Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön ! Miksi et hae siivoustyötä?

Vierailija
19.11.2022 |

Paljon paikkoja jatkuvasti auki panostasi tarvitaan kipeästi !

Kommentit (250)

Vierailija
1/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, en ole riittävän tehokas.

Vierailija
2/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin töihin kun pärjään tarpeeksi hyvin ilman? En saa työnteosta mitään iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hakenut, en kelpaa kun ei ole puhtaanapitoalan koulutusta.

Vierailija
4/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäni ei kestä kumartumista ja kiertoliikkeitä. Aivotyö kyllä sujuisi.

Vierailija
5/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut nuorena monena kesänä siivoojana kesätöissä eikä siinä tarvitse kovin nopea olla. Riittää että tekee työnsä reippaasti eikä jää puhelimella norkoilemaan niin kuin näkee monien siivoojien tekevän.

Ap

Vierailija
6/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elä sillä palkalla. Eikä maisteria edes harkita, koska hakee myös oman alan töitä.

Vierailija
7/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hakenut vaan en kelvannut, yhteen paikkaan pääsin vähäksi aikaa mutta olin liian hidas siivoamaan

Vierailija
8/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, laatta lentää. Ei pysty.

Vierailija
9/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuripa siksikin että ei voi tehdä raskasta työtä ja haistella kemikaaleja. Ei mene koskaan perille. Ikuinen oletus.

Vierailija
10/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kelvannut ilman kokemusta ja koulutusta. Hain työttömänä myös siivoushommia .

11/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aiemmalla vastaajalla, en ole ollenkaan riittävän tehokas. Ja monissa siivojien työpaikkailmoituksissakin sanotaan, että oma auto pitää olla, enkä minä terveyssyistä saa ajokorttia. 

Vierailija
12/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. 

+ Ihmiset eivät arvosta siivoajia, en itsekään arvostaisi sitä työtä. 

Pidän toki siivoojan työtä sinänsä tärkeänä (kunhan sen tekee joku muu ja huolellisesti tietenkin), mutta itse en koe saavani siitä työniloa. 

Sama koskee montaa muutakin työtä, näitä pienipalkkaisia hanttihommia.

Vierailija
13/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni työtön onkin hakenut siivoustyötä, muttei ole saanut. Tai sitten avoimet paikat on eri puolella Suomea.

Vierailija
14/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvittu panostani kipeästi. Hakemuksiini ei ole vastattu yhtään mitään.

Vierailija
15/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ollut nuorena monena kesänä siivoojana kesätöissä eikä siinä tarvitse kovin nopea olla. Riittää että tekee työnsä reippaasti eikä jää puhelimella norkoilemaan niin kuin näkee monien siivoojien tekevän.

Ap

😅 vähän kesäduunissa ja alan asiantuntija 😀

Vierailija
16/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä tulee hiki joten ei kiitos.

Vierailija
17/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking LINE hakee jatkuvasti rantasiivoojia Turussa ja Helsingissä

Vierailija
18/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoisivat alta aikayksikön. On se työnantajalle ikävää, kun työntekijä joutuu vähän väliä huilimaan, kun sen pitää saada nostettua verensokerit ylös karkkia mässyttäen. Katsos kun ne sokerit humpsahtivat liian rankan työn takia tuonne kolmoseen. Konttorityössä tuommoista tapahtuu harvemmin.

T DM1

Vierailija
19/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran viikon. Ihan hirveää paskaa etenkin toimistosiivous. Koko ajan kiire ja jalkoja särkee ja toimistomarjatta valittaa jos ikkunalaudan typerien koriste-eläimien väliin on jäänyt pienikin pölyhiukkanen.

Vierailija
20/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kyllä moneen kertaan ja moneen paikkaan ennenkuin sain nykyisen työn. En kelvannut kun ei ollut alan perustutkintoa ja pitivät myös liian vanhana ja epäilivät etten jaksa, voi kuulemma tulla selkävika jne. Olin silloin 54-vuotias ja viikkoa ennen työnhakua juoksin maratonin.

Kesällä 2020 en kelvannut marjanpoimintaan vaikka joka mediassa marjatilalliset ulisivat työvoimapulasta kun korona sulki rajat. Liian vanha ja olettivat etten jaksaisi. No takuulla olisin jaksanut ja kerännyt marjoja moninkerroin enemmän kuin tylsistyneet ja kännykkä kiinni käteen kasvaneet teinit, joiden vanhemmat oli pakottaneet ne töihin marjanpoimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi