Face ja insta täynnä eiliseltä tuttujen "tyttöjen iltoja" ja mä tunnen
HELPOTUSTA ettei mulla oo ollut ohjelmassa yksiäkään. Siis ihan vilpittömästi. Ja jopa yllätyin, etten tunne minkäänlaista fomoa.
Olen toki onnellinen että tutut ovat nauttineet (tai kuvissa ainakin näyttää siltä), kiva jos/kun tykkäävät.
Mutta thank god mä oon saanut istua rauhassa kotona koko viikonlopun perheen kanssa. Siivosin, virittelin jouluvalot ikkunaan, katselin leffaa, tein käsitöitä.
Illanvietoissa on tullut aikoinaan oltua, ja onhan niissä välillä ollut hauskaakin, mutta ärsyttää ja väsyttää ajatus siitä että illanvietoissa täytyy olla (sellainen sanomaton koodi) kauhean iloinen ja hauskaa seuraa ja nauraa paljon, vaikkei oikeasti olisi yhtään sillä tuulella. Sellaista vähän teennäistä touhua siis.
Täytyy kuunnella muiden juttuja, vaikkei kiinnostais, yrittää myös itse pysyä sopivasti keskustelussa mukana, valvoa myöhään, juomiin menee rahaa... Ja aamulla väsyttää ja päätä särkee.
Olen todellakin tullut mukavuudenhaluiseksi ja ulkopuolisten silmin tyldäksi, mutta olen tästä niiiin iloinen ja helpottunut :D
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fomo? Vai tarkoititko homo?
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Onko se jotain sellaista jota ei voi sanoa suomeksi, vai kuvitteletko sinä vaan olevasi joku kun osaat vähän kiinaa?
Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.
Täh? Kuka ei tiedä lyhennettä fomo???? Olen 50v. ja todellakin tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käyt heti aamusta muitten postaukset kyyläämässä, jos sua ei kerran kiinnosta?
Kävin tsekkaamassa erästä askarteluryhmää, ja tarinat ja kuvat hyppää väkisin silmille, ei niitä pysty estämään. En siis katsomalla niitä katso, mutta selatessa face "ehdottaa" niitä uutisvirrassa, jos et tiennyt.
Ap
😂
Ai saatana mikä typerä vakehtelija tämä ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käyt heti aamusta muitten postaukset kyyläämässä, jos sua ei kerran kiinnosta?
Kävin tsekkaamassa erästä askarteluryhmää, ja tarinat ja kuvat hyppää väkisin silmille, ei niitä pysty estämään. En siis katsomalla niitä katso, mutta selatessa face "ehdottaa" niitä uutisvirrassa, jos et tiennyt.
Ap
Joo, joo ja seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Onko se jotain sellaista jota ei voi sanoa suomeksi, vai kuvitteletko sinä vaan olevasi joku kun osaat vähän kiinaa?
Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.Kasva sinä aikuiseksi.
-sivusta sanon -😄
Käy hakemassa kuppi kahvia.Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks siitä pitää julkisesti tulla tänne helpottamaan oloansa? Ihan sama vaikka laittaisit kuvan siitä vielä someen. Miks pitää tulla voimaantumaan tänne moisesta?
Eiköhän tänne tämäkin voimaantuminen mahdu? Ehkäpä ap:stä on kiva kuulla, jos jotkut muutkin tuntee samoin? Kerrankin joku positiivsessä tunteessa tehty avaus, eikä aina vain valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.Täh? Kuka ei tiedä lyhennettä fomo???? Olen 50v. ja todellakin tiedän.
Olikohan nyt kyse että ei tiedä, kyse on ääliömäisestä tavasta viljellä anglismeja, pikkulorttojen itsekorostusta. Jasinun, isonlorton.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en nyt edes ymmärrä mistä puhutte?
Mikseivät ystävien tapaamiset voi olla johoinkin järkevään aikaan? Kuka haluaa kukkua ystäviensä seurassa kello 21 eteenpäin???? Kun siis ollaan kaikki perheellisiä +45v. Ja iltaa vietettiin pääosa aikaa sisällä, ei baarissa.
Jos halutaan käydä yksillä, illan voinee lopettaa siihen sieltä kello 15 lähtien esim. klo 19 mennen baariin?
Siis voisiko joku nyt kertoa mistä ap on katkera? Siitä että joku on ollut viihteellä viikonloppuna vai mikä tämä juttu on? Joku haaste vai, että kuka kestää entisiä tuttujaan vai mikä? Mistä tässä nyt kuuluu loukkaantua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.Täh? Kuka ei tiedä lyhennettä fomo???? Olen 50v. ja todellakin tiedän.
Olikohan nyt kyse että ei tiedä, kyse on ääliömäisestä tavasta viljellä anglismeja, pikkulorttojen itsekorostusta. Jasinun, isonlorton.
Paljon ääliömäisempää on olla, että "mikä se on?" Eikö muka todellakaan tiedä? Ja olla, että onkjo se homo?
Mitääää...?
Ap vaikuttaa niin kuivalta ja tylsältä tyypiltä, että tekee kaikille palveluksen pysymällä kotona. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Täällä on nyt jollakin ihan todella paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
No hitto!
Askartelen sulle mitalin, vien illalla postiin. Ole hyvä, kyllä noin fiksua ihmistä kannattaa aina mitalilla muistaa.
Olet ihana. Ja niin viisas.
Huh huh.. onneksi näin 34 vuotiaana tuollaiset iltamat ovat takanapäin. Tosin en nuorempanakaan niissä kovin paljoa käynyt. Mielummin ehdottomasti vietän illan perheen kanssa. Käydään perheensä yhdessä uimahallissa tai tehdään pihatöitä, syödään hyvin, laitan lapsen nukkumaan ja illasta istun takkatulen ääressä puolison kanssa kahdestaan, saattaa olla viinilasi kädessä tai syödään vielä yhdessä jotain.
... ja aamulla herätä virkeänä ja mieli levänneenä!
Ehdottomasti parasta <3
Tosin, jos itsellä ei olisi perhettä (joka on minulle maailmassa tärkeintä <3), saattaisin joskus tuollaiseen osallistua. Mutta ei todellakaan mitään kiusallisia kuvia ja #parastajustnyt #kiitollinen ja mitälie näyttämisen haluun liittyviä sanontoja :D
No jo on kummaa valitusta. Minusta on välillä kiva käydä ulkona ja välillä viettää vkl perheen kanssa. En koe kavereitani rasitteeksi, vaan tärkeäksi osaksi elämääni. Ei haittaa somepostaukset ja katson niitä mielelläni. Jos joku haluaa aloittaa illan aikaisemmin, sen kuin ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂
Ai saatana mikä typerä vakehtelija tämä ap on.
Järjestätkö tyttöjen iltoja, joissa ei ollutkaan niin kovin mukavaa, vai miksi sulla on noin paha olla?
Minusta nuo ryhmäpostaukset illanvietoista ovat vähän noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Täällä on nyt jollakin ihan todella paha mieli.
Ihan oikeasta sanoo, on ääliömäistä viljellä noita typeriä anglismeja.
Ohesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fear of missing out.
Googlaa, jos ei aukene.
Ap
Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.Kasva sinä aikuiseksi.
-sivusta sanon -😄
Käy hakemassa kuppi kahvia.Ap
Opettele sä lanaamaan.
😄
Käy hakemassa kuppi kahvia.
Ap