Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisveri haisee pahalta??

Vierailija
20.11.2022 |

Koskaan en ole voimakasta inhottavaa hajua havainnut. Nyt haisee koko vessa! En löydä järkevää syytä googlesta. Alavatsaa on vihlonut kauemman aikaa ja olenkin lääkäriin menossa viikon päästä.

Jos ylläpito poistaa aloituksen, teen lehteen jutun sanoman naisvihasta. Kuukautiset ovat normaali asia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rautakuurilla, kun verikokeissa oli hemoglobiini alhaalla ja ihan selkeä anemia. Minusta menkkavereni haisee tällä hetkellä todella semmoiselta metalliselta ja oikeastaan ihan puhtaasti vereltä. Veren haju sanoisin. Aiemmin ei ollut ihan tällaista, eli kaipa siihen voi vaikuttaa ruoka-aineet, mitä kehoon laittaa jne.

Voimakkaan pahan hajun aiheuttajaksi veikkaisin tulehdusta. Kannattaa olla tarkkana, nouseeko kuume, tai tuleeko muita outoja oireita. Ehkä mittaisin lämpötilan varmuuden vuoksi.

Vierailija
22/28 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Ilmianna itsesi myös. Mikä tätä palstaa nykyään vaivaa, kun yhtään mistään ei saisi enää keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia että kuukaut. loppuvaiheessa haju on kuin "kuollut liha" tai teurastamo. Yritin etsiä kauniimpia sanoja, mutten löytänyt. 

Ai, ei mulla kyllä yleensä ole ollut. Lisäksi nyt on kk vuodon toinen päivä menossa. Ap

Vierailija
24/28 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut rautakuurilla, kun verikokeissa oli hemoglobiini alhaalla ja ihan selkeä anemia. Minusta menkkavereni haisee tällä hetkellä todella semmoiselta metalliselta ja oikeastaan ihan puhtaasti vereltä. Veren haju sanoisin. Aiemmin ei ollut ihan tällaista, eli kaipa siihen voi vaikuttaa ruoka-aineet, mitä kehoon laittaa jne.

Voimakkaan pahan hajun aiheuttajaksi veikkaisin tulehdusta. Kannattaa olla tarkkana, nouseeko kuume, tai tuleeko muita outoja oireita. Ehkä mittaisin lämpötilan varmuuden vuoksi.

Joo tunnistan tuon metallin hajun, se on ihan normaali. Nyt ei ole metallin haju, on vaan joku inhottava että tekee mieli poistua vessasta nopeasti. Ap

Vierailija
25/28 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuumetta, ei edes lievää lämpöä. Olo on ihan hyvä. Ap

Vierailija
26/28 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ensikertaa tänään saman havainnon.

Päättelin "pilaantuneen veren hajun"  johtuneen siitä, että pidin samaa sidettä niin kauan, siis nukuin lähes vuorokauden putkeen enkä käynyt wcssä välillä. Yleensä vaihdan kyllä siteen parin tunnin välein.

Tällä kertaa pidin myös kuukautisalushousuja ja sellaista muovisenoloista alwaysin yösidettä. Ehkä ilma ei vaan päässyt vaihtumaan. Toisaalta ennen nukahtamista oli valtavia vihlovia alavatsakipuaaltoja 🤔

Vierailija
27/28 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erään kahvilan vessassa oli varmaan just ennen mua käynyt kohtalontoverisi, meinas yrjö lentää siellä asioidessani.

Vierailija
28/28 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sulla on joku kauhea mädäntyneen veren aiheuttama munanjohtimientulehdus. Mene heti lääkäriin!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan