Työtön ! Miksi et hae siivoustyötä?
Paljon paikkoja jatkuvasti auki panostasi tarvitaan kipeästi !
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele siivousalaa kenellekään.
Itse hain rappusiivoukseen mutta olisin saanut jonkun seurantalaitteen. Olisi pitänyt suoriutua tästä työstä minuuttiaikataululla.
Ja jos ei selviä niin olisi pitänyt tehdä selvitys ja palkka olisi maksettu myöhässä (näin kuulin kun kyselin entisiltä työntekijöiltä).
Meille ehdottivat myös jotain seurantalaitteita, siis huolto- ja kunnossapitohommissa. Jossain palaverissa ne niistä tarinoi. Taisi tulla miehiltä kommenttia että se seurantalaite saattaa vaikka pudota ja jäädä auton tai trukin pyörän alle vahingossa... ei kuulunut laitteista sen jälkeen mitään. Nonen luetun kokemuksen perusteella siivousfirmat ovat melkoisia riistäjiä. Ainakin isommat. Tälläkin alalla pärjää parhaiten pieni perheyritys, ei ole ison firman välistävetäjiä syömässä työntekijän leipää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esim. Purra ei ole täydentänyt tyhjää cv:tään siivoustyöllä?
Kuten rationaalisen ajattelun kanssa, niin liian haastavaa Riikalle. Psyk.sh.
Minulla on nivelet niin romuna etten pysty edes omaa kotiani pitämään siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin terveydellinen este vaikea pölyallergia. Meinaan tukehtua jo vaatekaupassa käydessä ja kotona pyykkejä laittaessa.
Diagnoosi taitaa olla pikemminkin lorvikatarri.
Kannattaa mainita aina nuo allergiat ja muut. Minulla on selän kanssa ongelmia. Eivät taatusti uskalla palkata ketään jolla on työntekoon vaikuttavia ongelmia tai työ vielä pahentaisi niitä. Kerran hain Ekokemille töihin TE- toimiston tarjoamaan työhön. Olisikin olllut ehkä mielenkiintoinen työ mutta haastattelussa joku muisti kysyä että onko minkäänlaisia allergioita. Sanoin että on, keväällä, en tiedä mille kasville mutta on. Ok, ei sitten valitettavasti käy. Vaarana on että joku allergia puhkeaa ja pahenee. Ymmärrettävää sekin ettei joillain ole mitään ymmärrystä näistä jos ei ole sattunut omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun siivoustyöstä aletaan maksamaan kunnon palkkaa, niin voin harkita. Nykyisellään alle 2000e korvaukset eivät ole suhteessa työn rasittavuuteen.
Takaan että alat harkita saman tien kun makaamisesta maksaminen lopetetaan.
Kuka tai mikä maksaa makaamisesta ? Kenelle? Sinulleko? Lapsillesiko vai vanhemmillesi? Missä on tuollaista makaamistyötä? vai voiko jostain saada rahaa nukkumisesta? En ole nähnyt mainittavan missään moisesta. Itse saan ansiosidonnaista ja osittaista eläkettä, näissä ei ainakaan makaamiseta puhuta mitään. Työttömyysturvan saan syystä että ei ole töitä vaikka etsinkin niitä aktiivisesti. Eläke on ansaittu.
Ei siihenkään kakki pysty vaikka niin näytät luulevan.On vähän eri kuin ennen,vesisanko ja rätti.
työtön kirjoitti:
Ei kiinnosta.
+ Ihmiset eivät arvosta siivoajia, en itsekään arvostaisi sitä työtä.
Pidän toki siivoojan työtä sinänsä tärkeänä (kunhan sen tekee joku muu ja huolellisesti tietenkin), mutta itse en koe saavani siitä työniloa.
Sama koskee montaa muutakin työtä, näitä pienipalkkaisia hanttihommia.Voi mikä paskantärkeä typerys!
Teenhän minä, joka viikko kotona. Lauantai on siivouspäivä ja palkaksi ostan itselleni yhden kaljan jokaista siivottua huonetta kohti. Ihan hyvät saunajuomat saa jos siivoaa koko talon, 5h+k+wc+ph+s+eteinen.