Mä en haluaisi elää itseni kanssa. Olen pakotettuna tässä kehossa ja mielessä enkä siedä tätä kohdetta yhtään.
Haluisin vain kuolla niin pääsisin eroon tästä ihmiseksi kutsutusta henkilöstä. En siedä "minua" yhtään enkä useiden yritysten jälkeen ole pystynyt suhdettamme parantamaan. Ei vaan tule toimeen tässä maailmassa ja saa koko ajan raahata perässä. En vain jaksa tuota, haluais eroon.
Kommentit (26)
Ala juomaan. Sitten tutustutte toisiinne oiken kunnolla. Viimeistään pohjalla tapaatte.
Minä siis oikeasti tunnen tämän näin kun kirjoitin. En kestä tai siedä "itseäni" ja haluaisin hänestä eroon. Ei ole mikään trolli vaan tosissani olen. Ap
Kerro mistä et itsessäsi pidä. Voit yrittää muuttua tai jos kyse on vain viallisesta omakuvasta, opetella näkemään itsesi uudesta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ala juomaan. Sitten tutustutte toisiinne oiken kunnolla. Viimeistään pohjalla tapaatte.
Sitäkin ollaan yritetty. Itketty ja tapeltu yhdessä, korjattu, mokattu ja taas noustu. Riippuvuudet vie niin pahasti eikä pysty keskittymään mihinkään mikä olisi itselleen hyväksi. Ei jaksa enää edes toivoa paremmasta. Niin monta kertaa luvannut muuttua mutta ei mikään muutu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin suosillelen juomista. Koskaan ei voi olla liian pohjalla.
Olisiko aika ja mahdollisuutta hakeutua psykologin juttusille? Terapia voisi auttaa. Kukaan meistä ei ole täydellinen, joten omat puutteet pitää hyväksyä. Ja joistain häiritsevistä puutteista esim. käytöksessä ja ajattelussa voi ehkä päästä eroon.
Hyväksy itsesi juuri noin.Hyväksy omat negatiiviset tuntemukseni,älä taistele enää niitä vastaan.Hyväksy oma "luuseriutesi". Koska hyväksymisessä on taikaa.Se helpottaa oloasi suunnattomasti.Anna kaiken olla niin kuin on.Ne ovat hyvin juuri noin huonostikin.Sillä mikä on hyvää ja mikä pahaa on vain ihmisen omia määritelmiä.Voit vaikka päättää että sinun riippuvuutesi ovat hyveitä.Naura niille ja naura itsellesi.Elämä ei ole niin vakavaa.Rakasta itseäsi juuri niin paskana kuin vain oletkin.Sinä riittää silti.Minä tiedän.Sinä riität Jumalalle ja elämälle.Miksi et riittäisi myös itsellesi.
Kaikkea hyvää sinulle.
Just just. Tää aika on vähän sellanen, että julkisuuteen päästetään vaan sellasta kuvaa, et kaikki on viimesen päälle, hiukset aina ojennuksessa, kynnet ja huulet samansävysessä punassa, koti tiptop.
Ei ihme, et joku kokee olevansa 'turha', erilainen, kelpaamaton...
Järkyttäviä uutisia 13v tytöistä, jotka käyttää jotain nuorennusvoiteita😳
Meil on vähän huiskin haiskin, rypytkin saa näkyä... massu pullottaa, ruoka on hyvää, sitä on kiva laitella, leipoa, grillata. Ikä tuo kohtuullisuutta asioihin, kunnes onkin jo liian vanha, roska, kuluerä yhteiskunnalle. Ritva Oksasella on tosi hyvä esitys aiheesta.
Tsemppiä ap
Me ollaan erilsisia, onneksi niin
N63
Vierailija kirjoitti:
Just just. Tää aika on vähän sellanen, että julkisuuteen päästetään vaan sellasta kuvaa, et kaikki on viimesen päälle, hiukset aina ojennuksessa, kynnet ja huulet samansävysessä punassa, koti tiptop.
Ei ihme, et joku kokee olevansa 'turha', erilainen, kelpaamaton...
Järkyttäviä uutisia 13v tytöistä, jotka käyttää jotain nuorennusvoiteita😳
Meil on vähän huiskin haiskin, rypytkin saa näkyä... massu pullottaa, ruoka on hyvää, sitä on kiva laitella, leipoa, grillata. Ikä tuo kohtuullisuutta asioihin, kunnes onkin jo liian vanha, roska, kuluerä yhteiskunnalle. Ritva Oksasella on tosi hyvä esitys aiheesta.
Tsemppiä ap
Me ollaan erilsisia, onneksi niin
N63
Se on just näin! Yleensä paljastuu noiden pintaliitäjien taustalla että on mt ongrlmaa,alkoholi,huume tms taustaa. Harvalla normaali tausta takana.
Ymmärrän sinua ap täysin. Olen samoilla ajatuksilla. Monta työuupumusta on itselläni taustalla, eikä mikään enää voi muuttua paremmaksi. Odotan kuolemaa ja ikää on vielä alle 50v.
Tunnistan tuon tunteen vaikka en noin dramaattisesti, mutta minullakin on selkeä minä, ja sitten on tämä keho ja aivot yms jotka ovat osa vain tätä tämän elämän minää, mutta sitten on siis se enemmän tai vähemmän ikuinen minä.
Minulla on neurologista poikkeamaa aivoissa ja kehossa erinäisiä valuvikoja (mutta harvallapa ei ole), näiden koen estävän jatkuvasti ja aika tehokkaasti minua toimimasta sinä oikeana minänä. Tämä on äärimmäisen turhauttavaa.
Jotenkin ajattelen nykyisin tätä ikäänkuin sitä kautta, että tässä elämässä minun kuuluu kohdata nämä haasteet, jotka kuuluvat tälle hahmolle. Edellisissä tai tulevissa elämissä on sitten taas erilaisia haasteita, vaikeampia ja helpompia. Niin tuskastuttavalta kuin juuri nyt tuntuukin, niin loppujen lopuksi elämämme on todella lyhyt ja ohi silmänräpäyksessä.
Ap, katsele itseäsi ja tilannettasi lempeällä myötätunnolla; kuin hyvää ystävääsi, jolla on liikaa haasteita. Yritä olla vertailematta muihin, teet sen mihin tällä hetkellä kykenet. Olet mitä olet. Paljon voimia ja rakkautta.
Voi hyvät ihmiset, te jotka elämään väsytte kesken kaiken. J o k a i n e n ihminen on laulun arvoinen/ Veikko Lavi
Saatteko jostain iloa elämään? Musiikki, luonto, elokuvat, ruoka, jotain?
Itsellä erittäin vaikea masennus takana, silloin oli mustaa, ei harmaata, vaan pikimustaa. Silloin ei toivoa ollut. Kun siitä suosta nousin, värit löytyi taas elämään, hymy, nauru, ilo, metsä, hanki, taivas.
Onko teillä ketään luotettavaa läheistä, kenen kanssa voi jakaa omaa oloa? Myös kirjoittaminen voi auttaa. Itse kirjoitan runoja. Puhelimeen, jos olen pois kotoa. Paperille kotona, loppuja ja lappuja kertyy, kun joku oivallus iskee.
N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin ollaan yritetty. Itketty ja tapeltu yhdessä, korjattu, mokattu ja taas noustu. Riippuvuudet vie niin pahasti eikä pysty keskittymään mihinkään mikä olisi itselleen hyväksi. Ei jaksa enää edes toivoa paremmasta. Niin monta kertaa luvannut muuttua mutta ei mikään muutu. Ap
Mikään ei todellakaan muutu niin kauan kuin et tee mitään sen eteen että muuttuisi ja toistat kaiken kuten ennenkin. Esim. vertaistukiohjelmia, netissäkin toimivia on moneen lähtöön nykyään. Valinta on sinun, valitsetko maata ja vauvapalstailla taas yhden päivän vai haluatko yrittää parantaa tilannettasi
Ap
Täällä on (taas) tullut asiattomiakin kommentteja, jätäthän ne omaan arvoonsa😳
Mieti, mitä osaat, missä asioissa olet hyvä?
Kyllä. Hyvä, ei tarvitse olla paras, keskiverto riittää
No. Vastaat luultavasti: En Missään!
Mieti. Osaatko leipoa, tehdä maukkaan tiikerikakun? Osaatko ommella napin, lankata kengät? Kutoa, virkata? Piirtää? Suunnistaa? Kaunokirjoitusta, tekstausta? Pyyhkiä pölyjä, kasvattaa viherkasveja? Ruotsia, italiaa, suomen kielioppia?...
N63
Voihan se olla että vammaudut pahasti vaikka tänään. Entäs sitten jos oikeasti menee liikuntakyky?