Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Mieheni on luonnonsuojelija ja kalojen ystävä viimeisen päälle.
Annan lahjaksi hänen nimissään rahalahjoituksen Hiitolanjoen kunnostamiseen ja vaelluskalakantojen elvyttämisen.
Tällä lahjalla saan takuulla jouluaattona <3
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
Itse tykkään palapeleistä, mutta kyllä 1000 on sopiva tilan ja ajankäytön suhteen. Ja vinkki niille, jotka eivät itse tee palapelejä, mutta jotka ostavat niitä lahjaksi: EI VALOKUVISTA TEHTYJÄ PALAPELEJÄ. Niissä saattaa puolet olla samaa sinitaivasta tai kukkapeltoa. Jos ostatte palapelin, pitäkää huolta siitä, että se on maalattu ja siinä on paljon yksityiskohtia.
Vähän paremman varavirtalähteen ostan, koska sitä tosiaan saattaa tarvita koska sähkönjakelu saattaa pätkiä. Muutenkin reissussa kiva.
Lisäksi hän saa ihanan pehmeän kashmirpaidan ja businessluokan lentoliput lomalle Keski-Eurooppaan.
Miten teillä kaikilla on varaa noin arvokkaisiin lahjoihin? Itse käyn töissä, enkä siltikään pysty ostamaan miehelle mitään kallista.
Ei mitään.
Meillä ei ole tapana eikä varaa koskaan ostaa lahjoja.
Hygienitarvikkeita