Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
101/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Tinderit ja tonderit. Svaipataan vaan oikealle ja vasemmalle, uutta pokaa saa kuka vaan netistä ja somesta.

Ei juuri kukaan tunnu arvostavan toisten parisuhdetta. Minäkin olin reilu vuosi sitten silloisen heilani kanssa baarissa ja toinen nainen alko flirttailla miehen kanssa, jota ei kiinnostanut. Nainen seurasi minua vessaan ja alkoi tingata olemmeko suhteessa ja olemmeko olleet kauan jne. ja hän haluaisi itselleen minun mieheni. Eikä ollut ainoa kerta kun tämä tapahtui. 

Ite en jaksa sitä veivaamista ja vaivaamista uuden ihmisen kanssa, pitääkö esittää ettei kiinnosta liikaa että mies saa "jahdata" vai mitä tehdä. Mulla on omat tavat ja omat menot, en ainakaan ukkoa ottas enää asuun samaan kotiin! Tapailen mieluusti ja jos kolahtaa niin katsotaan sitten. Muuten ei kiinnosta yhtään. Kauheen aikaa vievää ja stressaavaa, kyllä ennen oli helpompaa ennen tindereitä ja somea!

Vierailija
102/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin. 

hyvinhän noilla elatusmaksuilla, kelan ja sossuntuilla pärjää "itsenäisesti"

Lapseni saa elatusta isältään, itse en saa häneltä, kelasta tai sossusta mitään. Näin on kaikilla tuntemillani eronneilla pariskunnilla. Ihan tässä onan palkan varassa elellään.

unohdit mainita saamasi tuet. ai niin lapsihan niitä saa, etkä sinä. no, ihan sama. loinen olet kuitenkin. ei "perheesi" ilman tukia elä

Tähän voit vapaasti luetella ne tuet, jotka 75k vuodessa ansaitseva saa.

lapsilisä

Meillä ne menevät tilille, josta maksetaan lasten harrastuksia ja isompia hankintoja. En minä niitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mgtow aina parisuhteen voittaa

Vierailija
104/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin. 

Lapseni saa elatusta isältään, itse en saa häneltä, kelasta tai sossusta mitään. Näin on kaikilla tuntemillani eronneilla pariskunnilla. Ihan tässä onan palkan varassa elellään.

unohdit mainita saamasi tuet. ai niin lapsihan niitä saa, etkä sinä. no, ihan sama. loinen olet kuitenkin. ei "perheesi" ilman tukia elä

lapsilisä

Sehän on lapsen menoja varten.

Vierailija
105/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mgtow aina parisuhteen voittaa

Mitta ei tätien seuraa vauvapalstalla 😊.

Vierailija
106/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.

Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.

Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.

Vierailija
107/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko se taas uudet  lenkkarit. Mies ei siis ymmärrä että poika kasvaa, eikä risoja lenkkareita voi laittaa kouluun. Ex mies haluaa satsata rahaa vain omiin vaatteisiin ja harrastuksiin. Ei millään antais euroakaan lapselle.

Vierailija
108/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin pariutunut, mutta jokaisesta miehestä lopulta paljastui naisia halveksiva tyyppi, joka oletti, että minä teen kaiken kotona ja toki maksan puolet kaikesta. Eli loinen.

Luovutin. Monella kaverilla sama tarina. Osa ei luovuttanut, ja ovat parisuhteessa, mutta koko ajan on jotain kärhämää siitä, huolehtiiko mies itsestään ja kodistaan vai lähteekö pois.

Kotitöiden tekeminen on miehille tervan juontia.

Vain incel luulee, että naisille ne kotityöt olisi jotakin hupia. Ne vaan on pakko tehdä, mitä incel ei tajua.

Voi sitä elää sotkusessa asunnossakin. Ei siihen kuole.

Juu, eläkää vaan ihan vapaasti.

Siksi pitääkin hakea ulkomailta nainen, joka tekee mielellään kotityöt.

Enpä usko ,että niitä kukaan mielellään tekee. Kehitysmaista tulevilla vaan ei ole vara valita. Yksi ihmiskaupan muoto tämäkin.

Vierailija
109/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

En nyt sinänsä tiedä onko tuossa mitään väärää.. Itse ainakin olen mielummin yksin, kuin sellaisen kanssa joka ei sytytä haluja ja/tai on jollain mittarilla ärsyttävä/itselle sopimaton.

Juurikin "tyytymällä" saadaan pystyyn kuolleita suhteita ja rikkinäisiä perheitä. Mennään yhteen pääasiassa siksi että "on joku" ja/tai "pitää perustaa perhe".

Ei tietenkään pidä tyytyä, mutta kriteereiden täytyy olla realistiset.

Esim. yksi tuttuni on sinkku ja on kertonut, että etsii pitkää ja komeaa feministimiestä, joka on vegaani ja ei halua lapsia. Miehen myös pitää olla mieluiten ulkomaalainen sekä raivoraitis, ei mitään päihteitä missään tilaisuudessa. Tuttuni on myös sitä mieltä, että miehen täytyy elättää nainen.

Tämä kyseinen tuttuni valittaa koko ajan yksinäisyyttään ja ihmettelee, kun ei löydä miestä.

Jos hän ei usko voivansa tulla onnelliseksi muunlaisen miehen kanssa, niin sitten hänen pitää etsiä tuollaista. Ei se ole keneltäkään muulta kuin häneltä itseltään pois.

Sinä voit sanoa hänelle, että et jaksa jatkuvasti keskustella negatiivisista asioista ja kuunnella hänen huoliaan, sellainen rajanveto on ystävyyssuhteissakin ihan sallittua. Usein jopa sille valittajalle hyväksi, koska olemalla jatkuvasti kuuntelija mahdollistaa hänelle sen samassa asiassa vellomisen. Kun kukaan ei enää jaksa kuunnella, hän saa ehkä motivaation miettiä asioita uudesta näkökulmasta.

Vierailija
110/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.

Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.

Mistähän sinunkin aikasi on pois? Siellä betonikuutiossa yksin möllöttämisestä, vauvapalstalla surffaamisesta ja poken katselusta.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että treffeillä käyminen on ajan hukkaamista, jos tutustuminen ei etene. Onhan se silti ollut mukavaa, on ollut mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen, joskus se on jopa positiivisella tavalla jännittävää.

Miehiä kiinnostaa ainoastaan mitä niiden ensitreffien jälkeen tapahtuu. Treffit ovat naisten keksintö. Miehille ne ovat pakkopullaa.

Vierailija
111/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapsilisä

Ja sen 95e turvin loisitaan leveästi koko kuukausi sen lapsen kanssa! Ai je! Ei tarvi paljon töissä käydä kun ruokakin on niiiiin halpaa. Onneksi noin idi ootit ei lisäänny

Vierailija
112/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sinänsä tiedä onko tuossa mitään väärää.. Itse ainakin olen mielummin yksin, kuin sellaisen kanssa joka ei sytytä haluja ja/tai on jollain mittarilla ärsyttävä/itselle sopimaton.

Juurikin "tyytymällä" saadaan pystyyn kuolleita suhteita ja rikkinäisiä perheitä. Mennään yhteen pääasiassa siksi että "on joku" ja/tai "pitää perustaa perhe".

Esim. yksi tuttuni on sinkku ja on kertonut, että etsii pitkää ja komeaa feministimiestä, joka on vegaani ja ei halua lapsia. Miehen myös pitää olla mieluiten ulkomaalainen sekä raivoraitis, ei mitään päihteitä missään tilaisuudessa. Tuttuni on myös sitä mieltä, että miehen täytyy elättää nainen.

Tämä kyseinen tuttuni valittaa koko ajan yksinäisyyttään ja ihmettelee, kun ei löydä miestä.

Miksi kriteerien täytyy olla realistisia? Eikö se ole lopulta vain henkilön oma ongelma, jos toiveitten mukaista ei löydy? Ja mitä tulee tuttusi toiveisiin, niin en näkisi noita kriteereitä epärealistisina - toki vaikeampi löytää Suomesta pitkä ja komea ulkomaalainen vegaanifeministi kuin vaikka tylsännäköinen lihaa syövä semisovinisti suomalaismies, mutta ei tuo silti epärealistista ole. Toki voi olla, ettei juuri tuttusi löydä toivomaansa miestä, mutta se ei tee kuvatusta miestyypistä mahdotonta.

Vierailija
113/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vakituista työpaikkaa niin yksin asuessa saa asumistukea ja toimeentulotukea tarvittaessa.

