Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aconissa viivanpaikka näkyvissä????

29.11.2005 |

Eli nyt apua teiltä kaikilta tarvitaan. Testasin tänään (en aamulla) Aconilla ja ensin testi näytti mielestäni negaa ja sitten siihen kuitenkin ilmestyi ihan haalean vaalea viiva. Eli ovatko muut saaneet Aconissa viivan paikan näkyviin vai voiko kyseessä olla plussa??? Kp on tänään vasta 25/29-32, tiedän, että on liian aikaista testille, mutta kun en millään malttanut... =) ei uskoisi, että kuumeilen jo neljättä...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sitten pettyneenä odottelen tätiä kyläilylle. Huomenna pitäisi tulla ja ei luultavasti tule pettämään, kyllä se aina on paikalle löytänyt.

Ehkä ensi kerralla malttaisi jättää tuon testailun siihen kun menkat olis oikeasti myöhässä...

Vierailija
2/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut useasti niitä haamuja testeihin muutaman tunnin kuluttua. Enkä kai ole voinut olla raskaana, kunnei menkatkaan ole alkaneet, mutta viivat hälvenneet testeistä. Siis tästä aikaa pari kk.

Niin paljon oon testaillu kaikennäkösiä haamuja, etten enää usko muuhun kun siihen kunnon plussaan sitten (toivottavasti) joskus.

Mutta tiedän tarinan, jossa aikaisessa vaiheessa testattuna testiin tuli noin vartin päästä heikko viiva. Muutaman päivän kuluttua se tuli 10min. päästä ja siitä pari päivää niin melkein heti testin kastuttua! Voi se joskus niinkin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin tulee ensiksi vain joku viiva jonka erottaa vain testiä kääntelemällä eri kulmiin. Ja tunnin päästä testissä selvä punertava viiva joka jää siihen pysyvästi näkyviin. Vielä ei vuoto ole alkanut että kait jotain toivoa vois olla... Mutta kyllä olen siihen lopputulokseen tullut ettei noihin viivoihin voi luottaa kun testiaika on kulunut umpeen!!! Että kyllä olen " heittänyt kirveen kaivoon" tämän kierron suhteen, huoh.

Vierailija
4/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei vaan kuulu ei näy,testi on kyllä todella negatiivinen,tulis nyt menkat niin sais alottaa taas alusta...

Vierailija
5/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla? Onko testit jo näyttäneet raskauden vai onko vuoto alkanut?! Mulla alko eilen aavistuksen tuhruttaa jotain vaalean ruskehtavaa (juu, kiva aihe). Mutta jostain kumman syystä ei vaan tummene ja lisäänny toi vuoto... Hitto, että ottaa päähän tämmönen!!! Alkais nyt ne menkat jos kerta en ole raskaana? Kierrosta tulee nyt tällä kertaa moneen kuukauteen ylipitkä ja kaikkinensa outo... Tsemppiä teille muille :)

Vierailija
6/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hyvä, että alkoivat kun kerta tuo testi negaa näytti. Päästään sitten uuteen yritykseen pikaisesti.

Meillä on tosin mies nyt taas vähän kahden vaiheilla, että haluisko se lainkaan tätä nelosta... Tuntuu kuin olis sellainen möykky tuolla sydämessä jos se kieltäytyykin tästä vauvahankkeesta... Mä niin kovasti toivoisin vielä sen yhden tiitiäisen saavani.

Toivotaan långö että nyt tulee jokin selvyys asiaan.

Vierailija
7/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vain menkkoja näy,pitää heitää kysymys tuonne että kuis paljo testi voi valehella...

Vierailija
8/57 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaan vuoto ole alkanut ja se tuhrukin loppui. Mulla ei ole yhtään raskaustestiä joten pitää huomenna ostaa ja tehdä uusi testi. Viimesestä testauksesta on vissiin 3-4 päivää? Mutta nyt kokeilin piruuttani ovistestiä että näkisi onko hormonit ihan sekasin vai mistä on kyse?! Ja ikävä kyllä siihen testiin tuli 2 tummaa viivaa :( Siis mulla on nyt kierto vissiin täysin sekasin? Eihän nyt ovista voi olla uudestaan enää tässä vaiheessa kun menkatkin on myöhässä? Voi itkun itku tätä... Eipä ole kivaa elää tämmösessä epätietoisuudessa. Mitään raskausoireitakaan ei kait ole. Välillä on paha olo ja viluttaa mutta nekin voi nyt johtua ihan jostain muusta kuin raskaudesta! Jostain syystä miehellekkään en ole viitsinyt kertoa näistä " kummallisuuksista" ...

Vierailija
9/57 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jostain lukenut että jos on raskaana niin ovis tikut näyttää kahta viivaa ;)

Mullakin oli sellaista menkka kipuilua joka meni ohi eikä juuri mitään kipuilua ole nyt ollut,vain eto olo,väsy,kuuma ja kylmä.....

Vitsi sulla on sama tilanne kuin mulla,pitäs uskaltaa hakea testi....taas...

ONNEA SULLE.

Mihin" palstalle" haavekuva on mennyt???

Vierailija
10/57 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä käynyt lukemassa teidän kuulumiset, itse tässä koitan vähän rauhoitella tätä kuumeilua, siirryin tuonne syksyyn, eli jos vaikka syyskuussa saisin sen vauvan...

Mielenkiintoisia aikoja teillä siellä elellään. Pidän peukut pystyssä molemmille, että olis sittenkin positiivinen raskaustesti! Muistakaahan pitää mutkin ajantasalla, että missä mennään.

Hyvää itsenäisyyspäivää molemmille!

Vierailija
11/57 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion seurata mielenkiinnolla sinunkin(haavekuva) vauvan saanti urakkaa :)

Ite olen taas liian onnellinen ehkä raskaana olemisesta,meillä on tosiaan kolme lasta,vanhin eskarissa,mulla on tullut ne 3 kesken meno nyt vuoden sisään 5-18 viikon ikäisinä.

Eli jalat pitäs olla maassa tukevasti,ei voi mitään että vaikka ei ole varma että odotan niin rakastan alkua jo älytön...??? varmaan tyhmää...

Joo, pitää rauhassa odottaaaaa...

Vierailija
12/57 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teillekin haaveillaan ja ehkä jo odotetaan nelosta! mielenkiintoista! MInkä ikäinen itse olet?

Vierailija
13/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista käydä näin aamulla täällä...:)Poika kyllä kohta viedä linkalle.

Olen 35v.

Eikä vieläkään menkkoja,pitäis hakea testi kun uskaltais....jos odottelis

Vierailija
14/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelehan heti kun teet testin!

Mikäs kp sulla onkaan menossa?

mä olen 37 vuotias ja epätoivoisesti vielä yhtä lasta toivoisin, saas nähdä, joko tässä kuussa tärppäis...

Vierailija
15/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto on 30 (28/30)

Just kävin vessassa ja tuli paperiin sellaisia verijuovia????? ei menkka oireita,vihlontaa vähä?????

Mitähän pirua tämä on???????

Mitähän on kiinnittymis vuoto?

Vierailija
16/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sitten tuli selvyys tähänkin asiaan! Toisaalta hyvä että näin kävi vaikka sitä niin olisikin toivonut sitä plussaa!!!

Tässä oudossa kierrossa ja asiassa vaan ihmetyttää tuo ovistesti, miten se voi näyttää plussaa kun menkat on myöhässä? Siis eikö noihin testeihin voi luottaa ollenkaan :(

Nyt pitäis yrittää hillitä tätä kuumeilua. Alkaa meinaan käydä " mielenterveydelle" jatkuvat pettymiset. Kaksi vuotta on niin pitkä aika yrittää ja toivoa sitä plussaa. Ja nyt kun tiedämme että miehen siittiöt eivät ole niin hyvälaatuisia kuin pitäisi olla niin turha tässä on enää itseään kiusata. Kun vaan saisi voimia jostain unohtaa nää kuumeilut?! :(

Toivotan teille muille parempaa onnea jatkossa. Ehkä joskus vielä minäkin voin iloita muiden kanssa siitä OIKEASTA plussasta?

Vierailija
17/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi,itekkin olen yrittänyt että en vauva kuumeilis vaan ei onnistu,aina vaan toivoo ja toivoo että onnistus...

Saattaahan nuo alkaa vielä itelläkin..................................................

Vierailija
18/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppi on kyllä käynyt, mutta jostain syystä ei sitten ole edennyt. Kiinnitysmisvaikeuksia, susi jo syntyissään tms. Eli olet ollut raskaana ja erittäin herkät testit sen (valitettavasti) näyttää.

Itselleni on tullut 2 haamua 8kk aikana.

Vierailija
19/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko aivan mahoton kipu,menkkamainen kipu,pikkusen veri juovia.

just kun olen aikeessa hakea illalla testin,saa nähä kerkiänkö.

Vierailija
20/57 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voihan se olla, ettei vielä ole tärpännyt =(. Se on erittäin ikävää ja olen Visakoivu pahoillani puolestasi jos näin on käynyt. Mutta ehkä me molemmat saadaan sitten syysvauva...

Jotenkin nämä ajatukset vaan kulkee tätä vauvarataa, eikä yhtään helpota kun täällä käy surffailemassa vähän väliä... Nyt tarttis rauhoittua, mutta kun se on helpommin sanottu kuin tehty.

Mulla on ollut erittäin kummalliset menkat, alkoi tosi reippaalla vuodolla, mutta vain päivän verran. Sen jälkeen on vain ollut sellaista tuhruvuotoa... Mutta kohta sekin toivottavasti loppuu ja päästään taas yrittämään ihan oikeasti... tässä kierrossa täytyy nuo tärppipäivät koittaa käyttää hyödyksi, viimeisissä kierroissa ne on vähän jääneet huonolle käytölle...