Työtön ! Miksi et hae siivoustyötä?
Paljon paikkoja jatkuvasti auki panostasi tarvitaan kipeästi !
Kommentit (250)
Tällä selällä? huaaaaaah hah hah haaaaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen hakenut, en kelpaa kun ei ole puhtaanapitoalan koulutusta.
Mulla on taas se ettei ajokorttii. kämppäni kunnossa pidosta on kyllä kokemuksia vuosia vuosia vuosia enkä ole onnistunut tätä pilaamaan millään lailla. Koulutustakin tuohon tarvitaan mutta kun näitäkin on tehty vuosia. Ja muutakin. Jotkut kattoo vaan papereita.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, laatta lentää. Ei pysty.
Joku sinunkin jätökset korjaa! Miltähän sinun kämppä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen työnteko ei kannata koska Suomessa on niin hyvät tukijaiset. Nyt kun linja muuttuu niin se on otettava moppi käteen.
Te ylilaudan paskanaamat eksytte tännekkin aina vaan. Uskokaa jo, 500e kuussa ei ole mikään mahtava summa varsinkaan näin kalliissa maassa. Miksi pitäisi tehdä fyysisesti kehoa rappeuttavaa työtä alipalkalla? (mitä juuri siivoaminen on, harva on mitään pikku pölyjen pyyhkimistä pöydiltä hommaa vaan fyysisesti erittäin raskasta)
Te laudan kakarat tulette vielä kokemaan tämän kaiken ihanuuden kun se tukityöpaikka teiltäkin loppuu. Urbot luulevat olevansa ikuisesti samassa työpaikassa hah.
EI heillä ole tukityöpaikkoja. Sieltä tuli tänne asumaan vain ne, joilla ei ole rahaa maksaa.
No kuule ihan sun kiusaksesi ap en hae.
Olen hakenut, mutta 54-vuotiaana en saa työhakemuksiini minkäänlaista vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Saan enemmän palkkaa kelasta verrattuna johonki paskaduuniin.
Paskaduuneja ei ole senkin elitisti. Huonosti palkattua voi olla. Mutta työ on arvokasta tai pitäisi olla. Työnantajathan meitä kusettaa. Mutta kaikki työ on arvokasta. Ärsyttää noi paskaduunin hokijat.
Lamisa kirjoitti:
Sama kuin aiemmalla vastaajalla, en ole ollenkaan riittävän tehokas. Ja monissa siivojien työpaikkailmoituksissakin sanotaan, että oma auto pitää olla, enkä minä terveyssyistä saa ajokorttia.
Myös sama mutta omaa autoani en käytä työajoihin jos en saa siitä kunnon korvausta. Eikä ole täälläpäin yhtään siivoojan paikkaa avoinna. Kuka muuttaa siivooustyön perässä? Pitäisi saada vähintään tuplapalkka sitten.
Ei riitä koulutus. Tiesithän, että siihenkin tarvitaan koulutus? T. työkyvyttömyyseläkkeellä oleva neurologian erikoislääkäri LT.
Työttömyysaste 7,2%. Työttömistä suurin osa työkyvyttömiä, joita ei päästetä eläkkeelle.
Töissä käyvät 92,8% pystyvät kyllä porukassa maksamaan työttömien muutaman satasen minimituet.
Miks paskaduuneja? Niiden tekijöitä löytyy ulkomailta. Tulevaisuuden ammatit liittyvät kaikki someen -ja niitä on paljon.
Mene itse kuuraamaan vessoja. Sun pää ei muuhun riitä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyysaste 7,2%. Työttömistä suurin osa työkyvyttömiä, joita ei päästetä eläkkeelle.
Töissä käyvät 92,8% pystyvät kyllä porukassa maksamaan työttömien muutaman satasen minimituet.
Miks paskaduuneja? Niiden tekijöitä löytyy ulkomailta. Tulevaisuuden ammatit liittyvät kaikki someen -ja niitä on paljon.
Mene itse kuuraamaan vessoja. Sun pää ei muuhun riitä.
Vihaa vihaa vaan . paskaduuneja?. sairasta sakkia. Helkkarin elitisti. Ihmiset voivat harrastaa fiksuja asioita ja tehdä työtä ihan vain osa-aikaisesti ,väliaikaisesti ja yleensä palkan vuoksi. kaikki on johtajia asianajajia tuomareita lääkäreitä yritysjohtajia näyttelijöitä malleja. Voihan veetu mikä maa tää suomi on.
Olen hakenut mutta en saanut niitä työpaikkoja.
Miksi ap ei ole itse siivoustyössä? En ole kertaakaan ikinä eläessäni nähnyt kokoomuslaista tai persua siivoustyössä missään, miksi?
Miksi esim. Purra ei ole täydentänyt tyhjää cv:tään siivoustyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se 6 minuuttia per hoteliihuone? Tappotahti.
No niin on. Olen aina päässyt pakkotahtisista töistä pois hyvin nopeasti kun en ole edes yittänyt pysyä järjettömässä työtahdissa mukana. Jos ei ole työtä missä pärjää rauhallisella työtahdilla, antaa sitten olla. Nuorille työkavereillekin aina sanon ettei määräänsä enempää kenenkään tarvi tehdä. Tauot pitäkää aina ja jos on. ns. pakko tehdä tauon aikana jotain ja tauko siirtyy niin se on sitten kolminkertainen tauko.
Niinmuuta kirjoitti:
Maksuhäiriömerkintä, ei oteta siitä syystä.
Pyydetäänköhän rikosrekisteriotetta? Se ainakin suojelee monelta työltä. Olen tosin ollut vartijanakin, silloin sitä ei vielä kyselty.
Helppo toimistotyö on parempi. Tarvitsee vain istumalihaksia.
Ei ole paikkaa mitä hakisi. Ja naapurikuntaan ei kannata osa-aikatöihin ajaa kun puolet tuloista menisi polttoaineeseen.