Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLETKO KOSKAAN KOKENUT sitä, että mies vain leikki tunteillasi, vaikka annoit kaikkesi suhteelle?

Vierailija
21.11.2022 |

Jos olet niin miten olet toipunut?

Oletko koskaan toivonut kostoa?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen tilanne juuri nyt.

Luulin löytäneeni sen Oikean. Rakastuin palavasti ja olen koko suhteen ajan tehnyt kaikkeni ollakseni unelmien tyttöystävä. Mies on vakuuttanut rakkauttaan ja sitä että olen hänen elämänsä nainen.

Siivosin, laitoin ruokaa, toin aamiaiset sänkyyn, puunasin itseäni ollen aina hyvännäköinen, olin aina valmis seksiin, upotin tuhansia euroja rahaa ulkonakäymiseen ja lahjoihin. Juoksin ympäri kaupunkia toteuttamassa kaikki hänen pyyntönsä...

Ja sitten kuitenkin hän vehtasi selkäni takana toisen naisen kanssa.

Nyt olen sydän murtunut, olo on tyhjä. Annoin todella kaikkeni, rakastin niin paljon.

Mies on nyt toista viikkoa anelemassa anteeksi antoa, itkee oveni takana rakkauttaan ja sitä miten ei koskaan ikinä halunnut minua loukata (mutta loukkasi silti) ja kuinka tekee ihan mitä tahansa jotta ottaisin takaisin ja jatkettaisiin (mutta uskollisuus on liikaa pyydetty).

Yritän olla katkeroitumatta ja uskoa, että jossain on mies joka on rakkauteni arvoinen. Mutta tällä hetkellä olo on vain niin turta.

Et ota sitä takaisin! Vaikka se sanoisi mitä.

Ja yritä ennen seuraavaa selvittää itsellesi mistä sairaalloiseksi mennyt miellyttämisentarve juontui. Mies narsisti ja loi traumasiteen? Oma läheisriippuvuus?

Älä tosiaan ota takaisin! Nämä on niin nähty jatkossa olisi vain varovaisempi kun selkäsi takana touhuaa omiaan. Tuon tyyppiset ihmiset ovat hyviä puhumaan, mutta teot sen näyttävät mitä oikeasti ajattelevat ja hänhän näytti sulle jo ettei sun rakkaus merkitse tarpeeksi.

Vierailija
162/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin löytäneeni sen Oikean. Rakastuin palavasti ja olen koko suhteen ajan tehnyt kaikkeni ollakseni unelmien tyttöystävä. Mies on vakuuttanut rakkauttaan ja sitä että olen hänen elämänsä nainen.

Siivosin, laitoin ruokaa, toin aamiaiset sänkyyn, puunasin itseäni ollen aina hyvännäköinen, olin aina valmis seksiin, upotin tuhansia euroja rahaa ulkonakäymiseen ja lahjoihin. Juoksin ympäri kaupunkia toteuttamassa kaikki hänen pyyntönsä...

Nyt olen sydän murtunut, olo on tyhjä. Annoin todella kaikkeni, rakastin niin paljon.

Mies on nyt toista viikkoa anelemassa anteeksi antoa, itkee oveni takana rakkauttaan ja sitä miten ei koskaan ikinä halunnut minua loukata (mutta loukkasi silti) ja kuinka tekee ihan mitä tahansa jotta ottaisin takaisin ja jatkettaisiin (mutta uskollisuus on liikaa pyydetty).

Yritän olla katkeroitumatta ja uskoa, että jossain on mies joka on rakkauteni arvoinen. Mutta tällä hetkellä olo on vain niin turta.

Ja yritä ennen seuraavaa selvittää itsellesi mistä sairaalloiseksi mennyt miellyttämisentarve juontui. Mies narsisti ja loi traumasiteen? Oma läheisriippuvuus?

Älä tosiaan ota takaisin! Nämä on niin nähty jatkossa olisi vain varovaisempi kun selkäsi takana touhuaa omiaan. Tuon tyyppiset ihmiset ovat hyviä puhumaan, mutta teot sen näyttävät mitä oikeasti ajattelevat ja hänhän näytti sulle jo ettei sun rakkaus merkitse tarpeeksi.

Niinpä. Todennäköisesti tulee kuitenkin kokeilemaan kepillä jäätä. Eräs eksäni on täysin parantumaton huijari ja aina jätettyään naisen, pyrkii saamaan jokaisen takaisin samoilla lauseilla ja tarinoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Todennäköisesti tulee kuitenkin kokeilemaan kepillä jäätä. Eräs eksäni on täysin parantumaton huijari ja aina jätettyään naisen, pyrkii saamaan jokaisen takaisin samoilla lauseilla ja tarinoilla. 

Noiden kohdalla voi luottaa vain siihen, että jossain vaiheessa ottavat taas yhteyttä ja ovat puheissaan niin muuttunutta miestä, että ei tosikaan. Eikä olekkaan.

Vierailija
164/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta koskaan kostaa mitään kenellekään.

Vierailija
165/165 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvetta koskaan kostaa mitään kenellekään.

Noin sanoo vain sellainen, joka ei ole kokenut miten mies on leikkinyt sun tunteilla ja vuosia mennyt hukkaan pitääkseen sua lihapalasena, reikänä johon tyydyttää tarpeet ja samaan aikaan esittäen kaikkea muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan