaan kun näkee nuoren tytön esiintymässä vaikka olisi kuinka huono ääni. Ulos vaan! Ja koko biisi on pelkkä julkisuustemppu, ja huono kaiken lisäksi.
Alue: Aihe vapaa
Se koko muija on nolo.