Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te miehet pärjäätte sinkkuina ilman naista?

Vierailija
20.11.2022 |

Itse kyllä kaipaisin naista vierelleni. Tuntuu niin yksinäiseltä tämä elämä :(

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit olemme joutuneet pärjäämään ilman naista koko ikämme. Valinta ei ole omamme. Naiset pystyisivät helposti auttamaan meitä. Yksikin kerta riittäisi. Eivät halua. Vähävaraisina meillä ei ole mahdollisuuksia maksullisiin palveluihin.

Ryhdy rikolliseksi. Sitten kun sulla on kamaa taskussa, niin joku narkki nainen kyllä antaa tulle sitä vastaan ja linnatuomiot luultavasti vain lisää naisten kiinnostusta sinuun.

Vierailija
42/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran, kun olin sinkku niin en käynyt puoleen vuoteen edes yrittämässä iskeä naista. Oli sellainen tapaus pohjilla, että ei todellakaan tehnyt mieli. Sitten, kun lähdin niin kolmannella kerralla jäin tielle joka on jatkunut pari vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää rahaa koko ajan säästöön (vaikka en tosiaankaan katsele hintalappuja) jotka sijoitan. Koti on juuri sellainen kun haluan (eli verhot, sohvat yms. sekä tietenkin telkkari ja elektroniikka viimeisen päälle). Naisia saan jos haluan vaikka heti. Muutama on jo tänne yrittänyt pesiytyä mutta ei tule onnistumaan. Syön mitä haluan koska haluan. Oikeastaan olen luonut itselleni taivaan maan päälle.

Valehtelee. Olet syrjäytynyt inselli vauva palstalla

Vierailija
44/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chase excellence, not women!

Vierailija
45/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemale on parempi.

Vierailija
46/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää rahaa koko ajan säästöön (vaikka en tosiaankaan katsele hintalappuja) jotka sijoitan. Koti on juuri sellainen kun haluan (eli verhot, sohvat yms. sekä tietenkin telkkari ja elektroniikka viimeisen päälle). Naisia saan jos haluan vaikka heti. Muutama on jo tänne yrittänyt pesiytyä mutta ei tule onnistumaan. Syön mitä haluan koska haluan. Oikeastaan olen luonut itselleni taivaan maan päälle.

Valehtelee. Olet syrjäytynyt inselli vauva palstalla

Jos nainen kirjoittaisi noin, kaikki yläpeukuttaisi. Mutta jos mies on tyytyväinen elämäänsä ilman naista, hänen on pakko valehdella!

Vierailija
47/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille jolle Herra näkee hyväksi langettaa naimattomuuden armolahjan, voisi siinä samalla antaa aseksuaalisuudenkin.  Syö miestä tuntea halua ja kaipuuta kun tietää että kuitenkin psyykkeelle on parempi elää yksin kuin aviossa

Vierailija
48/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitsee naista? Ei omaa lehmää tarvitse ostaa, jos haluaa maitoa.

Vierailija
49/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. En tarvitse naista mihinkään. Osaan laittaa ruokaa ja pestä pyykkini. Mällit saan parilla nykäisyllä ulos ja taas pärjää....

Että joku typistää seksin, mikä on maailman hienointa, "mällien nykäisyksi". 

Hiljaiseksi vetää.

no mällien nykäisyn jälkeen hiljaiseksi vetää...eli luonnollista

Tajuatko miten traagiselta kuulostat ja mistä kaikesta jäät paitsi. Mulle tuli nyt oikeasti paha mieli.

Hajoa pahaan mieleesi, ei oo keltään pois

Vierailija
50/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit olemme joutuneet pärjäämään ilman naista koko ikämme. Valinta ei ole omamme. Naiset pystyisivät helposti auttamaan meitä. Yksikin kerta riittäisi. Eivät halua. Vähävaraisina meillä ei ole mahdollisuuksia maksullisiin palveluihin.

Vaikka nainen olisi parisuhteessa, niin kyllä mies antaisi puolisonsa käytettäväksi näin tärkeään tehtävään edellyttäen, että se olisi kertaluonteinen tai ainakaan kovin usein toistuva.

Vierailija
51/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://huggingface.co/spaces/runwayml/stable-diffusion-v1-5 pakko rakentaa itselleen bätänejä emänyyksiä tuollasella palvelulla, kun ei oikeita naisia nää missään eikä kehtaa ketään katsoa

Vierailija
52/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen MGTOW enkä kaipaa naisia. Me olemme enenevä joukko.

Vierailija
53/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa yleistystä naisista ja miehistä. Joku tässä ajassa on pahasti pielessä kun parisuhdekin on kärsinyt inflaation...

Vierailija
54/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa yleistystä naisista ja miehistä. Joku tässä ajassa on pahasti pielessä kun parisuhdekin on kärsinyt inflaation...

Kuten Raamattu ennusti: Lopåun ajan ihminen ajattelee vain rahaa ja itseään (joko hyvinvointiaan tai pahoinvointiaan)

Vierailija
55/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin parisuhteen mutta silti pitää oman rauhani ja päättää itse menemiseni. Ulkonäköni ja sosiaaliset taitoni ei kuitenkaan sellaiseen riitä. Ne naiset joihin minulla on ollut mahdollisuuksia niin eivät ole minua kiinnostaneet yhtään ja olen huono esittämään kiinnostunutta sellaisesta. Lisäksi en siedä komentelua yhtään.

Ei kukaan varmastikaan halua kanssani tällaiseen suhteeseen, että asuttaisiin vaan omissa kämpissä ja oltais vaan ilman että tarvisi koko ajan pyrkiä jotenkin eteenpäin. En ole koskaan jotenkin ymmärtänyt tätä näissä parisuhdekuvioissa, että sen pitäis olla jatkuvaa eteenpäin pyrkimistä. Kukaan ei tunnu olevan tyytyväinen siihen mitä on, vaan aina on saatava jotain lisää/erilaista.

Vierailija
56/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo toimi käytännössä kuin harvoilla. Suurin osa on vain katkeroituneita incelejä jotka uskottelee etteivät tarvitse naista mutta silti ajattelevat sitä kokoajan.

Vierailija
57/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kiikastus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Raamattu ennusti: Lopåun ajan ihminen ajattelee vain rahaa ja itseään (joko hyvinvointiaan tai pahoinvointiaan)

Ehkä taantuma saa tukeutumaan toisiimme ja ajattelemaan lähimmäisestä suopeammin.

Vierailija
58/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo toimi käytännössä kuin harvoilla. Suurin osa on vain katkeroituneita incelejä jotka uskottelee etteivät tarvitse naista mutta silti ajattelevat sitä kokoajan.

Ei vaan heitä syö se, että tuntevat halua vaikka tietävät että eivät psyykkisesti sietäisi olla naisen kanssa. Eikö voisi olla yhesä ja samasa ihmisesä psyykkisen ja ruumiillisen kanssailun taito ja kaipuu  tai sitten ei kumpaakaan. Miksi pitää olla naisen tarve muttei taitoa eikä halua elää hänen kanssaan sosiaalisesti

Vierailija
59/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus olisi kirjoitettu toisin päin periaatteella "Naiset, miten pärjäätte ilman miestä?", niin kommentit olisivat täynnään trollisyytöksiä, että joku sinkku-pertsa siellä omassa yksiössään trollaa naisen kaipuussaan.

Vierailija
60/129 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla on pieni väärinkäsitys. Incelit haluaisivat naisen, mutta eivät onnistu saamaan. MGTOW -miehet taas ovat saaneet naisista tarpeeksi ja lähteneet elämään omaa elämäänsä ilman naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi