Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivisuus ja liberaalisuus riippuu kasvatuksesta. Liberaalin kasvatuksen saanut ihminen on mahdotonta pakottaa konservatiiviksi ja päinvastoin.
Ei ihmisten luonteet ole noin kiveen hakattuja. Moni ihminen muuttu elämänsä aikana paljonkin ajattelumaailmaltaan.
Täytyy olla kyllä todella tyhmä, jos ei tätä ymmärrä. Yleensä nuoret ovat näkemyksissään mustavalkoisempia, lapsellisempia ja liberaalempia kuin vanhemmat ihmiset. Ihan kuten vihreitä kannattavatkin ovat yleensä nuoria, mutta vanhetessaan viisastuvat. Kuten Churchillkin sanoi:
"If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvää en saa, niin huonoa en huoli. Ei enää parisuhdetta, jossa minä laitan ruuat, hoidan tiskit, pesen pyykit ja siivoan kodin. Toinen lupaa ja lupaa, muttei saa mitään aikaiseksi. Ei enää parisuhdetta, jossa toinen ei ole tosissaan ja etäilee ja katselee ja tapailee muita ja sitten taas kysyy: mitä jos aletaan seurustella ihan tosimielellä. Niin, mitä jos tehdään sitten niin, kun sinä tässä olet se, joka ei sitoudu eikä ole varma. Kyllä siinä venkoilussa into laantuu siltä toiselta osapuolelta.
Jos valitset liian komean miehen, niin heillä on varaa kohdella naista tuolla lailla. Ota sellainen mies, joka ei saa yleensä naisia, jolloin hän kohtelee sinua kuin prinsessaa. Mies on niin iloinen siitä, että joku kiinnostui hänestä.
Riittäisikö sille miehelle siis seksitön suhde? Suhde, jossa ei koskaan koe itseään halutuksi?
Minulle ainakin riittäisi.
Tietysti sen suhteen lähtökohta olisi se, että en itsekään haluaisi seksiä vastapuolelta.
Jos nykyinen suhde päättyisi, voisin ottaa jonkun naisen seksittömäksi tapailukaveriksi, jonka kanssa voisi käydä marjametsässä ja elokuvissa. Kotiin en ottaisi, enkä mitään sidosta häneen rakentaisi, mutta voisin hengailla ja viettää aikaa. Kohtelisin hyvin, mutta en prinsessana.
Minullekin riittäisi. Tosin ei seksitön suhde, vaan suhde jossa en kokisi itseäni halutuksi. Riittäisi kyllä, että säännöllisesti voisin tyhjentää itseni naiseen.
Mutta kun nimenomaan et voisi, kun hän ei sinua haluaisi.
Monet naiset suostuvat seksiin, vaikka itse eivät olisi kiihottuneita.
Ne on niitä, jotka ovat ammatiltaan seksiammattilaisia.
Ympärilleen kun katsoo niin alkaa näyttää siltä, että näitä on nykyään naisten enemmistö..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut sitä jonka halusin, enkä koe reiluksi ottaa ketään jota en oikeasti ykkösvaihtoehtona halua, joten olen yksin.
Minäkään en saanut sitä jonka halusin, niinpä otin sen joka halusi minut. Ihan hyvin meillä on mennyt jo 20 vuotta.
M45
Mahtavaa! Minä olen ihan aidosti kateellinen niille, jotka pystyvät valitsemaan kakkosvaihtoehdon ja olemaan sen kanssa onnellinen. Minä en kertakaikkiaan pysty. Olisin varmasti paljon onnellisempi jos pystyisin.
Ei parisuhteita valita jostain vaihtoehdoista vaan sitä rakastutaan johonkin ja hän on sitten aina se se "ykkönen" oli hän sitten joskus aikaisemmin ollut mitä vaan. Tuntuu muutenkin että näissä loputtomissa parisuhdejankkauksissa kukaan ei edes muista sellaista asiaa kuin rakkaus. Se on se ihmeellinen voima joka vain syttyy kahden ihmisen välille eikä siinä ole kyse vain ulkonäöstä vaan jostain ihan muusta.
Minä ainakin rakastuin tulevaan vaimooni silloin, kun huomasin, että hän on kiinnostunut minusta. Oli minusta kyllä ollut useampikin nainen kiinnostunut ennen häntä, mutta en kokenut heitä eri syistä sellaisiksi, joiden kanssa voisi seurustella vakavasti. Eli siis tapailin useita naisia ennen häntä, vieläpä joskus samanaikaisestikin. En osaa hävetä, koska en ollut seurustelusuhteessa näiden naisten kanssa.
Sen sijaan tuleva vaimo oli "vaimomatskua", tunnistin tämän jo nuorena. Tajusin tämän siitä, että hänen kanssaan ollessani ja häntä tapaillessani yksikään red flag ei noussut, eikä yksikään hälytyskello soinut. Siitä tajusin, että tähän naiseen minun täytyy rakastua, ja niin teinkin.
No niinhän se menee että joku vain äkkiä tuntuu paljon enemmältä kuin ne muut ja se on juuri sitä rakastumista. Eli ei ihminen yleensä itse mitään valitse vaan se rakkaus valitsee ihmisen puolesta saamalla jonkun ihmisen näyttämään erityiseltä ja erottumaan joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivisuus ja liberaalisuus riippuu kasvatuksesta. Liberaalin kasvatuksen saanut ihminen on mahdotonta pakottaa konservatiiviksi ja päinvastoin.
Ei ihmisten luonteet ole noin kiveen hakattuja. Moni ihminen muuttu elämänsä aikana paljonkin ajattelumaailmaltaan.
Täytyy olla kyllä todella tyhmä, jos ei tätä ymmärrä. Yleensä nuoret ovat näkemyksissään mustavalkoisempia, lapsellisempia ja liberaalempia kuin vanhemmat ihmiset. Ihan kuten vihreitä kannattavatkin ovat yleensä nuoria, mutta vanhetessaan viisastuvat. Kuten Churchillkin sanoi:
"If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain"
Kyllä se nuoruuden ehdottomuus voi näkyä ihan kumman laidan ajatuksissa vaan. Kyllä aina on ollut myös palavasilmäisiä nuoria uskovaisia tai oikean laidan hörhöjä jotka ovat ajatuksiltaan hyvin konservatiiveja. Ennemminkin nuorena sitä on siis ehdottomampi ja vanhemman ihmisen elämänkokemus sitten lieventää sitä ja näkee enemmän harmaan sävyjä.
No niin on naisetki hiton katkeria ja kyllä vaan monilla on aivan kohtuuttomat luulot itsestään. :D
Kivaa on seksi ja läheisyys, mut ehdoton ei yhdessä asumiselle, parisuhteelle, avo/avioliitolle iso KYLLÄ avoimille suhteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka muutat uranaisen perheenäidiksi? Se ei ole mitenkään mahdollista.
Olen ollut kolmessa pitkässä liitossa... Kaikki päättyneet siihen, että puoliso petti. Viimeisimmässä tosi pahasti. Kaikissa suhteissa meillä oli seksiä suhteen pettämiskriisiin saakka useammasta viikottain, joten siitäkään ei ollut kiinni.
En suosittele avioliittoa enkä lasten tekoa kenellekään, niin pahasti menetin viimeisimmässä erossa itseni. Vuosien työ yrittää päästä kuntoon.
huonot esimerkit ympärillä?
äiti kyttää & valikoi peräkammari-luuripään puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvää en saa, niin huonoa en huoli. Ei enää parisuhdetta, jossa minä laitan ruuat, hoidan tiskit, pesen pyykit ja siivoan kodin. Toinen lupaa ja lupaa, muttei saa mitään aikaiseksi. Ei enää parisuhdetta, jossa toinen ei ole tosissaan ja etäilee ja katselee ja tapailee muita ja sitten taas kysyy: mitä jos aletaan seurustella ihan tosimielellä. Niin, mitä jos tehdään sitten niin, kun sinä tässä olet se, joka ei sitoudu eikä ole varma. Kyllä siinä venkoilussa into laantuu siltä toiselta osapuolelta.
Jos valitset liian komean miehen, niin heillä on varaa kohdella naista tuolla lailla. Ota sellainen mies, joka ei saa yleensä naisia, jolloin hän kohtelee sinua kuin prinsessaa. Mies on niin iloinen siitä, että joku kiinnostui hänestä.
Riittäisikö sille miehelle siis seksitön suhde? Suhde, jossa ei koskaan koe itseään halutuksi?
Minulle ainakin riittäisi.
Tietysti sen suhteen lähtökohta olisi se, että en itsekään haluaisi seksiä vastapuolelta.
Jos nykyinen suhde päättyisi, voisin ottaa jonkun naisen seksittömäksi tapailukaveriksi, jonka kanssa voisi käydä marjametsässä ja elokuvissa. Kotiin en ottaisi, enkä mitään sidosta häneen rakentaisi, mutta voisin hengailla ja viettää aikaa. Kohtelisin hyvin, mutta en prinsessana.
Minullekin riittäisi. Tosin ei seksitön suhde, vaan suhde jossa en kokisi itseäni halutuksi. Riittäisi kyllä, että säännöllisesti voisin tyhjentää itseni naiseen.
Mutta kun nimenomaan et voisi, kun hän ei sinua haluaisi.
Monet naiset suostuvat seksiin, vaikka itse eivät olisi kiihottuneita.
Ne on niitä, jotka ovat ammatiltaan seksiammattilaisia.
Ympärilleen kun katsoo niin alkaa näyttää siltä, että näitä on nykyään naisten enemmistö..
Sinun mielestäsi epäilemättä naapurin Sylvi, 92-vuotias ikineitsyt, on maksullinen nainen. Koska niin sinä haluat naiset nähdä. Asennevammasta voi oppia pois.
Ei pariuduta, koska tahdotaan elää onnellisena mahdollisimman kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä erehdyin kokeilemaan tällaista ratkaisua. Aluksi oli ihanaa, mutta sitten mies alkoi huomautella vaikka ja mistä. Yritti nakertaa mun itsetuntoa, kun pää ei kestänytkään nättiä naista. Itseasiassa vaatimattomamman näköiset ihmiset tuntuvat monesti olevan jopa ulkonäkökeskeisempiä kuin paremmannäköiset kanssakulkijat. Ei kiitos tätä enää.
Kokeile älykästä ja hyvän kasvatuksen saanutta miestä, jota naiset ovat karsastaneet, koska ulkonäkö ei ole riittänyt.
Baser juokevat karukuun kun mäkemmvät kunka suuri miinulla on.
154
Vierailija kirjoitti:
154
Tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä erehdyin kokeilemaan tällaista ratkaisua. Aluksi oli ihanaa, mutta sitten mies alkoi huomautella vaikka ja mistä. Yritti nakertaa mun itsetuntoa, kun pää ei kestänytkään nättiä naista. Itseasiassa vaatimattomamman näköiset ihmiset tuntuvat monesti olevan jopa ulkonäkökeskeisempiä kuin paremmannäköiset kanssakulkijat. Ei kiitos tätä enää.
Kokeile älykästä ja hyvän kasvatuksen saanutta miestä, jota naiset ovat karsastaneet, koska ulkonäkö ei ole riittänyt.
Missä minä tapaan hänet? Mikä hänessä herättää kiinnostukseni? Mikä meitä yhdistää? Mihin hänessä minä ihastun?
eri
Kyllä me pariutuisimme, jos vaan olisi joku. Oletko sattumalta vapaa, terve, noin 40 nainen työelämässä kohtuupalkalla?
Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Vähän hyötyjä, erittäin paljon haittoja, ainakin yhteisessä kodissa asumisessa siis. Aikuinen parisuhde omilla kodeilla on minusta se optimisuhde.
Paljon helpompaa elää itsekseen ja olla oman itsensä herra!
Voin puhua vain omasta puolestani. Rahani riittävät tällä hetkellä mukavasti elämiseen, kavereiden tapaamiseen ja harrastukseeni. Joka kerta kun olen alkanut seurustella, mieheen on mennyt ihan liikaa rahaa ja lisäksi se on vaatinut harrastuksen lopettamista. Olen siis sinkku ihan itsekkäistä syistä.
Jos jostain löytyisi mies, joka ei oleta minun maksavan hänen ruokiaan jne eikä vingu harrastuksestani, voisin pariutuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
154Tämän takia.
:D
Sitä en ymmärrä, miksei vaimosi huomannut sinun red flageja tai ei välittänyt niistä. Montaa naista samaan aikaan pyörittävä mies ei ole aviomiesmatskua.