Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
1461/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metoo ja feminismi

Molemmat ovat seurausta miesten huonoista teoista. Eli syyttäkää ihan miehiä vaan. Tämä on täysin teidän aikaansaannostanne.

Vierailija
1462/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tarvitse toisiaan enää mihinkään. Parisuhde voi käydä työstä, miksi stressata moisesta. Kaikilla (no siis melkein) on nykyisin työtä ja osaavat esim. kokata sen verran että pysyy elossa/tilata ruokaa, s*ksiä voi harrastaa yksin tai vaikka irtosuhteissa, yhtk ei painosta enää parisuhteeseen ja lapsiin kuten aiempina vuosikymmeninä. Jne.

Itselläni on (ihana) mies, silti olen miettiny joskus, että miksi ollaan yhdessä. Oma arvioni on, että hän tuo elämääni enemmän kuin siitä vie, eli voiton puolella.

"Seksiä voi harrastaa vaikka irtosuhteissa" Jos miehet yleisesti voisivat todeta noin, niin meillä ei tosiaankaan olisi enää pariutumassa kukaan...

Ja kuitenkin suurin osa niistä helposti irtosuhteita saavista huippumiehistä pariutuu.

Pariutuu jossain vaiheessa. Mutta helposti menee 10-15 vuotta sinkkuudesta nauttimiseen.

Kun seksiä saa hyvin helposti, niin oikeasti miettii mihin sitä parisuhdetta tarvitsee.

Parisuhteen ja naisen puutteesta valittaa ne miehet, jotka eivät saa seksiä tai edes parisuhdetta. Ne miehet joilla on valinnanvaraa nauttivat täysillä sinkkuudesta ja alkavat seurustelemaan vasta kun tämä vaihe on saatua kunnolla koettua. Siihen asti tarjolla naisille on tarjolla vain seksiä.

No aika harva oikeasti saa sinkkuna vähällä vaivalla yhtä paljon ja yhtä laadukasta seksiä kuin parisuhteessa. Varsinkin parisuhteen alkuaikoina seksiä on helposti 3-6 kertaa viikossa kun vain kääntää sitä kylkeä sängyssä ja kurottaa kädellä sinne toiselle puolelle. Se kovinkin irtoseksin metsästäjä saa tehdä aika paljon töitä että pääsee samaan määrään. Puhumattakaan että saisi seksiä ihmiseltä joka tietää joo valmiiksi mieltymyksesi ja mitä kannattaa tehdä.

Kirjoitat kuin nainen, joten ymmärrän miksi et tiedä miten mies seksin kokee.

Parisuhdeseksi pidemmän päälle on tylsää juuri siksi että valmiiksi tietää mitä on tulossa.

Parisuhdeseksin vuoksi joutuu sietämään sitä suhdetta.

Seksiä saa helposti jos kuuluu siihen haluttujen miesten joukkoon. Tinder on tehnyt seksin saamisesta helpompaa kuin koskaan.

Siinä mielessä ole samaa mieltä, että paras suhde on tapailusuhde. Saa paljon seksiä ilman sitoutumista. Varsinkin jos on useita suhteita samanaikaisesti.

Nämä eivät luonnollisesti päde kaikkiin miehiin. Osa ei saa seksiä ollenkaan, toiset joutuvat sietämään suhdetta saadakseen seksiä.

Mä olen tullut tässä naisena siihen tulokseen, että mulle kävisi ehkä parhaiten avoin erillissuhde. En millään jaksa kiinnostua seksistä yhden ja saman kumppanin kanssa vuotta pidempään vaikka mitä temppuja tehtäis. Tällä hetkellä olen seksisuhteessa useamman nuoren miehen kanssa. Monet mun ikäiset miehet kun alkavat hyytyä. On ylipainoa ja huono kunto. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tänä päivänä ihmiset pariutuvat vielä huomattavan hyvin verrattuna siihen, mitä tilanne voisi olla, jos naiset tienaisivat yhtä paljon, kuin miehet keskimäärin. Mitä parempi on naisten koulutus ja palkkataso, sitä vähemmän on parisuhteita ja syntyvyyttä.