Valtio ei tue parisuhteita. Nyt myös leskeneläkettä huononnettiin.

Vierailija
114/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle parisuhde on li ian työllistävä diili.   Vaikka ei olis yhtään kotitalousasioista kiinnostunut joutuu nainen kuitenkin arjen keittiöpiiaksi miestä passaamaan.Ostaa ja valmistaa ruuat, hoitaa pyykit,  siivoa ja  pitää kotia järjestyksessä. Lasten synnyttyä työt vain lisääntyy ja pitää ottaa yöt avuksi. Mies pakenee työhön tai harrastuksiin ja osallistuu .vain pikkuapulaisena muodon vuoksi. Vastuu on naisella. Jos sittten lisänä on pakollinen säästäminen kaikessa, loppuu se innostus taloudenhoitoon, jos lisänä on taloudellinen ahdinko.  Siihen se parisuhde sitten kaatuu ja mies ihmettelee miten paljon ne lapset viikonloppuna syövät. Se tuleekin isälle yllätyksenä että ihan rahaa menee   niiden lasten elättämiseen.

Kenestä naisesta ja miehestä nyt taas puhutaan? Näillä yleistävillä kommenteilla ei ole yhtään mitään arvoa. Ellei sinulla ole jaettavaksi omia ajatuksia ja omia kokemuksia, tyydy lukemaan ketjua.

Vierailija
115/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kriteerien täytyy olla realistisia? Eikö se ole lopulta vain henkilön oma ongelma, jos toiveitten mukaista ei löydy? Ja mitä tulee tuttusi toiveisiin, niin en näkisi noita kriteereitä epärealistisina - toki vaikeampi löytää Suomesta pitkä ja komea ulkomaalainen vegaanifeministi kuin vaikka tylsännäköinen lihaa syövä semisovinisti suomalaismies, mutta ei tuo silti epärealistista ole. Toki voi olla, ettei juuri tuttusi löydä toivomaansa miestä, mutta se ei tee kuvatusta miestyypistä mahdotonta.

Ja vaikka olisikin mahdoton niin mitä sitten? Ei ihmisillä ole velvollisuutta pariutua ja laskea kriteerejään siihen asti, että se onnistuu.

Vierailija
116/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapsilisä

Kadehdit siis jotain satasen lapsilisä kun muksun pelkät harrastuskulut on 500 e/ kk? Kertoo kyllä kaiken sossurotan tulotasosta.

Vierailija
117/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse luin av palstalta, mitä naiset oikeasti ajattelevat miehistä. meni pariutumishalut

Sama.

Ihan tosi hyvä, että itse vedätte itsenne pois markkinoilta. Tyhmyys ei ole seksikästä, joten ei varmaan kova kuhina ympärillänne kävisi kuitenkaan.

Ps. Pyydän anteeksi, oli ilkeää. En vain oikein osaa ottaa todesta - pakkohan näiden on olla trollausta. Onhan?

Vierailija
118/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on saamattomia tunnevammaisia jököttäjiä jotka olettaa, että yhteinen koti on heille täyshoitola ja nainen on heille kuin toinen äiti joka siivoaa ja kokkaa ja tekee kaikki loputkin kotiaskareet ja hoitaa yksin mahdolliset lapset ja sit vielä viitsii avata haarovälinsä kaiken homman päätteeksi. Ei kiitos!

Olen nainen enkä jaa tuollaista kokemusta. Päinvastoin. Nuoret miehet tuttava/ystäväpiirissäni ja suvussani tekevät kotitöitä enemmän kuin koskaan aikaisemmin, tästä julkaistiin ihan vähän aikaa sitten tutkimuskin.

Vierailija
119/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 17-vuotias tytär ja 14-vuotias poika, ne syö ja tyttärelle täytyy ostaa meikkejä. Ei voi ketään miestä ottaa kauhistelemaan.

Vierailija
120/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapsiperheet saavat lapsilisää, eli sittenhän himenomaan perheellisyys tarkoittaa, että on loinen, ei mitenkään erityisemmin juuri yh. Moni lapsetonkin saa kaikenlaisia tukia, myös hyvätuloiset jos elämäntilanteensa sattuu olemaan sellainen, joten ehkä sitten täytyy todeta, että jokaikisessä ihmisryhmässä voi olla loinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän