Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLETKO KOSKAAN KOKENUT sitä, että mies vain leikki tunteillasi, vaikka annoit kaikkesi suhteelle?

Vierailija
21.11.2022 |

Jos olet niin miten olet toipunut?

Oletko koskaan toivonut kostoa?

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO SEKSI KUULUU AVIOLIITTOON:

Mutta muuten henkisesti kyllä on , Mies leikkinyt tunteillani en ole harrastanut esiaviollista seksiä.

Kyllä se on tuntunut pahalta.

Vierailija
102/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20% miehistä on niitä pleijereitä. Ja naiset kuolaa näiden perään ja ihmettelee miksi sydän särkyy. Samalla suurin osa miehistä jää vaille mitään huomiota ja kirjoitellaan palstalle miten kaikki miehet on sikoja.

Pelkkiä yleistyksiä, mutta avatkaa silmänne ja yrittäkää tehdä jotain toisin niin lopputuloksetkin voi muuttua. Tai kilpailkaa samoista miehistä jotka haluavat vain seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin tämmöisessä suhteessa. Mies välillä sanoi ettei ole valmis mihinkään ja välillä oli taas ihan mielin kielin ja vietettiin aikaa yhdessä..henkisesti järkyn raskasta. Suhde päättyi siihen kun mies pyysi minut luokseen viikonlopuksi. Oli aivan ihana vkl kaikin puolin, kunnes sitten kysyin, että miksi hän pyysi minut sinne, niin mies totesi et hän säälii minua niin et halusi tarjota ihanan viikonlopun kun tietää et minä haluan hänen kanssaan olla. Silloin mulle riitti, lähdin samantien seuraavaan bussiin ja kotia kohti. Jotenkin tuo säälikommentti osu ja upposi..ei tosiaan tarvii kenenkään uhrautua säälistä. Kaiken päälle mies viestitteli ja soitteli pitkään perään, en ikinä enää vastannut. Pari vuotta vielä hukkasin tuossa onoff säädössä mikä jälkeenpäin ärsyttää..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin tämmöisessä suhteessa. Mies välillä sanoi ettei ole valmis mihinkään ja välillä oli taas ihan mielin kielin ja vietettiin aikaa yhdessä..henkisesti järkyn raskasta. Suhde päättyi siihen kun mies pyysi minut luokseen viikonlopuksi. Oli aivan ihana vkl kaikin puolin, kunnes sitten kysyin, että miksi hän pyysi minut sinne, niin mies totesi et hän säälii minua niin et halusi tarjota ihanan viikonlopun kun tietää et minä haluan hänen kanssaan olla. Silloin mulle riitti, lähdin samantien seuraavaan bussiin ja kotia kohti. Jotenkin tuo säälikommentti osu ja upposi..ei tosiaan tarvii kenenkään uhrautua säälistä. Kaiken päälle mies viestitteli ja soitteli pitkään perään, en ikinä enää vastannut. Pari vuotta vielä hukkasin tuossa onoff säädössä mikä jälkeenpäin ärsyttää..

Hyi helvetti! Minulla on ollut myös tällainen itsensä ylentävä mies joskus. Roikkui minua alentaen ja alas painaen elämässäni, selitti teot itselleen sillä, että tarvitsin häntä. Narsistinen sadisti, kuvottavin ihminen jonka olen koskaan kohdannut. Demoni.

Tuliko koskaan kummallekkaan teistä fiiliksiä, että pieni opetus miehelle olisi paikallaan? Edes ajatuksen tasolla?

Ajattelen, että mies omalla käytöksellään ja omilla valinnoillaan hankkiutuu ongelmiin ennen pitkää ihan itsekin. Ei hän siihen apua tarvitse ja minä en ainakaan haluaisi tahrata käsiäni moiseen.

Vierailija
104/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvin moni on tällaisen kokenut. Erittäin tyypillinen kivi elämäntiellä. Sen kiven yli pitää vain kompuroida ja jatkaa matkaa, vaikka jalkaan olisi sattunutkin.

Jos hautoo kostoa tai antaa itsensä katkeroitua, silloin antaa tuolle petturille vain vallan elämäänsä.

Ajatukset muualle ja elämässä eteenpäin.

Vierailija
105/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-20% miehistä on niitä pleijereitä. Ja naiset kuolaa näiden perään ja ihmettelee miksi sydän särkyy. Samalla suurin osa miehistä jää vaille mitään huomiota ja kirjoitellaan palstalle miten kaikki miehet on sikoja.

Pelkkiä yleistyksiä, mutta avatkaa silmänne ja yrittäkää tehdä jotain toisin niin lopputuloksetkin voi muuttua. Tai kilpailkaa samoista miehistä jotka haluavat vain seksiä.

Suurimmalla osalla ihmisistä, yhtälailla miehistä ja naisista, on elämänsä aikana parisuhteita. Ne joilla ei ole koskaan, ovat pieni joukko ihmisiä. Myös miehistä. Tätä faktaa te ette voi kiistää vaikka kuinka olette tuon ideologianne pauloissa. Suurin osa miehistä siis ei jää vaille huomiota. Ihan tavalliset miehet tekevät sitä, että antavat ymmärtää olevansa tosissaan vaikka eivät ole. Nykyäänhän naisia on alettu pitää hölmöinä jos pitävät lähtöoletuksena sitä, että ollaan vakavissaan parisuhteessa kun suhteessa on kaikki aiemmin parisuhteen merkkeinä pidetyt asiat. Miesten lähtöoletus on ilmeisesti nykyisin se, että ei olla vakavissaan.

Ja tämä ihan havaintona elämästä tällaiselta suhteiden sivustakatsojalta, jota eivät parisuhteet eivätkä seksisuhteet henkilökohtaisesti kosketa kun niitä ei omassa elämässä ole eikä tule, tämä niille jotka pyrkivät tämänkin argumentin kumoamaan ad hominem-oksennuksilla.

Vierailija
106/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ikävä kyllä. Kostoa janosin vaikka kuinka kauan ja teki henkisesti niin kipeää, että pelkäsin etten ikinä tokene, mutta oli siitä raivosta edes jotain hyötyäkin. Tein kotona pientä pintaremonttia ja laitoin elämäntavat uusiksi. Sen myötä säästyi paljon rahaa millä sai sitten ostettua kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta kivaa. Tää mies on sitä tyyppiä ettei vain halua olla uskollinen ja tiesin, että ottaa vielä yhteyttä ja niinhän siinä kävikin. Onneksi oli kulunut jo sen verran aikaa, että olin hänestä täysin yli muuten olisin saattanut retkahtaa uudestaan siihen samaan halpaan.

Nykyisin harmittaa enää vain se, että se mies vei multa uskon ja luottamuksen ihmisiin ja parisuhteisiin. Olen itse hyvin uskollinen ja mulle mun rakkaat ihmiset on kaikki kaikessa, mutta uuteen parisuhteeseen en uskalla sillä pelkään joutuvani taas huijatuksi.

Vierailija
107/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän tälläisiä miehiä sitten mahdollisesti tapaa joita kiinnostaa ihmisissä muukin kuin se miten heistä voisi hyötyä? Heitäkin varmasti on, mutta aikamoinen onni pitäisi käydä, että heihin tutustuu.

Vierailija
108/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että olisi. Kääntöpuolena se, että mun tunteilla leikkiminen olisikin aika vaikeaa, harrastan kyllä seksiä jne jos mieli tekee mutta tunteiden osalta olen tosi kyyninen ja varovainen. Osin surullista sekin. Joskus joku on ghostannut tapaillessa mutta en ole osannut pitää minään leikkinä sitä, kypsymättömyytenä ja urpona vain.

Jotenkin olen aika maskuliinisesti viritetty tuossa suhteessa vaikka muuten naisellinen. Olisin todennäköisemmin se tunteilla leikkijä, tahattomasti. Ymmärrän ihan hyvin että ihmiset voi olla itsensä kanssa hukassa joskus, ihan aiheellisia suuttumisia tässäkin ketjussa on mutta elämä on helpointa kun antaa molemmille (pelurille ja itselleen kun haksahti) anteeksi ja jatkaa eteenpäin viisaampana.

Harmi että maailma on tältä osin niin kova.

Vierailija
109/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista että olisi. Kääntöpuolena se, että mun tunteilla leikkiminen olisikin aika vaikeaa, harrastan kyllä seksiä jne jos mieli tekee mutta tunteiden osalta olen tosi kyyninen ja varovainen. Osin surullista sekin. Joskus joku on ghostannut tapaillessa mutta en ole osannut pitää minään leikkinä sitä, kypsymättömyytenä ja urpona vain.

Jotenkin olen aika maskuliinisesti viritetty tuossa suhteessa vaikka muuten naisellinen. Olisin todennäköisemmin se tunteilla leikkijä, tahattomasti. Ymmärrän ihan hyvin että ihmiset voi olla itsensä kanssa hukassa joskus, ihan aiheellisia suuttumisia tässäkin ketjussa on mutta elämä on helpointa kun antaa molemmille (pelurille ja itselleen kun haksahti) anteeksi ja jatkaa eteenpäin viisaampana.

Harmi että maailma on tältä osin niin kova.

Mä olin ennen tätä tapausta myös tuollainen. En ymmärrä itsekään miten päästin näin käymään. Tavallaan pidän tätä kieltämättä Karman tms asiana koska olen ollut itse joitain ihmisiä kohtaan aika hanurista, mutta mitään näin pahaa en ole ikinä kenellekkään tehnyt. Tästä kun selviän, niin en kyllä ikinä enää päästä ketään yhtä lähelle.

Yhä useampi valitsee nykyään elää mieluummin yksin kuin parisuhteessa ja tässä lienee yksi suuri syy siihen. Kerran kun sattuu tarpeeksi pahasti ei enää toista kertaa tee sitä itselleen.

Vierailija
110/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä haluan seksiä ja nainen parisuhteen. Aika moni nainen harrastaa sitä seksiäsaadakseen parisuhteen ja minä parisuhteilen saadakseni seksiä. Ihan normaalia. Erikoisinta on että miksi se halu parisuhteeseen vaikuttaa siihen seksiin, koska sehän kertoo että seksiä harrastetaan vain parisuhteen vuoksi. Jos sitä seksiä harrastettaisiin itse seksin takia, asia ei ottaisi niin koville. Ihan vastaavaa tapahtuu joidenkin lapsellisten ihmisten ystävyyssuhteissa. Autetaan toista ja toinen jää jotain velkaa. Älä auta tai harrasta seksiä, jos se on ylitsepääsemätön asi, mikäli siitä ei seuraa sitä mitä kuvittelet. Naiset, te olette aivan samanlaisia kieroilijoita, ette sitten tippaakaan parempia. Hyvesingalointiahan tämäkin on.

Vierailija
111/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä haluan seksiä ja nainen parisuhteen. Aika moni nainen harrastaa sitä seksiäsaadakseen parisuhteen ja minä parisuhteilen saadakseni seksiä. Ihan normaalia. Erikoisinta on että miksi se halu parisuhteeseen vaikuttaa siihen seksiin, koska sehän kertoo että seksiä harrastetaan vain parisuhteen vuoksi. Jos sitä seksiä harrastettaisiin itse seksin takia, asia ei ottaisi niin koville. Ihan vastaavaa tapahtuu joidenkin lapsellisten ihmisten ystävyyssuhteissa. Autetaan toista ja toinen jää jotain velkaa. Älä auta tai harrasta seksiä, jos se on ylitsepääsemätön asi, mikäli siitä ei seuraa sitä mitä kuvittelet. Naiset, te olette aivan samanlaisia kieroilijoita, ette sitten tippaakaan parempia. Hyvesingalointiahan tämäkin on.

Mites olisi niinkuin sellainen ajatus, että nainen haluaa seksiä JA parisuhteen?

Tuo sinun on taas niitä vanhanaikaisia käsityksiä, jonka mukaan nainen on epäseksuaalinen olento jolle seksi on vain keino saada jotain muuta. Toki niin isolla osalla naisista on niin epämiellyttäviä kokemuksia seksistä, että haluttomuus on yleistä, mutta kyllä naisetkin nauttivat seksistä. Aika monelle se nauttiminen kuitenkin edellyttää jotain myös tunnepuolella. Naiselle seksistä nauttiminen myös vaatii luottamusta toiseen. Harva nainen saa pelkistä seksisuhteista iloa.

Onko miehille niin mahdotonta käsittää, että naisten seksuaalisuus on keskimäärin erilaista kuin miesten eikä se tarkoita sitä, että naiset eivät tykkäisi seksistä? Kyllä tykkäävät, mutta eivät mistä tahansa seksistä.

Vierailija
112/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi niinkuin sellainen ajatus, että nainen haluaa seksiä JA parisuhteen?

Tuo sinun on taas niitä vanhanaikaisia käsityksiä, jonka mukaan nainen on epäseksuaalinen olento jolle seksi on vain keino saada jotain muuta. Toki niin isolla osalla naisista on niin epämiellyttäviä kokemuksia seksistä, että haluttomuus on yleistä, mutta kyllä naisetkin nauttivat seksistä. Aika monelle se nauttiminen kuitenkin edellyttää jotain myös tunnepuolella. Naiselle seksistä nauttiminen myös vaatii luottamusta toiseen. Harva nainen saa pelkistä seksisuhteista iloa.

Onko miehille niin mahdotonta käsittää, että naisten seksuaalisuus on keskimäärin erilaista kuin miesten eikä se tarkoita sitä, että naiset eivät tykkäisi seksistä? Kyllä tykkäävät, mutta eivät mistä tahansa seksistä.

Kaikkea ei aina kuitenkaan saa. Onko naisille mahdotonta käsittä, että miehen seksuaalisuus on keskimäärin erillaista, eikä se tarkoita sitä ettei parisuhde ole mahdoton asia jos seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Tietenkään nainen ei voimaantumispäissään kestä että mies on hänen kanssaan vain seksin takia. Miehillä on parisuhteista todella huonoja kokemuksia ja naisten käsitys seksistä on perin vanhanaikainen, että aviossa sitten. Naisille seksi on edelleen väline saavuttaa jotain, koska jos se on siitä kiinni haluaako mies parisuhteen vai ei!!

Vierailija
113/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani kävi niin, että minulle uskoteltiin miten parisuhteessa vain täytyy kestää. Ei se minun vikani ollut, että elin naisvihamielisessä perheyhteisössä tuolloin, ja kaikkien sanoma tuntui olevan, että alistu nainen, älä kitise ja ole ihmisiksi (eli siedä kaikki mitä oikutteleva lapsen tasolle jäänyt mies vain keksii). Jossain vaiheessa tajusin olevani todella masentunut, enkä oikein ymmärtänyt mistä se johtuu. Samaan aikaan yritin tosissani tehdä asioita parisuhteen eteen. Palvelin miestä, keittelin kahvia käskystä, kuuntelin rakentavaa kritiikkiä ja siesin aivan varoittamatta tulevia raivareita. Yritin keskustella ja löytää yhteyttä mieheen, saamatta muuta kuin nälvintää ja naamanvääntelyä. Kävelin munankuorilla. Siitä huolimatta mies alkoi olla viikkojakin poissa ja aina nähdessä tuli tyhjentämään jääkaapin ja esitti minulle miten ei voi katsoakaan minua päin, koska olen niin iljettävä. 

Lopulta löysin itseni nokittain ongelmani kanssa ja totesin, että aivan sama. Laitoin kaiken kerralla pakettiin. Mies lähti kiertoradalle, ja koko muu suku yritti painostaa "yrittämään". Miksi ihmeessä, jos emme olleet naimisissa eikä ollut lapsia ja sitä suuremmalla syyllä? Samaan aikaan suku sai uuden raivarin kun aloin tapailla muitakin miehiä. Jos homma ei synkannut, en sitoutunut enkä antanut lupauksia kenellekään. Kun mikään muu ei omaan epäsopivaan elämäntapaani tehonnut, äitini soitti tälle eksälleni miten minut pitää hakea kotiin jostain. Tulin eksän kyydillä takaisin, mutta menin taksilla uusiksi. Kesti vuosia päästä yli tuosta pyörityksestä, mutta uskoivat viimein, ettei minua kontrolloida. 

Vierailija
114/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat aina olleet vain osa elämääni, joten en ole antanut suhteille "kaikkeani". Osa kaikestani on aina kuulunut työlle, harrastuksille, sukulaisille, ystäville jne.

Toimiva parisuhde on ihana asia ja kokemukseni mukaan parisuhde voi parhaiten silloin, kun kumpikaan ei odota sen muodostavan koko elämänsisältöään.

Vierailija
115/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse antavat vain pelimiehille ja top 1% jän niksille.

Eivät lainkaan huomioi niitä kunnon miehiä.

Sitten pitää tehdä tällaisia aloituksia.

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
116/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani kävi niin, että minulle uskoteltiin miten parisuhteessa vain täytyy kestää. Ei se minun vikani ollut, että elin naisvihamielisessä perheyhteisössä tuolloin, ja kaikkien sanoma tuntui olevan, että alistu nainen, älä kitise ja ole ihmisiksi (eli siedä kaikki mitä oikutteleva lapsen tasolle jäänyt mies vain keksii). Jossain vaiheessa tajusin olevani todella masentunut, enkä oikein ymmärtänyt mistä se johtuu. Samaan aikaan yritin tosissani tehdä asioita parisuhteen eteen. Palvelin miestä, keittelin kahvia käskystä, kuuntelin rakentavaa kritiikkiä ja siesin aivan varoittamatta tulevia raivareita. Yritin keskustella ja löytää yhteyttä mieheen, saamatta muuta kuin nälvintää ja naamanvääntelyä. Kävelin munankuorilla. Siitä huolimatta mies alkoi olla viikkojakin poissa ja aina nähdessä tuli tyhjentämään jääkaapin ja esitti minulle miten ei voi katsoakaan minua päin, koska olen niin iljettävä. 

Lopulta löysin itseni nokittain ongelmani kanssa ja totesin, että aivan sama. Laitoin kaiken kerralla pakettiin. Mies lähti kiertoradalle, ja koko muu suku yritti painostaa "yrittämään". Miksi ihmeessä, jos emme olleet naimisissa eikä ollut lapsia ja sitä suuremmalla syyllä? Samaan aikaan suku sai uuden raivarin kun aloin tapailla muitakin miehiä. Jos homma ei synkannut, en sitoutunut enkä antanut lupauksia kenellekään. Kun mikään muu ei omaan epäsopivaan elämäntapaani tehonnut, äitini soitti tälle eksälleni miten minut pitää hakea kotiin jostain. Tulin eksän kyydillä takaisin, mutta menin taksilla uusiksi. Kesti vuosia päästä yli tuosta pyörityksestä, mutta uskoivat viimein, ettei minua kontrolloida. 

Jatkan vielä.. Silloin pahimpana masennuskautena ihastuin toiseen mieheen. Se oli jotain aivan maagista, joskin huomasin ettei mies oikeasti kiinnostanut kuin vain ajatuksen tasolla. Silloin heräsin ajattelemaan, että se on signaali jostain. Kun kerroin toisille asiasta, niin nämä suuttuivat hirveästi miehen puolesta ja alkoivat puhua et jospa se onkin vain välivaihe ja menee ohi. Nyt mietin, mitä noiden naisten päässä on liikkunut? He todistivat kaikki exäni vihanpurkauksia ja näkivät miten mies kohteli minua, joten mikään ei selitä tuollaista tarvetta puolustella miestä. Sen lisäksi ihmettelen miksi heillä oli niin kova tarve saada minut pysymään yhden miehen kanssa, koska suomi on vapaa maa eikä täällä tarvitse sitoutua kehenkään loppuelämäkseen. 

Vierailija
117/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin pari kertaa ja se leikki mun tunteilla 😭 naiset hei, koittakaahan nyt vähän ryhdistäytyä.

Vierailija
118/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla ihmisistä, yhtälailla miehistä ja naisista, on elämänsä aikana parisuhteita. Ne joilla ei ole koskaan, ovat pieni joukko ihmisiä. Myös miehistä. Tätä faktaa te ette voi kiistää vaikka kuinka olette tuon ideologianne pauloissa. Suurin osa miehistä siis ei jää vaille huomiota. Ihan tavalliset miehet tekevät sitä, että antavat ymmärtää olevansa tosissaan vaikka eivät ole. Nykyäänhän naisia on alettu pitää hölmöinä jos pitävät lähtöoletuksena sitä, että ollaan vakavissaan parisuhteessa kun suhteessa on kaikki aiemmin parisuhteen merkkeinä pidetyt asiat. Miesten lähtöoletus on ilmeisesti nykyisin se, että ei olla vakavissaan.

Ja tämä ihan havaintona elämästä tällaiselta suhteiden sivustakatsojalta, jota eivät parisuhteet eivätkä seksisuhteet henkilökohtaisesti kosketa kun niitä ei omassa elämässä ole eikä tule, tämä niille jotka pyrkivät tämänkin argumentin kumoamaan ad hominem-oksennuksilla.

Itse olen naimisissa ensimmäisen ja tähän mennessä ainoan naisen jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Naiset, olkaa paljon, paljon varovaisempia ja valikoivampia.

Vierailija
119/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
120/165 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, musta tuntuu 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme