Onko 650 euron vuokra kahdelle henkilölle valtavan kallis?
Täällä palstalla saa välillä lukea todella hämmentäviä kommentteja.
Kommentit (12)
Se on valtavan halpa. Mun 749e vuokrani yhdelle henkilölle on sekin halpa.
Vuokra-asumista kauhistelevalle ihmiselle mikä tahansa vuokra on liian kallis. Vastikkeita makselevat mukisematta, lainojen koroista puhumattakaan, mutta vuokraa ei kannattaisi maksaa penniäkään ilmeisesti.
Eipä tuollaisia vuokria ole näkynyt enää vuosikausiin kuin ehkä jostain miniyksiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuollaisia vuokria ole näkynyt enää vuosikausiin kuin ehkä jostain miniyksiöstä.
Asun ydinkeskustassa kaksiossa ja vuokra on 590e... mutta en asu pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Onhan se jos asuu Helsingin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Asutko stadissa?
Vierailija kirjoitti:
Joka paikkakunnallahan on sama vuokrataso, eikö?
Meillä on noin 650 euroa vuokra, mutta vastineeksi halvasta hinnasta joutuu näkemään ja kuulemaan jatkuvasti erilaisia rikoksia. Onneksi ei ole lapsia. Jos olisi lapsia me asuisimme alueella, jossa on huomattavasti kalliimmat vuokrat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on noin 650 euroa vuokra, mutta vastineeksi halvasta hinnasta joutuu näkemään ja kuulemaan jatkuvasti erilaisia rikoksia. Onneksi ei ole lapsia. Jos olisi lapsia me asuisimme alueella, jossa on huomattavasti kalliimmat vuokrat.
Meillä on vuokra tonnin, ja sama ongelma. Ei se pelkästään hintaa katso.
On kiinni niin monesta asiasta: koko, sijainti, maksukyky jne.
Maksan yksin 1150 e/kk vuokraa. Sijaintiin nähden halpa, tuloihin nähden ok, mutta asunnon kuntoon nähden kallis.
Halpa!