Naiset kun eivät suostu pariutumaan alempien tasojen kanssa eikä edes saman tason kanssa kun pariutuu pelkästään ylöspäin

Sekin on yksi evolutiivinen näkökulma. Palkkatason nousu on kuitenkin oleellisempaa pariutumattomuuden kannalta siksi, ettei parisuhdetta enää tarvita. Parisuhde on aina ollut luokkasuhde ja monesti taloushyötyjen takia solmittu sopimus. Evolutiivisesta näkökulmasta nainen on aina tarvinnut miehen suojelua ja sitä aikaa meidän aivot edelleen elävät, vaikka mitään suojelua ei tässä yhteiskunnassa onneksi tarvita. Mutta raha on se, mikä edelleen antaa turvaa ja suojaa. Samoin miehen kyky suojella naista/lapsia ja kyky puolustaa tarvittaessa väkivaltaisesti perhettä (evolutiivisesta näkökulmasta), vaikkei väkivaltaa voi suositella. Naisen aivoissa kuitenkin miehen kyky puolustaa perhettä väkivaltaisesti (lihakset, pituus, nopeus, voima yms..) on oleellinen syy tuntea kipinää miestä kohtaan.

Vierailija
1464/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei enää nykyisi halua miesten piiaksi. Nykynainen hankkii itselleen ammatin ,jolla voi elää mieleistään elämää. On äärettömän paljon miehiä, jotka haluaa naiseltaan vain seksiä, mennä vapaalla omia teitään , joko kavereiden kanssa tai uusia naisia panemaan.

Siksi on Suomessakin valtavan paljon yh -äitejä kotona itkemässä. Se ns rakkauden huuma kun haihtuu kolmessa vuodessa . Sen aikaa kannattaa katsella , ennenkuin miehen ottaa vakavasti , puhumattakaan lapsen teosta.

Luulen, että osa naisista on menettänyt suhteellisuuden tajunsa. Koska naimamarkkinat suosivat naisia ja kullekin naiselle on tusinan verran kosio ehdokkaita, niin kuvitellaan itseä paremmaksi kuin onkaan. Aletaan kuvittelemaan, että itse ansaitsisi parempaa kuin on tarjolla. Ja sitten tavoitellaan stä arvokkainta saalista eli, tummaa, komeaa, hyvin toimeentulevaa rakastajaa....

Jos näin on, silloinhan ne tarjolla olevat eivät syystä tai toisesta miellytä. Koska jos nainen haluaisi jonkun saatavilla olevan, kyllähän hän sen ottaisi - ei kukaan vapaaehtoisesti jätä pariutumatta ihmisen kanssa, jonka oikeasti haluaisi. Mutta miksi on mielestäsi ongelma, jos naiset tavoittelevat jotain (sinun mielestäsi) epärealistista? Eikö se ole niiden naisten oma ongelma, jos toivotunlaista miestä ei sitten löydykään? Ja jos naimamarkkinat suosivat naisia, niin kenen syy se mielestäsi on? Kuka voisi muuttaa vallitsevan tilanteen ja miten?

Ja tätä saamme todistaa ilmielävänä täällä palstalla kun näitä ikisinkku naisia on ja joille ei kelpaa ehdokkaat. Ja tyytyvät mielummin olemaan yksin, vaikka luulen että se on vain tekosyy ja selviytymiskeino. Kun tyytyy yksinäisyyteen niin se kumppanin kaipuu ei haittaa enää niin paljoa.

Ei yksinäisyyteen vaan yksin asumiseen. Hyvin monilla sinkuilla on läheiset välit lähisukulaisiinsa sekä ystäviä ja kavereita. Jos oma palkka riittää sellaiseen elämään kuin haluaa eikä halua lapsia, ainoa syy pariutumiseen on seksi.

Kunpa naiset sisäistäisivät sen, että tämä pätee vähintään 95% miehistä, myös niistä jotka ovat suhteessa näiden mammojen kanssa. Toki jotkut miehetkin haluavat lapsia, mutta seksi heilläkin on yleensä pääasiallinen motiivi olla suhteessa.

No samahan se on naisillakin. Suurin syy parisuhteeseen miehen kanssa on seksi. Ja monella miehellä on järkyttävä vauvakuume.

Ahhahhaa, ylivoimaisesti suurin syy parisuhteeseen on naisilla raha. Myös vertaispaine, ts. kun kaveritkin on suhteessa. 

Sellaiset harhat tällä kertaa.

Vierailija
1465/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tarvitse toisiaan enää mihinkään. Parisuhde voi käydä työstä, miksi stressata moisesta. Kaikilla (no siis melkein) on nykyisin työtä ja osaavat esim. kokata sen verran että pysyy elossa/tilata ruokaa, s*ksiä voi harrastaa yksin tai vaikka irtosuhteissa, yhtk ei painosta enää parisuhteeseen ja lapsiin kuten aiempina vuosikymmeninä. Jne.

Itselläni on (ihana) mies, silti olen miettiny joskus, että miksi ollaan yhdessä. Oma arvioni on, että hän tuo elämääni enemmän kuin siitä vie, eli voiton puolella.

"Seksiä voi harrastaa vaikka irtosuhteissa" Jos miehet yleisesti voisivat todeta noin, niin meillä ei tosiaankaan olisi enää pariutumassa kukaan...

Ja kuitenkin suurin osa niistä helposti irtosuhteita saavista huippumiehistä pariutuu.

Pariutuu jossain vaiheessa. Mutta helposti menee 10-15 vuotta sinkkuudesta nauttimiseen.

Kun seksiä saa hyvin helposti, niin oikeasti miettii mihin sitä parisuhdetta tarvitsee.

Parisuhteen ja naisen puutteesta valittaa ne miehet, jotka eivät saa seksiä tai edes parisuhdetta. Ne miehet joilla on valinnanvaraa nauttivat täysillä sinkkuudesta ja alkavat seurustelemaan vasta kun tämä vaihe on saatua kunnolla koettua. Siihen asti tarjolla naisille on tarjolla vain seksiä.

No aika harva oikeasti saa sinkkuna vähällä vaivalla yhtä paljon ja yhtä laadukasta seksiä kuin parisuhteessa. Varsinkin parisuhteen alkuaikoina seksiä on helposti 3-6 kertaa viikossa kun vain kääntää sitä kylkeä sängyssä ja kurottaa kädellä sinne toiselle puolelle. Se kovinkin irtoseksin metsästäjä saa tehdä aika paljon töitä että pääsee samaan määrään. Puhumattakaan että saisi seksiä ihmiseltä joka tietää joo valmiiksi mieltymyksesi ja mitä kannattaa tehdä.

Kirjoitat kuin nainen, joten ymmärrän miksi et tiedä miten mies seksin kokee.

Parisuhdeseksi pidemmän päälle on tylsää juuri siksi että valmiiksi tietää mitä on tulossa.

Parisuhdeseksin vuoksi joutuu sietämään sitä suhdetta.

Seksiä saa helposti jos kuuluu siihen haluttujen miesten joukkoon. Tinder on tehnyt seksin saamisesta helpompaa kuin koskaan.

Siinä mielessä ole samaa mieltä, että paras suhde on tapailusuhde. Saa paljon seksiä ilman sitoutumista. Varsinkin jos on useita suhteita samanaikaisesti.

Nämä eivät luonnollisesti päde kaikkiin miehiin. Osa ei saa seksiä ollenkaan, toiset joutuvat sietämään suhdetta saadakseen seksiä.

Mä olen tullut tässä naisena siihen tulokseen, että mulle kävisi ehkä parhaiten avoin erillissuhde. En millään jaksa kiinnostua seksistä yhden ja saman kumppanin kanssa vuotta pidempään vaikka mitä temppuja tehtäis. Tällä hetkellä olen seksisuhteessa useamman nuoren miehen kanssa. Monet mun ikäiset miehet kun alkavat hyytyä. On ylipainoa ja huono kunto. N40

Tämäkin varmasti tulevaisuuden suunta yhä enemmän ja enemmän.

Vierailija
1466/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metoo ja feminismi

Molemmat ovat seurausta miesten huonoista teoista. Eli syyttäkää ihan miehiä vaan. Tämä on täysin teidän aikaansaannostanne.

Ei ole minun aikaansaannostani millään tavalla.

Vierailija
1467/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisten surkea taso. Jos et onnistunut saamaan maista ennen 25 v, niin jäljellä on enää jämät.

Vierailija
1468/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia , lapsia ja koiria rakastetaan ehdoitta!!. miestä rakastetaan ehdoitta ainoastaan silloin , kun hänellä on tarjota jotain.....

Vierailija
1469/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuunnella kotona huomauttelua mistään tai tiuskimista enkä tykkää, että joku koko ajan pyytää jotain.

Mielummin naisena olen yksin ja teen omia juttuja.

Vierailija
1470/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuunnella kotona huomauttelua mistään tai tiuskimista enkä tykkää, että joku koko ajan pyytää jotain.

Syy ei ole siis miehen ulkonäössä. En vaan jaksa kuunnella ketään.

Vierailija
1471/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti ihmiset parittelevat, koska meitä on nyt jo 8 miljardia Maaplaneetalla.

Valtaosa maailman ihmisistä, jopa ihmisistä Suomessa, on parisuhteessa ja saa lapsia. Tämän palstan parisuhdekeskustelujen pohjalta luulisi, että se koskee vain hyvin pientä osaa väestöstä. Kyllä parisuhteet ja lapset ovat normi, ei toisinpäin.

Vain konservatiivisissa maissa.

Kyllä se koskee ihan kaikkia maita.

Vierailija
1472/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei enää nykyisi halua miesten piiaksi. Nykynainen hankkii itselleen ammatin ,jolla voi elää mieleistään elämää. On äärettömän paljon miehiä, jotka haluaa naiseltaan vain seksiä, mennä vapaalla omia teitään , joko kavereiden kanssa tai uusia naisia panemaan.

Siksi on Suomessakin valtavan paljon yh -äitejä kotona itkemässä. Se ns rakkauden huuma kun haihtuu kolmessa vuodessa . Sen aikaa kannattaa katsella , ennenkuin miehen ottaa vakavasti , puhumattakaan lapsen teosta.

Luulen, että osa naisista on menettänyt suhteellisuuden tajunsa. Koska naimamarkkinat suosivat naisia ja kullekin naiselle on tusinan verran kosio ehdokkaita, niin kuvitellaan itseä paremmaksi kuin onkaan. Aletaan kuvittelemaan, että itse ansaitsisi parempaa kuin on tarjolla. Ja sitten tavoitellaan stä arvokkainta saalista eli, tummaa, komeaa, hyvin toimeentulevaa rakastajaa....

Jos näin on, silloinhan ne tarjolla olevat eivät syystä tai toisesta miellytä. Koska jos nainen haluaisi jonkun saatavilla olevan, kyllähän hän sen ottaisi - ei kukaan vapaaehtoisesti jätä pariutumatta ihmisen kanssa, jonka oikeasti haluaisi. Mutta miksi on mielestäsi ongelma, jos naiset tavoittelevat jotain (sinun mielestäsi) epärealistista? Eikö se ole niiden naisten oma ongelma, jos toivotunlaista miestä ei sitten löydykään? Ja jos naimamarkkinat suosivat naisia, niin kenen syy se mielestäsi on? Kuka voisi muuttaa vallitsevan tilanteen ja miten?

Ja tätä saamme todistaa ilmielävänä täällä palstalla kun näitä ikisinkku naisia on ja joille ei kelpaa ehdokkaat. Ja tyytyvät mielummin olemaan yksin, vaikka luulen että se on vain tekosyy ja selviytymiskeino. Kun tyytyy yksinäisyyteen niin se kumppanin kaipuu ei haittaa enää niin paljoa.

Ei yksinäisyyteen vaan yksin asumiseen. Hyvin monilla sinkuilla on läheiset välit lähisukulaisiinsa sekä ystäviä ja kavereita. Jos oma palkka riittää sellaiseen elämään kuin haluaa eikä halua lapsia, ainoa syy pariutumiseen on seksi.

Kunpa naiset sisäistäisivät sen, että tämä pätee vähintään 95% miehistä, myös niistä jotka ovat suhteessa näiden mammojen kanssa. Toki jotkut miehetkin haluavat lapsia, mutta seksi heilläkin on yleensä pääasiallinen motiivi olla suhteessa.

No samahan se on naisillakin. Suurin syy parisuhteeseen miehen kanssa on seksi. Ja monella miehellä on järkyttävä vauvakuume.

Ahhahhaa, ylivoimaisesti suurin syy parisuhteeseen on naisilla raha. Myös vertaispaine, ts. kun kaveritkin on suhteessa. 

Sellaiset harhat tällä kertaa.

Tiedän naisen, joka ihan itse sanoi että piti päästä naimisiin ennen kuin pikkusisko. Otti sitten suunnilleen ekan suostuvaisen vastaantulijan, ja erohan siitä tuli muutamassa vuodessa. 

Vierailija
1473/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 2 lasta ja olen jo keski-ikäinen. Tässä iässä arvostan enemmän vapaa-aikaa kuin rahaa. Asun mielummin vuokra-asunnossa yksin, missä voin levätä kun haluan. Voin töistä tullessani syödä vaikka vain pakastepizzan, istua nojatuolissa kutoen sukkaa ja katsoa telkkaria.

Missään nimessä en halua muuttaa kenenkään miehen asuntoon, vaikka se olisi uusi hieno rakennettu omakotitalo. Ilmais siivoojaksi en mene mistään hinnasta. Vapaa-aika on tärkeämpi.

En oikein tiedä kiinnostaako seksikään enää, ei se nyt niin ihmeellistä ole.

Osaan naisista ei voi tehdä vaikutusta hyvällä ammatilla eikä omaisuudella.

Naiset ovat kyllästyneet kaikenlaiseen ilmaistyöhön eivätkä halua tehdä niitä vapaa-ajalla.

Vierailija
1474/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti ihmiset parittelevat, koska meitä on nyt jo 8 miljardia Maaplaneetalla.

Valtaosa maailman ihmisistä, jopa ihmisistä Suomessa, on parisuhteessa ja saa lapsia. Tämän palstan parisuhdekeskustelujen pohjalta luulisi, että se koskee vain hyvin pientä osaa väestöstä. Kyllä parisuhteet ja lapset ovat normi, ei toisinpäin.

Etelä-Koreassa syntyy vain 0,84 lasta yhtä naista kohden ja suunta jatkuu edelleen alaspäin.

Vierailija
1475/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivullinen kirjoitti:

Kun on työnsä puolesta tekemisissä nuorten miesten kanssa, niin aika moni kertoo syyksi sinkkuudelle sen, että nuoret naiset haluavat kalliita lahjoja. Pitää olla kalliit autot alla ja omistusasunto hienostoalueella. Ulkomaanmatkoja pitää tehdä useita vuodessa ja tietysti niin, että mies maksaisi kaiken. 

Eli some tehnyt tehtävänsä tässäkin asiassa.

Että suomalaiset naiset haluaisivat kalliita lahjoja, kalliita autoja, omistusasunnon hienostoalueella, ulkomaan matkoja suomalaisen miehen maksamana kun suomalainen mies ei ilkeä tarjota naiselle edes ensitreffeillä kahvia.

Olet 'töissä' psykiatrian osastolla?

Vierailija
1476/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Koreassa syntyy vain 0,84 lasta yhtä naista kohden ja suunta jatkuu edelleen alaspäin.

Niin naiset tekevät sielläkin kaikki lapset ja lapsia syntyy eli pariutumista tapahtuu. Pariutumisesta ei ole pakko syntyä lasta.

Vierailija
1477/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta parisuhde ei tuo mitään lisä arvoa elämään. Naiset ovat niin järkyttävän vaativia ja ero tulee heti jos kaikki ei ole täydellistä naisen näkökulmasta. Miksi panostaa koko oma varallisuus ja energia varannot parisuhteeseen kun se päätyy eroon joka tapauksessa. Yhden yön juttuja löytää kyllä aina niin sillä saa tyydytettyä seksuaalisen himon

Sanoisin, että tässä on viisas puhuja! Liian usein naiset eroilee ties mistä pikkuseikasta ja täällä palstalla se on tullut nähtyä. Syyksi riittää pikku erimielisyydet, rakkauden hiipuminen vuosi saatossa tai mikä tahansa. Ei se paljoa kannusta suominaista ottamaan ja sitä alkaa miettimään muun maan vaihtoehtoja. Josko ne ymmärtäisi aviovelvollisuuden niinkuin kuuluu ja sitoutumisen lupauksen.

Jep, kerronpa omista kokemuksistani:

Ensimmäisessä parisuhteessa parikymppisenä ä, nainen otti aina herneen nenään ja piti puoli päivää mykkäkoulua, jos satuin jotenkin loukkaamaan häntä sanomalla jonkun asian väärin/väärän mielipiteen, jostain hänen toiminnastaan. Itseäni aina moitti milloin mistäkin ja tietysti en ottanut asioista nokkiini, vaan koitin sitten ymmärtää/miellyttää, ja olla tekemättä niitä häntä häiritseviä asioita. Tämä ymmärtäminen ei siis toiminut toiseen suuntaan, mutta minua kyllä sai mielinmäärin arvostella, ilman että minä niistä olisin saanut pahastua. Hän sitten jätti, vaikka mielestäni meillä kuitenkin sujui loppua kohden ihan hyvin, vaikka tuo tuittuilu jatkuikin. No meni puolisen vuotta, niin hän halusi palata yhteen. Ilmeisesti tajusi mitä oli menettänyt, että olin kuitenkin ihan hyvä tyyppi, verrattuna muihin vaihtoehtoihinsa. Em kuitenkaan enää lähtenyt mukaan leikkiin, kun olin jo päässyt yli hänestä.

Toinen vakavampi tyttöystävä sitten oli ihan eri maata; melko alistuvaa sorttia eikä valitellut kovinkaan paljon. Kuitenkin sitten meni pettämään, koska en kuulemma ollut antanut hänelle tarpeeksi huomiota. Me emme siis hetkeen tapailleet kovin usein, ja hän koki tarvitsevansa satunnaista kikkeliä paikatakseen tätä huomiovajetta, eikä sanoa siitä minulle. No annoin typeryksenä anteeksi, ja hän teki sen hetken päästä uudelleen, joten panin homman poikki.

Viimeisin suhde oli hieman samanlainen kuin ensimmäinen, paitsi että hän oli vielä täydellisempi ihmisenä, kokoajan sai olla varpaillaan sanomisissaan tai hän uhkasi lähteä/panna sohvalle nukkumaan, omassa kodissani. Siis todellakaan ei kestänyt olla väärässä, vaikka monesti oli täysin väärässä. Esimerkkinä, jos sanoin että maapallo on pyöreä, niin ei varmasti ollut, mutta ei hänkään tiedä onko se minkä muotoinen, mutta pyöreä se ei ole, piste, eikä tätä muuten tarkisteta googlesta, tai hän lähtee kotiin. Ensimmäisestä suhteesta viisastuneena tämä homma loppui alkuunsa, mikä oli sinänsä hyvä juttu, kun en halunnut kokea samanlaista nallina kalliolle jättöä kuten aikaisemmin.

Vierailija
1478/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista sinulle voitaisiin huomauttaa, ihan mielenkiinnosta? Ja mitä asioita kuvittelet, että joku sinulta pyytää?

Vierailija
1479/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista sinulle voitaisiin huomauttaa, ihan mielenkiinnosta? Ja mitä asioita kuvittelet, että joku sinulta pyytää?

-viikottainen rutiiniseksi

-hieronta

-suihinotto

-lämpimän aterian valmistus

-kaveri iltamien emånnöinti

-synnytä käskystä. Muutoin mies painuu muualta hakemaan kohtua

-kehu miestä päivittäin

-leivo anopille

-kuule haukkuja siivoojan käytöstä

Vierailija
1480/2819 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta parisuhde ei tuo mitään lisä arvoa elämään. Naiset ovat niin järkyttävän vaativia ja ero tulee heti jos kaikki ei ole täydellistä naisen näkökulmasta. Miksi panostaa koko oma varallisuus ja energia varannot parisuhteeseen kun se päätyy eroon joka tapauksessa. Yhden yön juttuja löytää kyllä aina niin sillä saa tyydytettyä seksuaalisen himon

Sanoisin, että tässä on viisas puhuja! Liian usein naiset eroilee ties mistä pikkuseikasta ja täällä palstalla se on tullut nähtyä. Syyksi riittää pikku erimielisyydet, rakkauden hiipuminen vuosi saatossa tai mikä tahansa. Ei se paljoa kannusta suominaista ottamaan ja sitä alkaa miettimään muun maan vaihtoehtoja. Josko ne ymmärtäisi aviovelvollisuuden niinkuin kuuluu ja sitoutumisen lupauksen.

Muista pysyä kiinni leivän syrjässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi