Mistä voi lainata pakettiautoa päiväksi tai muutamaksi tunniksi
Kommentit (26)
Autovuokraamosta hyvin todennäköisesti. Käytä googlea.
Kaksi intialaista miestä sanoi, että voinko auttaa kun eivät löydä vuokraamansa pakettiauton avaimia. Naisena pelotti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki autovuokraamot eivät vuokraa pakettiautoja koska ei ole pakettiautoja valikoimassa.
Ovet kuulemma aukesi äpillä.
Avaimien kuulemma pitäisi olla pakussa sisällä jossain. Avasivat oven ja näyttivät että menisin sisään. Katselin ovelta ja toinen miehistä painoi minua selästä sisään kevyesti. En mennyt.
Siis olivat ilmeisesti Suomessa matkalla ja vuokranneet pakun. Eli käsitin, että äpillä saavat ovet auki ja avaimet ovat autossa. Mutta eivät löytäneet.
Onko tämä siis käytäntö? Kuulosti kyllä hieman oudolta.
Varmaan tarvitsivat oikeasti apua. Oli vaan niin outo juttu... Että pelästyin. Toinen miehistä näytti äppiä puhelimesta, mutta en muista siitä muuta. Olin vähän peloissani.
Pahoittelin kun eivät löydä avaimia ja lähdin. Mitähän sekin oli.
Ehkä he ajattelevivat että täällä on yleisesti tapana joku tietty paikka missä ne ovat ja minä tiedän kun olen paikallinen. Tai näin pohdin itsekseni.
Minua on autettu ulkomailla
Se tuli tilanteessa mieleen
Mä lainaan. En tarvii vuokraa siitä eikä tartte korvata polttoaineita. Saat jättää likaiseksi. Tarvitsetko myös yksisarvisen kuljetuskopin pakun perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki autovuokraamot eivät vuokraa pakettiautoja koska ei ole pakettiautoja valikoimassa.
Googlettamalla varmasti selviää, mitä on tarjolla missäkin omalla paikkakunnalla ja sitten vain yhteydenottoa sinne.
Vai ilmaiseksiko tässä nyt ollaan lainaamassa?
Jos lähistöllä ei ole vuokrapakuja, niin laita ilmoitus johonkin paikallisryhmään. Varmaan joku jeesaa maksua vastaan.
Valfrid Töppönen Rykölänkylästä lainaa pakettiautoja nimellistä korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako vuokraamosta lainattua myös kullia. Ap
Naisena kiinostaa
Vierailija kirjoitti:
Mä lainaan. En tarvii vuokraa siitä eikä tartte korvata polttoaineita. Saat jättää likaiseksi. Tarvitsetko myös yksisarvisen kuljetuskopin pakun perään?
Kullia etsin myös, onko sulla miten paksu ? Ap-nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä sitä autoa lainaan saa, vaan vuokralle. Ja se maksaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, vuokaus maksaa, en tiennytkään. Tänks ilmoituksesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko se pitäisi saada? Nimenomaan maksua vastaan voit vuokrata sellaisesta vuokraamosta, jossa siihen on mahdollisuus.
Ilmeisesti kukaan ei sitten vuokraa kahvi paketilla ja kiukuttaa.
"Ai, vuokaus maksaa, en tiennytkään. Tänks ilmoituksesta. Ap"
Kyselit, mistä voi LAINATA, et mistä voi vuokrata.
Pakettiautovuokraus ei käy vai?