Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko ottaa lasin viiniä tai oluen, jos olet yksin vastuussa lapsista?

Vierailija
20.11.2022 |

Siis ainoana aikuisena kotona ja lapset pieniä. Uskallatko ottaa vaikka ruoan kanssa lasin viiniä tai saunassa yhden oluen? Vai pidättäydytkö alkoholittomissa aina kun olet yksin vastuussa lapsista?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen voin ottaa, mutta ajokunnossa tulee tietenkin olla

Vierailija
2/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskallan. Mielestäni se on hyvä raja, että voisi lähteä autolla ajamaan jos tulee jokin äkillinen tarve. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin, mutta en ole muistaakseni ottanut. Ajokunnossa en ole ikinä.

Vierailija
4/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja olen ottanutkin.

Vierailija
5/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Vaikka kaksikin!

Vierailija
6/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Kyse ei ole uskalluksesta.

Vierailija
8/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mitä jos naapuri näkee ja tekee lasun?

Vierailija
9/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täys yh jo 21 vuotta enkä ole ikinä opetellut juopottelemaan kotona sitä yhtäkään vaikkei ole ollut edes ajokorttiakaan että pitäisi lähteä jonnekin autolla yllättäen. Mitä järkeä sitä on yksin juoda?

Vierailija
10/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen periaate, että ei enempää kuin kaksi olutta per vahdittava kersa.

Vierailija
11/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa "vain yhtä", joten en ota yhtäkään silloin kun lapset ovat luonani. Ylipäätään en koskaan juo kotona, sen harvan kerran kun juon niin kyseessä on kaverin synttärit, häät jne.

Vierailija
12/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskalluksesta kiinni vaan siitä ettei ole mitään järkeä nauttia alkoholia kun on lasten kanssa. Siis ihan sopimaton tilanne. Ei normaalille ihmiselle tule mieleenkään että siinä pitäisi jotain alkoholipitoista ottaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli kyse omista lapsistani, uskalsin. Mutta jos oli kyse muiden lapsista, niin en. Omat lapsensa ja niiden tyhmyydet tunsi ja osasi ennakoida, mutta muiden lasten tyhmyydet tulevat yllätyksenä. Ja nyt, kun olen jo mummoikäinen, tulee yllätyksenä tosi paljon asioita, joita nykylapset - jopa kouluikäiset - tekevät, jos kukaan ei aikuinen kävele heidän perässään ja vahdi silmät selässäkin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskalluksesta kiinni vaan siitä ettei ole mitään järkeä nauttia alkoholia kun on lasten kanssa. Siis ihan sopimaton tilanne. Ei normaalille ihmiselle tule mieleenkään että siinä pitäisi jotain alkoholipitoista ottaa.

Kun mun lapset 1980- ja 1990-luvuilla olivat pieniä, ei ollut mitään ongelmaa saunan jälkeen juoda yhtä olutta. Lapset joivat saunan jälkee limsaa. 

Vierailija
15/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo autoa joten uskallan otta montakin, eli vaaraa rattijuoppouteen ei ole. Eli raja on siinä että herää itkuun ja pystyy taksin tilaamaan.

Olisko se niin että yh ei voi koskaan punkkupulloa kotonaan illalla takkatulen ääressä juoda?

Vierailija
16/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasi punaviiniä maistuu hyvältä vaikka pizzan kanssa ja moni on tottunut saunan jäähyllä juomaan yhden oluen. Ei pieni lapsi välttämättä edes ymmärrä että aikuisen lasissa on jotain alkoholia. Ap

Vierailija
17/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasi punaviiniä maistuu hyvältä vaikka pizzan kanssa ja moni on tottunut saunan jäähyllä juomaan yhden oluen. Ei pieni lapsi välttämättä edes ymmärrä että aikuisen lasissa on jotain alkoholia. Ap

Alkoholiongelmasi on vakava vaikka et sitä halua myöntääkään.

Vierailija
18/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizza maistuu oikein hyvältä Coca Colankin kanssa. Saunan jäähyllä taas parempi vaihtoehto on vaikka makuvissy. Ei kenenkään verenpaineelle ole hyväksi nostattaa lämpöä ja sen päälle vielä päihtyä.

Vierailija
19/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat ei mun kännejä määrää. Annan niillekin unilääkkeeksi.

Vierailija
20/135 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiongelmasi on vakava vaikka et sitä halua myöntääkään.

Ei minulla ole alkoholiongelmaa, olen kuluneen kolmen vuoden aikana juonut vain kaksi lasia viiniä ja siitä kaikki alkoholi jota olen kurkusta alas kaatanut. En ole koskaan juonut paljoa, olen alkoholistin lapsi itse. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi