Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annat hyväntekeväisyyteen tänä jouluna?

Vierailija
21.11.2022 |

Itse olen pienituloisena joka joulu lahjoittanut keräyksiin jotain pientä ja halunnut lapsenkin opettaa auttamaan niitä joiden asiat on vielä huonommin.
Enää en pysty kun kaikki raha menee omaan elämiseen eikä edes riitä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
42/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna en valitettavasti pysty antamaan yhtään mitään. Aiempina vuosina olen ostanut pari paketti Joulupuu-keräykseen, tänä vuonna ei yksinkertaisesti ole varaa, kiitos nousseiden hintojen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 500€.

Vierailija
44/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15€ kristillisen järjestön joulukeräykseen

Vierailija
45/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ystävälle kahvipaketin ja suklaarasian ja vähän muuta pientä joulukassiin, ystävällä pieni eläke. Laitan Pelastusarmeijan pataan muutaman kympin. Lahjoitan villasukkia Ukrainaan kassillisen ja hyväkuntoisia talvivaatteita. Omille jälkeläisille ostettu lahjakortit. Oman kirkon joulupuukeräykseen menee myös pari lahjakorttia.

Vierailija
46/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan tällä hetkellä tiettyyn eläinsuojeluun 20 e/kk ympäri vuoden. Lisäksi olen ostanut joululahjaksi kolme kalenteria samaan tarkoitukseen ja postittamani (ostamani) joulukortit menevät samaan tarkoitukseen.

Ainoa lahja, mitä toivon aikuiselta lapseltani, on myös  lahjoitus eläinsuojeluun.

En ole vielä miettinyt, teenkö ihan erillisen lahjoituksen samaan tarkoitukseen, mutta se on ihan mahdollista. Jossain vaiheessa lahjoitin tietylle eläinsuojelujärjestölle 100 e/kk ympäri vuoden, mutta nykyisin on itselläkin tiukkaa.

Vierailija
47/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa, kuten edellisinäkin 60 vuotena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi