Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annat hyväntekeväisyyteen tänä jouluna?

Vierailija
21.11.2022 |

Itse olen pienituloisena joka joulu lahjoittanut keräyksiin jotain pientä ja halunnut lapsenkin opettaa auttamaan niitä joiden asiat on vielä huonommin.
Enää en pysty kun kaikki raha menee omaan elämiseen eikä edes riitä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä rahana laita tänä jouluna mitään, mutta vien neulomuksia kahteen eri keräykseen, mm. asunnottomille. Olisipa rikas, antaisin enemmän.

Vierailija
22/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vähävaraisen ystäväni perheelle lahjaksi itsetehtyjä jouluherkkuja ja meiltä pieneksi jääneitä lasten vaatteita. Tiedän, että rahaa eivät suostu ottamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kuin aina edellisinäkin jouluna eli en mitään.

Vierailija
24/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen itsekin pienituloinen ja tapanani on ollut antaa viisikymppiä jollekin yksinäiselle köyhälle jonkin ryhmän kautta, mutta nyt ei rahat riitä sellaiseen. Toki köyhiä lähisukulaisia yritän muistaa.

Vierailija
25/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen siskon lapset jo kyselivät lahjojensa perään. Ovat ikähaarukassa 14-19. JOS annan jotakin, niin se saa riittää hyväntekeväisyydeksi. Yhtään ei kyllä kiinnosta antaa mitään, kun muistutellaan ja sitten ne rahat menevät saman tien joko kaljaan ja tupakkaan tai energiajuomaan, iästä riippuen. Munkaan lapset eivät edellämainittuja käytä, siksi kai niillä onkin rahaa aina, ei tarvitse kerjätä.

Vierailija
26/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 100 euroa kuten joka joulu.

Vierailija
27/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€. En tiedä onko minulla tammikuussa mitään tuloja joten en uskalla laittaa rahaa yhtään mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
28/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelastusarmeijalle pari kymppiä. Vai onko pelastusarmeijan joulupatoja vielä?

Vierailija
29/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain alvkantojen 14-24 % väliltä.

Vierailija
30/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Vierailija
31/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehen siskon lapset jo kyselivät lahjojensa perään. Ovat ikähaarukassa 14-19. JOS annan jotakin, niin se saa riittää hyväntekeväisyydeksi. Yhtään ei kyllä kiinnosta antaa mitään, kun muistutellaan ja sitten ne rahat menevät saman tien joko kaljaan ja tupakkaan tai energiajuomaan, iästä riippuen. Munkaan lapset eivät edellämainittuja käytä, siksi kai niillä onkin rahaa aina, ei tarvitse kerjätä.

Off topic, mutta voithan antaa niille jotain muuta kuin rahaa? Jos ei kelpaa niin ensi vuonna ovat sitten ilman! :D

Vierailija
32/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta voithan antaa niille jotain muuta kuin rahaa? Jos ei kelpaa niin ensi vuonna ovat sitten ilman! :D

Mä en oikein ymmärrä miksi jollekin "ex-miehen siskon lapsille" SUN pitäisi antaa mitään. Antaako se niitten mutsi sitten vielä sun lapsille "saman summan" vai liten tämä toimii?

Vierailija
33/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna rahaa, vaan työpanostani. Se ei tosin ole mikään joululahja, vaan teen sitä ympäri vuoden.

Vierailija
34/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron edetessä kaikki säästöt menevät selviytymiseen, mutta ostin sellaiset joulukortit, joista menee siivu hyväntekeväisyyteen.

Tänä vuonna jää kaikki muut hyväntekeväisyyskohteet väliin (ikävä kyllä).

Vierailija
35/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein joulunlapsikeräykseen 2 kpl lahjalaatikoita. Sisältö niihin laatikoihin on kerätty ympäri vuotta.

Menevät romanian, moldovan tai ukrainan lapsille.

Vierailija
36/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan pelkästään valtion tuloveroa jo yli 60.000 euroa vuodessa. Siinä on lorvijoille ihan tarpeeksi hyväntekeväisyyttä.

Tämä on kyllä totta. Melko lihava summa, josta varmaan iso siivu mennyt erilaisiin kela-tukiin.

Vierailija
37/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä miksi jollekin "ex-miehen siskon lapsille" SUN pitäisi antaa mitään. Antaako se niitten mutsi sitten vielä sun lapsille "saman summan" vai liten tämä toimii?

No, ei anna. Heidän äitinsä rahat menee päihteisiin. Ex taas on varaton ja edunvalvonnassa. Oon hyvää hyvyyttäni niitä lapsia muistanut, mutta nyt tilanne on mennyt siihen, että päihteet kiinnostavat myös lapsia ja sitä rahalahjaa oikein odotetaan.

Vierailija
38/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei anna. Heidän äitinsä rahat menee päihteisiin. Ex taas on varaton ja edunvalvonnassa. Oon hyvää hyvyyttäni niitä lapsia muistanut, mutta nyt tilanne on mennyt siihen, että päihteet kiinnostavat myös lapsia ja sitä rahalahjaa oikein odotetaan.

Annapa näille lapsille käteisen rahan sijaan esim. S- tai K-ryhmän tuoterajattu lahjakortti, niillä ei voi ostaa alkoholia tai tupakkatuotteita.

Vierailija
39/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En euroakaan esim. korruptio-SPR:lle. Yksi pomohan juuri kärähti 130.000 euroa varojen kavalluksesta.

Antakoon hän paljostaan, minä en vähästäni.

Tuossa yllä hyvä idea lahjakortista, menee harkintaan.

Vierailija
40/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän kantaspuge saa pullon Valdemaria, mikäli sattuu Alkon kulmalla istumaan. Äs-pee-ärrät saavat juosta mutkia...

.

.

M 47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän