Miten te miehet pärjäätte sinkkuina ilman naista?
Itse kyllä kaipaisin naista vierelleni. Tuntuu niin yksinäiseltä tämä elämä :(
Kommentit (129)
Vietän helppoa elämää ilman huolen häivää 👍
Hyvin ne pärjää. Ei tarvis tuonkaan ukon pitää mykkäkoulua yksinänsä eikä suuttua joka asiasta.
Hyvin pärjään mutta toisihan vaimo ja lapset kieltämättä väriä elämään. En jaksa kuitenkaan alkaa opettelemaan soidinmenoja enää tässä vaiheessa.
Noin 7/7 iltaa baarissa. Ei naisten kanssa voi olla eikä niitä ilman.
Meneehän tämä näinkin, kun ei sopivaa ole osunut kohdalle. Mieluummin yksin kuin väärän kumppanin kanssa.
Miehenä tarvitsen miestä en naista.
Ihan hyvin sitä pärjää. Mikset itse hakeudu parisuhteeseen jos sellaista kaipaat?
Mihinkä naista tarvitsen? Sinkkuna ollut 8v sitä ennen miehen kanssa yhteiseloa 18v.
Hyvin. Erittäin vähän stressiä elämässä, vain työ aiheuttaa sellaista oikeastaan eikä aina sekään. On aikaa itselle ja harrastuksille, ei vaatimuksia tai toiveita. Ei tarvitse pyöriä kaupoissa yms.
Helppoa. En tarvitse naista mihinkään. Osaan laittaa ruokaa ja pestä pyykkini. Mällit saan parilla nykäisyllä ulos ja taas pärjää....
Minä olen nainen, ja mietin itsekin miten pärjäisin ilman parisuhdetta ja rakkautta. Siihen ansaan en enää koskaan toivottavasti lankea. Mutta miten päästä irti kaipuusta saada joku rinnalle? Siinäpä kysymys.
Miten se elämä sitten olisi vähemmän yksinäistä naisen kanssa kun et kuitenkaan sen naisen kanssa mitään haluaisi harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten se elämä sitten olisi vähemmän yksinäistä naisen kanssa kun et kuitenkaan sen naisen kanssa mitään haluaisi harrastaa?
Seksiä voisin harrastaa mutta en juuri muuta.
ihan hyvin pärjää!!. sitten kun tarviin "Tyhjennys astian" niin Tinderi paukuttamaan...
Vierailija kirjoitti:
Helppoa. En tarvitse naista mihinkään. Osaan laittaa ruokaa ja pestä pyykkini. Mällit saan parilla nykäisyllä ulos ja taas pärjää....
Että joku typistää seksin, mikä on maailman hienointa, "mällien nykäisyksi".
Hiljaiseksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiseksi vetää.
no mällien nykäisyn jälkeen hiljaiseksi vetää...eli luonnollista
Oikein hyvin, nytkin viikonloppu mennyt keittiötä tehdessä.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiseksi vetää.
Sitähän se monelle on. Yksin tuokin mykkäkouluilija sitä harrastaa, ja puutteessa saan olla.
Pärjään sinällään kaikin puolin ihan hyvin, mutta elämä tuntuu tyhjältä.