Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan olet pisimmillään pitänyt samoja rintsikoita ilman pesua?

Vierailija
21.11.2022 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v

Vierailija
42/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana, alle 25v, en pessyt liivejä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää.

Vierailija
44/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samoja yleensä 4-7 päivää.

Vierailija
45/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samoja yleensä 5-10v.

Vierailija
46/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v.

En enää ruoki lapsen kavereita, joten käytän rintsikoita useammin.

Vierailija
47/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen liivejä ehkä kerran viikossa ja pidän töissä ja vapaa-ajalla eri liivejä. Ja kotona en ollenkaan ellei ole vieraita käymässä. Harmillisesti minulla on 2 rikkinäiset liivit käytössä, kun hyviä on välillä vaikea löytää ja halvat eivät ole hyvät päällä. Minulla joko katkeaa kaarituki tai kaarituki rikkoo liivien kankaan ja nousee ylös ja ulos liiveistä. Ehjät, mutta virheellisesti ostetut eivät siltikään ole yhtä hyvät/mukavat päällä kuin hyvät ja rikkinäiset😅

Vierailija
48/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän noin kuukauden samoja ennen pesua.

Käyn samat liivit päällä kaupassa, navetassa, lääkärissä jne. Ihan sama haiseeko vai ei.

Mahtavaa läppää! 😁

olisikin vitsi. noita saastapesiä oikeasti on olemassa. farkkuja ei pestä vuoteen. sitten nämä liikkuvat julkisella liikenteellä. penkit ovat monissa kulkuneuvoissa sen näköisiäkin. ei tee mieli itse istua samalla penkillä kuin saastaiset hipit

Vierailija
49/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi päivää.

Vierailija
50/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin, miten ihmiset lemuaa niin, että liivit alkaa parin päivän jälkeen haista. Ei omat liivit kyllä haise ihan normaalikäytössä, vaikka käytän parikin viikkoa samoja. Sitten jos hikoilee poikkeuksellisen pahasti, esim. kesällä helteillä, niin kyllä ne pesuun menee jos märäksi ovat rintojen alta kastuneet. Normaalissa arjessa harvoin noin käy.

Vierailija
51/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, miten ihmiset lemuaa niin, että liivit alkaa parin päivän jälkeen haista. Ei omat liivit kyllä haise ihan normaalikäytössä, vaikka käytän parikin viikkoa samoja. Sitten jos hikoilee poikkeuksellisen pahasti, esim. kesällä helteillä, niin kyllä ne pesuun menee jos märäksi ovat rintojen alta kastuneet. Normaalissa arjessa harvoin noin käy.

Mistä tiedät ettei haise? Nenä tottuu.

Vierailija
52/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää käyttää? Muutenkin vaahdotaan ekologisuudesta ja lääketieteenkin kannalta niiden pitäminen on turhaa. Ei estä edes riippurintoja.

Ehkä jonkun tosi isorintaisen on pakko käyttää, mutta itse olen isorintainen, enkä käytä. Ei ole pakko käyttää valkoisia toppeja ja hyvin pärjää.

Vierailija
53/70 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn samat liivit päällä kaupassa, navetassa, lääkärissä jne. Ihan sama haiseeko vai ei.[/quote

... ja kyllähän ne lialta haisevatkin. 

Vierailija
54/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisella suht terveellä ihmisellä eivät liivit ainakaan hikoa. Toki kun muuten ovat ihoa vasten, niin vähintäänkin tuulettaa voisi useammin, mutta pestä ei kyllä jatkuvasti tarvitse.

Vierailija
55/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn samat liivit päällä kaupassa, navetassa, lääkärissä jne. Ihan sama haiseeko vai ei.[/quote

... ja kyllähän ne lialta haisevatkin. 

Ja mitä sitten?

Vierailija
56/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn samat liivit päällä kaupassa, navetassa, lääkärissä jne. Ihan sama haiseeko vai ei.

Mahtavaa läppää! 😁

olisikin vitsi. noita saastapesiä oikeasti on olemassa. farkkuja ei pestä vuoteen. sitten nämä liikkuvat julkisella liikenteellä. penkit ovat monissa kulkuneuvoissa sen näköisiäkin. ei tee mieli itse istua samalla penkillä kuin saastaiset hipit

Kyllä mä muut vaatteet pesen, kyse oli liiveistä.

Vierailija
57/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuuhhh... mmmmm...

t. setämies

Vierailija
58/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee pestyä. Mutta melkein joka päivä on eri liivit päällä, niin ei niitä nyt joka kerran jälkeen tarvitse pestä jos muuten on puhtaalle iholle puettu.

Vierailija
59/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuoden

Vierailija
60/70 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää.

Yököttävää pitää viikko samoja. Ette hikoile koskaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi