Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te miehet pärjäätte sinkkuina ilman naista?

Vierailija
20.11.2022 |

Itse kyllä kaipaisin naista vierelleni. Tuntuu niin yksinäiseltä tämä elämä :(

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Incel ja MGTOW naisille pahimpia kirosanoja?

Vierailija
62/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen MGTOW enkä kaipaa naisia. Me olemme enenevä joukko.

Ei tuo toimi käytännössä kuin harvoilla. Suurin osa on vain katkeroituneita incelejä jotka uskottelee etteivät tarvitse naista mutta silti ajattelevat sitä kokoajan.

Nyt sulla on pieni väärinkäsitys. Incelit haluaisivat naisen, mutta eivät onnistu saamaan. MGTOW -miehet taas ovat saaneet naisista tarpeeksi ja lähteneet elämään omaa elämäänsä ilman naisia. 

inkel tahtoisi naisen jolla ei ole psyykettä eikä sielua, koska ei kestä psyyketettyä ja sielutettua naista mutta kun ei sellaisia ole. Puhun kokemuksesta, joten olen oikeassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen luullee voivansa loukata poikamiestä sanomalla tätä inkeliksi, mutta souri, ei onnistu

Vierailija
64/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole saanut naimattomuuden armolahjaa vaan  on mielisairastunut naimisoitumiskyvyttömäksi niin on enää se onkelma kuinka päästä seksuaalisuudestaan irti, kun ei sillä halullaan enää kuitenkaan mitään tee, muuta ku  pitää yllä himoa ja kun se himon tulessa palaminen kuitenkin vain nävertää  ydinlahon tavoin

Vierailija
65/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää rahaa koko ajan säästöön (vaikka en tosiaankaan katsele hintalappuja) jotka sijoitan. Koti on juuri sellainen kun haluan (eli verhot, sohvat yms. sekä tietenkin telkkari ja elektroniikka viimeisen päälle). Naisia saan jos haluan vaikka heti. Muutama on jo tänne yrittänyt pesiytyä mutta ei tule onnistumaan. Syön mitä haluan koska haluan. Oikeastaan olen luonut itselleni taivaan maan päälle.

Sulla on pieni taivas.

Vierailija
66/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Harva nainen kummastakaan välittää. Miehet saavat ihan rauhassa pitää omat vapautusliikkeensä.

Vierailija
67/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. En tarvitse naista mihinkään. Osaan laittaa ruokaa ja pestä pyykkini. Mällit saan parilla nykäisyllä ulos ja taas pärjää....

Että joku typistää seksin, mikä on maailman hienointa, "mällien nykäisyksi". 

Hiljaiseksi vetää.

Seksiä on monenlaista. Parikymppisen miehen hormonihuuruissa sitä ei vielä oikein hahmota mutta kolmenkympin korvilla sitä alkaa havahtua siihen että sitä maailman hienointa on aika vähän tarjolla ja siitä kun vähän vielä varttuu niin huomaa että se "mällien nykäisykin" on parempaa kuin mitä suurimmalla osalla naisista on tarjota. Eturauhanen pysyy terveenä, mieli tyynenä ja aikansa voi käyttää johonkin kiinnostavampaan kuin kädenlämpöisen kolon perässä juoksemiseen.

Vierailija
68/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää seiso enkä sen takia tarvitse naista.

Vierailija
69/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää rahaa koko ajan säästöön (vaikka en tosiaankaan katsele hintalappuja) jotka sijoitan. Koti on juuri sellainen kun haluan (eli verhot, sohvat yms. sekä tietenkin telkkari ja elektroniikka viimeisen päälle). Naisia saan jos haluan vaikka heti. Muutama on jo tänne yrittänyt pesiytyä mutta ei tule onnistumaan. Syön mitä haluan koska haluan. Oikeastaan olen luonut itselleni taivaan maan päälle.

Sulla on pieni taivas.

Eikös se riitä, että itse mahtuu?

Vierailija
70/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, lapseni ja harrastukset täyttävät kalenterini. Kun ei ole arjessa kukaan ihana nainen elämääni ilmestynyt, niin näillä mennään. Minua ei kiinnosta baareissa notkuminen ja nettideittailu ei innosta.

Vierailija
71/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Harva nainen kummastakaan välittää. Miehet saavat ihan rauhassa pitää omat vapautusliikkeensä.

totta!kuten ei niistäkään jotka uhoavat käyvänsä h jos kotona ei saa tai niistä jotka hinkuvat ostovaimoja. Miksi ketään normaali naista kiinnostaisi:-Dvoin pahoin vaan

Vierailija
72/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei enää toimi.

Vierailija
73/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei enää toimi.

Toimimattomuuteen on tunnetusti useita syitä. Tarpeeksi ei ole tuotu esille sitä, että miehen toimimattomuus on usein naisesta johtuvaa.

Vierailija
74/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen nainen. Hyvin pärjään. En kaipaa tiivistä parisuhdetta. Haluaisin miehen kenen kanssa viettää vapaita iltoja vaikka pelaillen korttia tai saunoen, istua sohvalla viiniä juoden ja höpötellen, saada ja antaa läheisyyttä ja seksiä, jakaa arjen kuulumisia niitä kuitenkaan toisen niskaan sysäten. Käydä vaikka keittämässä nokipannukahvit laavulla tai kesäinen pyöräretki. Sellaista kaipaan.

Lapset on jo tehty, elämä mallillaan muutoin. Kun vielä löytäisi miehen jolla samat toiveet parisuhteesta. Muutaman kanssa kokeillut mutta mustasukkaisuus ja enemmän haluaminen on tullut nopeasti kuvioihin.

Vierailija
75/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No woman, no cry.

Vierailija
76/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei enää toimi.

Toimimattomuuteen on tunnetusti useita syitä. Tarpeeksi ei ole tuotu esille sitä, että miehen toimimattomuus on usein naisesta johtuvaa.

Miehen impotentti on useimmiten naisen aiheuttamaa. Pitkällinen suhde naiseen on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
77/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten haukkuminen ja dissaaminen on hauskaa.

T. Incel

Vierailija
78/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiset naiset on luontaantyöntävän näköisiä ja niillä on ne mielipiteensä. Nuoriin ja hyvätapaisiin naisiin ei ole mahdollisuuksia joten tämä ei ole edes monivalintatehtävä. Aasiasta tietysti saisi mielitietyn mutta en ole vielä siihen mennyt.

Vierailija
79/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei enää toimi.

Miehen impotentti on useimmiten naisen aiheuttamaa. Pitkällinen suhde naiseen on tehnyt tehtävänsä.

Ehkä sitten kannattaisi siirtyä miehiin, jos alkaisi taas muna pelittämään?

Vierailija
80/129 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap Allu?Jos olet,niin Kirkkonummella on se kartano,jossa kaikki saa seksiä. Sinne vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan