Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kuin olisin nykyään naimisissa isäni kanssa! Mies sammuttelee koko ajan valoja, ei suostu pistämään lämmitystä päälle vaikka talo on kuin jääkellari, urheileva teinipoikakaan ei saisi käydä suihkussa joka päivä

Vierailija
21.11.2022 |

Tämä alkoi yllättäen, miehen käytös muuttui pikkuhiljaa. Ei ollut tuollainen kun mentiin naimisiin 15v sitten ja ostettiin ok-talo pari vuotta myöhemmin.
Ei ihme ettei seksikään nykyään nappaa, kun näen miehen vaeltamassa äreänä fleecekerrastossa ja villasukissa sammuttelemassa valoja, näen isäni.
En muista milloin viimeeksi miehellä oli farkut!

Kommentit (369)

Vierailija
121/369 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä maksaa laskut?

Millainen parisuhde sinulla oikein on, jos sinun pitää Suomessa vuonna 2022 kysyä kumpi maksaa laskut? Ja teillä, jotka painoitte ylänuolta?

Ne laskut maksetaan yhdessä.

Tähän haluaisin oikeasti vastauksen. Onko palsta täynnä jotain lahkolaisia, jotka pitävät miestä perheen elättäjänä? Vai sekopäitä jotka luulevat olevansa 50-luvun jenkkikomediassa?

Olen oikeasti huolissani, miten moni ei älyä lainkaan miten kummallista on kysyä "kumpi maksaa laskut". En tunne yhtään pariskuntaa missä laskuja ei maksettaisi puoliksi. En yhtä ainutta. En muista lapuudestakaan sellaisia pariskuntia. Tilastotkin kertovat että se on hyvin harvinaista. Missä todellisuudessa palstalaiset siis elävät?

Jonnet lukevat amerikkalaista miesfilosofiaa. Hieman liikaa, koska eivät enää tiedä ympäröivästä todellisuudesta mitään.

Olenkin huolissani siitä että enemmistö täällä on aikuisia. Silti tuo typerä kysymys "kumpi maksaa laskut" sai kannatusvyöryn. Lähes kukaan ei kyseenalaistanut.

Olen usein kiinnittänyt tähän huomiota palstalla. Se on mennyt niin pitkälle että naiset kertovat jo oma-aloitteisesti käyvänsä töissä sen sijaan että eläisivät miehensä palkalla. Kun naiset ovat niin tottuneet siihen että palstalla heitä syytetään miehen rahoilla elämisestä JOKA IKINEN KERTA. Se on vuosien trollaamisen tulosta ja selvästi on tehonnut.

Minä yläpeukutin ihan siksi, että on kokemusta kaksikin kertaa avomiehestä joka ei sähkölaskunkaan maksamiseen osallistunut.

Ja se joka maksaa laskun saa todellakin päättää kuinka sitä sähköä käytetään ja myös sen kuka sitä käyttää.

Ei se avioliitossa ja perheessä mene noin. Vaan että yhdessä eletään ja rahathan ovat yhteisiä niin ei ole mitään mies maksaa, nainen maksaa vaan molemmat maksavat vaikka vain toinen tienaisi. Jos suihkussa käymistä aletaan kyttämään tai estämään, niin kyse on jo väkivaltaisesta käyttäytymisestä.

Vierailija
122/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipoika voi varmaan käydä suihkussa siellä urheiluhallilla treenien jälkeen?

Ei joka paikassa ole suihkuja. Riippuu ihan mitä harrastaa ja millaisssa halleissa. Omalla tyttärellä on treenit kahdessa eri hallissa. Toisessa pääsee suihkuun ja jopa saunaan. Toisessa on vessakin joku bajamaja parkkipaikan toisella puolella. Ja eikä hallilla suihkussa käyminen ole käytännöllistä, jos esim. kulkee treeneihin pyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa kun kirjaa pitäisi lukea melkein pimeässä. Eikä tv saa olla taustaäänenä vaan mies sulkee sen.

Joka päivä kuuluu napinaa valoista, minusta ei ole maailmaloppu jos keittiössä on valo päällä vaikkei sillä hetkellä siellä ketään ole. Ja sitten tuo suihku!  Moni varmaan tietää teinipojan pistävän hien hajun, mutta siltä miehen mielestä ei pojan tarvitse harkoista tullessaan peseytyä. No todellakin tarvitsee ja vaatteet pesuun! 

En tiedä liittyykö tämä jotenkin siihen kun mies on nyt "jo" 42vuotias. Että onko hän pappautumassa.

Ap

Käy ostamassa 2W LED lamppuja, Voit polttaa vaikka 247.

Vierailija
124/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se avioliitossa ja perheessä mene noin. Vaan että yhdessä eletään ja rahathan ovat yhteisiä niin ei ole mitään mies maksaa, nainen maksaa vaan molemmat maksavat vaikka vain toinen tienaisi. Jos suihkussa käymistä aletaan kyttämään tai estämään, niin kyse on jo väkivaltaisesta käyttäytymisestä.

Korjasin tekstisi:

Ei se avioliitossa ja perheessä mene noin. Vaan että yhdessä eletään ja miehen rahathan ovat yhteisiä niin ei ole mitään nainen maksaa vaan mies maksaa vaikka molemmat tienaisi. Jos nainen maksaa, niin kyse on jo väkivaltaisesta käyttäytymisestä.

Vierailija
125/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa ei tarvitse asua eikä hanan tarvitse olla täysillä eikä edes päällä ja tai kuumalla kun levität saippuat ym shamppoot ja huuhtelet itsesi.

Vierailija
126/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En pystyisi asumaan ihmisen kanssa, joka yrittää rajoittaa mun peseytymistä ja vedenkäyttöä. Voisin olla parisuhteessa, mutta sitten pitää olla erilliset kodit. Olen tarkka siisteydestä ja pidän pitkistä suihkuista. Eikö mies itse peseydy joka päivä? Tuohan on ällöttävää.

Kokeile maksaa itse laskut ja vieläkö kiinnostaa sama meno.

Vierailija
127/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se poika saa käydä treenien jälkeen hallilla pesulla???

Tällaisen sähkön hinnan aikana ehdottomasti pitää hyödyntää treenipaikkojen suihkut. Oma tyttöni aikoinaan kun tuli salilta, meni aina kotona 30 min lämpimään suihkuun. Halusi kuulemma suihkuttaa rauhassa. Nyt jos vielä asuisi kotona, kieltäisin tämän varmasti.

Vierailija
128/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja sikapossu. Etsi itelles rikkaampi mies. Arvosta ittees, sillä SÄ oot ansainnu paremman!

Vierailija
129/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rutsaa

Vierailija
130/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa kun kirjaa pitäisi lukea melkein pimeässä. Eikä tv saa olla taustaäänenä vaan mies sulkee sen.

Joka päivä kuuluu napinaa valoista, minusta ei ole maailmaloppu jos keittiössä on valo päällä vaikkei sillä hetkellä siellä ketään ole. Ja sitten tuo suihku!  Moni varmaan tietää teinipojan pistävän hien hajun, mutta siltä miehen mielestä ei pojan tarvitse harkoista tullessaan peseytyä. No todellakin tarvitsee ja vaatteet pesuun! 

En tiedä liittyykö tämä jotenkin siihen kun mies on nyt "jo" 42vuotias. Että onko hän pappautumassa.

Ap

Naisilla ei ole tuota, ainakaan kaikilla. Pappautuminen itkettää.

Sivusta: minuakin tv taustaäänenä ärsyttää. Tuntuu, että se täyttää tilan, lamauttaa teot ja ajatukset. En pysty esim. keskittymään lukemiseen, jos tv paapattaa taustalla, enkä siivoaamiseenkaan.

Vierailija
131/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe tarviitte potkun persuksille.

Poika voi käydä suihkussa treenin jälkeen. Ei taatusti ole ainoa, joka tekisi niin.

Miksi ihmeessä pidät telkkaria päällä äänen vuoksi ?

Jos kaipaat ääntä, laita radio päälle.

Vierailija
132/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teillä maksaa laskut?

Millainen parisuhde sinulla oikein on, jos sinun pitää Suomessa vuonna 2022 kysyä kumpi maksaa laskut? Ja teillä, jotka painoitte ylänuolta?

Ne laskut maksetaan yhdessä.

Tähän haluaisin oikeasti vastauksen. Onko palsta täynnä jotain lahkolaisia, jotka pitävät miestä perheen elättäjänä? Vai sekopäitä jotka luulevat olevansa 50-luvun jenkkikomediassa?

Olen oikeasti huolissani, miten moni ei älyä lainkaan miten kummallista on kysyä "kumpi maksaa laskut". En tunne yhtään pariskuntaa missä laskuja ei maksettaisi puoliksi. En yhtä ainutta. En muista lapuudestakaan sellaisia pariskuntia. Tilastotkin kertovat että se on hyvin harvinaista. Missä todellisuudessa palstalaiset siis elävät?

Jonnet lukevat amerikkalaista miesfilosofiaa. Hieman liikaa, koska eivät enää tiedä ympäröivästä todellisuudesta mitään.

Olenkin huolissani siitä että enemmistö täällä on aikuisia. Silti tuo typerä kysymys "kumpi maksaa laskut" sai kannatusvyöryn. Lähes kukaan ei kyseenalaistanut.

Olen usein kiinnittänyt tähän huomiota palstalla. Se on mennyt niin pitkälle että naiset kertovat jo oma-aloitteisesti käyvänsä töissä sen sijaan että eläisivät miehensä palkalla. Kun naiset ovat niin tottuneet siihen että palstalla heitä syytetään miehen rahoilla elämisestä JOKA IKINEN KERTA. Se on vuosien trollaamisen tulosta ja selvästi on tehonnut.

Minä yläpeukutin ihan siksi, että on kokemusta kaksikin kertaa avomiehestä joka ei sähkölaskunkaan maksamiseen osallistunut.

Ja se joka maksaa laskun saa todellakin päättää kuinka sitä sähköä käytetään ja myös sen kuka sitä käyttää.

No ei todellakaan saa. Koti on kaikkien yhteinen.

Vierailija
133/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taidat olla provo? Tottakai valot sammutetaan, jos tilassa ei ole ketään ja tvtä ei pidetä turhaan auki. Poika voi käydä suihkussa harkkapaikallakin jne. Ihan peruskasvatukseenkin nuo jo kuuluu.

En ole tuo kelle vastasit mutta ainakin minä yksin asuvana pidän telkkarin auki ettei olisi niin hiljaista. 

Televisio kuluttaa valmiudessakin saman verran sähköä vuodessa kuin jääkaappipakastin, joten kannattaa hankkia radio ja kiskaista television töpseli irti seinästä jos melua kaipaa.

Se sun kuvaputkitelevisio tuottaa myös lämpöä mikä on sitten poissa lämmitykseen vaadittavasta kulutuksesta. Valojen räpsyttely huoneissa joissa kuljetaan jatkuvasti, vie enemmän kuin jatkuva päällä oleminen.

Vierailija
134/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sivusta: minuakin tv taustaäänenä ärsyttää. Tuntuu, että se täyttää tilan, lamauttaa teot ja ajatukset. En pysty esim. keskittymään lukemiseen, jos tv paapattaa taustalla, enkä siivoaamiseenkaan.

No koska susta tuntuu tuolta, niin tietenkään kenenkään ei tule pitää tv:tä päällä vaikka ne tykkäisi siitä.

Vierailija
135/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuohon vaaditaan jo muitakin ongelmia kuin aki oleva televisio.

Vierailija
136/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastausta kuka maksaa sähkölaskut eli ap on provo tai vähä-älyinen.

Ja sinä istut sielä pelko persiissä että olet ehkä se maksaja?

Vierailija
137/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

En pystyisi asumaan ihmisen kanssa, joka yrittää rajoittaa mun peseytymistä ja vedenkäyttöä. Voisin olla parisuhteessa, mutta sitten pitää olla erilliset kodit. Olen tarkka siisteydestä ja pidän pitkistä suihkuista. Eikö mies itse peseydy joka päivä? Tuohan on ällöttävää.

Kokeile maksaa itse laskut ja vieläkö kiinnostaa sama meno.

Hei vajaa taukki, missäs kohdin tuossa kommentoimassasi kommentissa sanottiin, että henkilö ei maksaisi itse laskuja?

Vierailija
138/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan itse laskuni. Sisällä on lämmintä, urheileva teini saa käydä suihkussa miten haluaa. Talvivalotkin olen viritellyt ulos. Minua eivät yhteiskyykytykset kiinnosta eikä kotona ole äreitä pappoja kitisemässä. Ihanaa, jälleen tiedostan miten hyvin asiat ovat!

Vierailija
139/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkiluoto 3 pumppuineen myöhästyy ainakin tammikuun lopulle,sähkökatkoja voi tulla.

Vierailija
140/369 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkiluoto 3 pumppuineen myöhästyy ainakin tammikuun lopulle,sähkökatkoja voi tulla.

Sitä varten on varavirtalähteet, eikä niitä katkoja valitettavasti saa estettyä joidenkin sisävalojen päälle-pois -räpläämisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi