Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Otappa noista selvää. Tuntuu, että jos ostaa jotain mitä ovat halunneet niin siitä katoaa hohto kun sen saa lahjana. Ja sitten kun antaa jotain lakritsia peltipurkissa ja fleecepuseron niin lahja osuukin ihan nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa uuden läppärin (2600e), kaulaketju ja ranneketju oxidoitua hopeaa (680e),
autoglymin lahjapakkaus (150e), custom reinot (100e).
Kuulostaa onnistuneelta lahjalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).
Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.
Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,
Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.
Harrasteauto joululahjaksi? Eikö nuo maksa hieman mallista riippuen yli 10 tuhatta euroa.
Taisi maksaa 1500-2000€. Siis raato josta rakentaa jotain uutta ja erilaista. No normaalisti saa joululahjaksi vaan sukkia ja karkkia niin sitten kun osuu kohdalle jotain mitä haluaa niin se ok vaikka onkin kalliimpi juttu.
Kallis raato.
Kemin kultakäämit ja kaupungin avaimet sekä yö 30m2 kaupungin vuokra-asunnossa alkoholisoituneen 54v Pirjon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
kunnon tuoppeja,
Alkoholistien perheiden lahjat. Huoh.
Aion ostaa miehelleni yön Porvoon vanhassa kaupungissa sijaitsevaan RUNO-hotelliin. Siellä voi käydä saunomassa ja illalla voidaan käydä syömässä Sicapellessä tai Saltissa. Huoneessa pusutellaan ennen yöpuulle käymistä. Seuraavana päivänä voi käydä vielä vähän pyörimässä vanhan kaupungin liikkeissä.