Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Face ja insta täynnä eiliseltä tuttujen "tyttöjen iltoja" ja mä tunnen

Vierailija
20.11.2022 |

HELPOTUSTA ettei mulla oo ollut ohjelmassa yksiäkään. Siis ihan vilpittömästi. Ja jopa yllätyin, etten tunne minkäänlaista fomoa.

Olen toki onnellinen että tutut ovat nauttineet (tai kuvissa ainakin näyttää siltä), kiva jos/kun tykkäävät.

Mutta thank god mä oon saanut istua rauhassa kotona koko viikonlopun perheen kanssa. Siivosin, virittelin jouluvalot ikkunaan, katselin leffaa, tein käsitöitä.

Illanvietoissa on tullut aikoinaan oltua, ja onhan niissä välillä ollut hauskaakin, mutta ärsyttää ja väsyttää ajatus siitä että illanvietoissa täytyy olla (sellainen sanomaton koodi) kauhean iloinen ja hauskaa seuraa ja nauraa paljon, vaikkei oikeasti olisi yhtään sillä tuulella. Sellaista vähän teennäistä touhua siis.
Täytyy kuunnella muiden juttuja, vaikkei kiinnostais, yrittää myös itse pysyä sopivasti keskustelussa mukana, valvoa myöhään, juomiin menee rahaa... Ja aamulla väsyttää ja päätä särkee.

Olen todellakin tullut mukavuudenhaluiseksi ja ulkopuolisten silmin tyldäksi, mutta olen tästä niiiin iloinen ja helpottunut :D

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole siis onnellinen. Itse taas ihmettelen sitä, kuinka näissä illoissa täytyy koko ajan ottaa kuvia ja postata someen. Itse kiellän kategorisesti kaikkien sellaisten kuvien julkaisun, joissa minä olen mukana. Ärsyttää, jos joku ei edes kysy lupaa ja postaa kuvan.

Vierailija
2/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuden halu on ihan ok. Joskus kannattaa kuitenkin mennä rientoihin mukaan. Muistakaa, että perhe ei ole ikuinen. Hyvät ystävät voivat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole siis onnellinen. Itse taas ihmettelen sitä, kuinka näissä illoissa täytyy koko ajan ottaa kuvia ja postata someen. Itse kiellän kategorisesti kaikkien sellaisten kuvien julkaisun, joissa minä olen mukana. Ärsyttää, jos joku ei edes kysy lupaa ja postaa kuvan.

Noissa tilanteissa voi pyytää kuvan poistoa jälkikäteen. Toki vahinko on jo ehtinyt tapahtua. Onhan se moukkamaista toimintaa tosiaan julkaista kuvia kysymättä kuvien kohteilta lupaa siihen.

Vierailija
4/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä ihmetyttää tämäkin. :D Eräs tuttu postasi yli 10 julkaisua illan aikana.

Kaksi kuvaa koko ryhmästä, viinilasien kera tietysti, sitten kuvia joissa on jokaisen kanssa kahdestaan päät toisiinsa nojaten ja vienosti hymyillen alaviistoon katsoen ja tekstinä jotain "ihanuus" ja "rakkautta" ja "onni" sydänemojien kera.

:P

Vierailija
5/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fomo? Vai tarkoititko homo?

Vierailija
6/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden halu on ihan ok. Joskus kannattaa kuitenkin mennä rientoihin mukaan. Muistakaa, että perhe ei ole ikuinen. Hyvät ystävät voivat olla.

Kyllä se silti niin päin menee, että useimmiten perhe on pysyvää, ystävät menevät ja tulevat. Yksi tai kaksi hyvää ystävää voi pysyä vieressä läpi koko elämän, mutta silloin ystävyys pysyy ihan ilman tyttöjeniltojakin, joissa poseerataan someen.

Ap

Vierailija
7/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siitä pitää julkisesti tulla tänne helpottamaan oloansa? Ihan sama vaikka laittaisit kuvan siitä vielä someen. Miks pitää tulla voimaantumaan tänne moisesta?

Vierailija
8/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä käyt heti aamusta muitten postaukset kyyläämässä, jos sua ei kerran kiinnosta?

Vierailija
9/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fear of missing out.

Googlaa, jos ei aukene.

Ap

Vierailija
10/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fear of missing out

Vierailija
11/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin nuo kuvat vaikuttivat niin paljon, että piti tulla tuntemattomille todistelemaan, ettei yhtään satu kun sinua ei haluta mukaan.

Joopa joo.

Mikä on fomo? Homoko?

Vierailija
12/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Vierailija
13/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuota helpotusta nyt pitää selitellä täällä.

Vierailija
14/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä käyt heti aamusta muitten postaukset kyyläämässä, jos sua ei kerran kiinnosta?

Kävin tsekkaamassa erästä askarteluryhmää, ja tarinat ja kuvat hyppää väkisin silmille, ei niitä pysty estämään. En siis katsomalla niitä katso, mutta selatessa face "ehdottaa" niitä uutisvirrassa, jos et tiennyt.

Ap

Vierailija
15/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilen illalla juuri yhdessä, itseasiassa. Henkilö kysyi noin 2 viikkoa sitten, järjestettäisiinkö hänen luonaan tyttöjen ilta ja se kuulosti hauskalta. Ohjelmassa olisi vähän lautapelejä ja käväisy ehkä yksillä. Ajattelin, että olisi kiva olla vaan hänen luonaan ja jutella, mutta sitten ilmenikin, että ilta aloitettaisiin noin 18 maissa. Minusta kauhean myöshään! Itselleni sopisi 15-20. Mietin myös, että en varmaan osallistu, jos aikataulu on jatkossakin sama. Nyt ilta kesti yhteen yöllä. En koskaan valvo niin myöhään. 

Vierailija
16/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ne on ainoat syyt käydä somessa. 🙄 Itselläni insta on muiden mielenkiinnon kohteiden takia, mutta toki seuraan kohteliaisuudesta tuttujakin.

Joku muu

Vierailija
17/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fear of missing out.

Googlaa, jos ei aukene.

Ap

Onko se jotain sellaista jota ei voi sanoa suomeksi, vai kuvitteletko sinä vaan olevasi joku kun osaat vähän kiinaa?

Sinulla taitaa olla huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun kaveritkaan ei sinusta tykkää, haluavat viettää iltansa ilman tuommoista pikkusieluista tärkeilijää.

Vierailija
18/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tuota helpotusta nyt pitää selitellä täällä.

:D

En minä selittele, tein havainnon itsestäni, josta vähän yllätyinkin, ja jaoin havaintoni tänne. (Ajattele vapaasti mitä haluat, tuntemattomien mielipiteet ei jaksa hirveästi provosoida.)

Ap

Vierailija
19/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en nyt edes ymmärrä mistä puhutte?

Vierailija
20/158 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tsekkaamassa erästä askarteluryhmää, ja tarinat ja kuvat hyppää väkisin silmille, ei niitä pysty estämään. En siis katsomalla niitä katso, mutta selatessa face "ehdottaa" niitä uutisvirrassa, jos et tiennyt.

Ap

Hirvee selitys, kyllä nyt on paha mieli kun sua ei haluta mukaan. Ymmärrän entisiä kavereitasi, tuommoinen valehtelija saisi potkut meiltäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä