Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita niin kumman ottaisit, täydellisen kauniin ulkonäön vai huippukoulutuksen?

Vierailija
19.11.2022 |

? Itse valitsisin koulutuksen

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oletti kauneudella saavansa rakkautta.

Tyhmä ja kaunis nainen on monen miehen unelma. Mies voi esitellä häntä kavereilleen eikä tarvi tuntea alemmuutta hänen edessään. Sitten jos rupsahtaa, vaihtaa uuteen. Eli tuskin kyse rakkaudesta.

Koulutettu, älykäs nainen on pelottava miesten mielestä, sitäkin enemmän jos hän on kaunis. Hänhän on miestä parempi kaikessa.

Itse ottaisin koulutuksen ihan vaan oman itseni vuoksi.

Vierailija
62/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.

Nainen ajattelee noin, että katsoo miehen statusta ensin, esim koulutusta.

-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.

Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!

Naiset alapeukuttaa tätä, koska he itse ajattelvat toisin ja kuvittelevat miehen aivojen toimivan samalla tavalla ja että miehet on kuin naiset parinvalinnassa.

Uskokaa nyt, että miehet ja naiset eivät ajattele samoin ja muutenkin olemme erillaisia todella monessa asiassa, vaikka voimaantuneet naiset muuta väittääkin.

Ohis, mutta kukaan ei väitä että miehet ja naiset ovat samanlaisia. Sen sijaan nykyään monet naiset uskaltavat sanoa, että eivät ole olemassa miellyttääkseen miehiä.

Jos tästä kahdeksan miljardin kansasta ei löydy sulle sellaista joka haluaa miellyttää sinua ja tulla lempatuksi kun vanhenee, niin vika saattaa olla sinussa. Ehkä. Kuka tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.

-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.

Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!

Naiset alapeukuttaa tätä, koska he itse ajattelvat toisin ja kuvittelevat miehen aivojen toimivan samalla tavalla ja että miehet on kuin naiset parinvalinnassa.

Uskokaa nyt, että miehet ja naiset eivät ajattele samoin ja muutenkin olemme erillaisia todella monessa asiassa, vaikka voimaantuneet naiset muuta väittääkin.

Usko nyt, että meillä on kokemusta parisuhteista miesten kanssa. Ei minun puolisoni olisi huolinut naista, jolla ei ole koulutusta ja sellaista ammattia, että voi elää samanlaista elintasoa hänen kanssaan. Eikä eksäni, korkeastikoulutettu hänkin.

Niin, koska puolisosi on juurikin sellainen beta-mies, johon viittasin tekstissäni, eli pelokas keskiluokassa roikkujamies, joka tietää, että oma tili ei riitä elämään ja lapsien kasvattamiseen.

-Mies jolla on valinnan varaa, ei katso koulutusta.

Esim tyyliin "Yes, Hänellä on matematiikan tohtorin tutkinto, äkkiä naimisiin, vaikka onkin 86kg ja 165cm, mutta hänellä on koulutus!"

_luuletko, että me miehet ajattelee noin?

AIna ensin katsotaan kauneutta, kukaan edes juttele rumille, vaikka olisi mikä koulutus.

Sinun jutuista ei kuitenkaan saa sellaista vaikutelmaa, että itse olisit rikas tai älykäs, jolla on kaunis nuori nainen. Oletko kenties beta-miehenkin alapuolella?

Vierailija
64/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös, kauneus on katoavaista, eikä sillä saa hyvää elämää, kuin itseään joka paikkaan tyrkyttämällä. Hyvän koulutuksen saanut haetaan vaikka kotoa, ja sen arvo vain kasvaa.

Fakta on, että kauniilla on helpompaa tyrkyttämättäkin. Ihan tavallisiin duuneihin pääsee helpommalla, jos on nätti naama. Ei tarvitse paljon edes yrittää. 

Jos olet superälykäs, niin tuskin saat elää elämääsi rauhassa, vaan sinua kiskotaan joka suuntaan tekemään tärkeää työtä, haastatteluihin ja uutisiin kommentoimaan sitä sun tätä. Lopputulos ei välttämättä paljon eroa siitä, että joku kiinnostuu sinusta kauneuden takia. Toki, jos sinusta tuollainen on hyvää elämää, niin ok. 

Kauniina ei ole helppoa. Naisten jatkuvan kateuden ja kiusaamisen kohteena. Kateellinen HR-bitch ei todellakaan valitse sinua. Joutuu yrittämään kahta kovemmin kun oletetaan imbesilliksi kauneuden takia.

Lähipiirissäni on yksi todella kaunis nuori nainen. Hän saa miehiltä paljon ei-toivottua huomiota, jopa töissä on käyty käsiksi vapaa-ajasta puhumattakaan. Samoin kävi yhdelle työkaverilleni, yksi miespuolinen työkaveri kävi kesken työpäivän päälle. Siinä muuten mieheltä loppui työsuhde samoin tein, vartijat saattelivat hänet töistä ulos eikä takaisin ollut tulemista.

Vierailija
65/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt, että meillä on kokemusta parisuhteista miesten kanssa. Ei minun puolisoni olisi huolinut naista, jolla ei ole koulutusta ja sellaista ammattia, että voi elää samanlaista elintasoa hänen kanssaan. Eikä eksäni, korkeastikoulutettu hänkin.

Jestas, perheessä kuuluu olla sama elintaso kaikilla tuloista riippumatta, minun miehelleni tämä on itsestäänselvyys. Onnittelut vaan sulle piheistä itsekkäistä miehistä.

Lokki linjoilla.

eri

Vierailija
66/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämäkin keskustelu kääntyi siihen, mitä miehet naisilta haluavat, vaikka sitähän ap ei kysynyt.

Ihan kuin oletus olisi, että nainen tarvitsee miesten suosiota elääkseen hyvää elämää.

Vierailija
67/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pitää nykyisen ulkonäköni jos valitsen koulutuksen? Siinätapauksessa valitsen sen.

Jos taas valittavana olisi rumuus ja koulutus tai kauneus ja tyhmyys niin valitsisin kauneuden.

Vierailija
68/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ulkonäkö.

YouTube ja Twitch -ura.

Eläkkeelle 40-vuotiaana, kuten moni japanilainen nainen tekee.

Nainen25V

Vierailija
69/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oletti kauneudella saavansa rakkautta.

Tyhmä ja kaunis nainen on monen miehen unelma. Mies voi esitellä häntä kavereilleen eikä tarvi tuntea alemmuutta hänen edessään. Sitten jos rupsahtaa, vaihtaa uuteen. Eli tuskin kyse rakkaudesta.

Koulutettu, älykäs nainen on pelottava miesten mielestä, sitäkin enemmän jos hän on kaunis. Hänhän on miestä parempi kaikessa.

Itse ottaisin koulutuksen ihan vaan oman itseni vuoksi.

No, rakkautta tai "rakkautta". Liekö kaiken tarvitsee ikuista ollakaan. Aika paljon antaisin siitä kokemuksesta, että ihminen johon tunnen vahvaa vetoa tuntee minua kohtaan samoin. Vaikka se sitten joskus loppuisikin. Loppuuhan kaikki suhteet joskus, ne vuosisadan rakkaustarinatkin. Viimeistään hautaan jos ei muuten.

Vierailija
70/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa 'lisääntymiskykyinen' mukamas miesten vaatimuksissa naisille. Kuinka moni parikymppinen nuori mies haluaa heti vauvoja kun alkaa seurustella?  

Saati, että parikymppinen mies edes tietäisi varmaksi, että haluaa lapsia tiettyyn ikään mennessä. Lapsia haluavan naisen ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen mieheen, kun lopputulos voi olla, että mies ei nelikymppisenäkään tiedä tai sanoo, että ei halua lapsia.

Vierailija
71/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen ulkonäön ottaisin. Olen elämäni aikana murehtinut ulkonäköäni niin paljon, että alkaisi jo riittää.

Mulla on tällä hetkellä jo koulutus, josta on unelma-ammatissani eniten hyötyä. Suoraan tällä ei kuitenkaan kyseiseen ammattiin pääse, sen enempää kuin millään muullakaan koulutuksella. 

Vierailija
72/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön? Miksi?

Koska kaikki tulee automaattisesti. Ei tarvitse nostaa arvoaan koulutuksella.

Vierailija
73/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, perheessä kuuluu olla sama elintaso kaikilla tuloista riippumatta, minun miehelleni tämä on itsestäänselvyys. Onnittelut vaan sulle piheistä itsekkäistä miehistä.

Lokki linjoilla.

eri

Jaa, mun parisuhteessa ollaan sitten oltu molemmat vuorotellen "lokkeja". Elämäntilanteet on vaihtuneet, välillä toinen oli parempituloinen ja välillä toinen. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo eteen, voi vaikka sairastua pahasti mutta on ihanaa tietää että yhtä köyttä vedetään ja toisistamme huolehditaan silti. 

Vierailija
74/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tänään saisi listan niistä suomalaisen liike-elämän ja tieteen huippunimistä, joilla on kouluttamaton vaimo, kiitos!

Laita sinä ensin lista kaikista joilla on, kun tällaista haastat.

-Pistät ekat viisisataa nimeä, jatketaan sitten.

Lapsi olet.

PS Ymäri maailmaa on ilmiö, että menestyneet miehet ottaa nuoremman kauniin vaimon, olet vain kade, koska olet vanha ja yksinäinen etkä saa enää kunnon miestä, juurikin tästä syystä.

Minuakin kiinnostaa, joten laita vaikka kolme suomalaista menestyvää miestä, joilla on kouluttamaton vaimo.

Saatte odotella, en todellakaan ala googlaamaan menestyjiä, mutta kun kerran SINÄ TIEDÄT, NIIN MAINITSE NYT ENSIN NE SATA NIMEÄSI?

Älä nyt huuda. Sinä itse esitit väitteen, joten perustele se. Minä en pyytänyt sataa nimeä vaan ainoastaan kolme ja vielä Suomesta.

Sinä aloit ruikuttaa listaa niin teeppä sellainen itse, en todellakaan ala listaaman sinulle jhenkilöitö, goolaileppa vaan ihan itse, olet vain ruma nainen, jota suoraan sanottuna v-ttuttaa, kun kauniimmat nuoret naiset, hoikat, lisääntymiskykyiset vie parhaat miehet.

-Siinä oli muuten mainittu myös yhteistyökykyisyys ja sitäkään sinulta ei löydy.

-Olet miesten silmissä ärsyttävä räksyttäjä, kukaan halua tuollaista kotiinsa.

No nytpä pojulta meni hermo. Mitä sinä tässä ketjussa edes teet, sinua ei huoli kukaan. Koeta kestää.

Vierailija
75/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen ulkonäön. Se kun ei sulje pois etteikö voisi myös hankkia huippukoulutusta. Huippukoulutuksen voi hankkia ilman täydellistä ulkonäköäkin.

Vierailija
76/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska puolisosi on juurikin sellainen beta-mies, johon viittasin tekstissäni, eli pelokas keskiluokassa roikkujamies, joka tietää, että oma tili ei riitä elämään ja lapsien kasvattamiseen.

-Mies jolla on valinnan varaa, ei katso koulutusta.

Esim tyyliin "Yes, Hänellä on matematiikan tohtorin tutkinto, äkkiä naimisiin, vaikka onkin 86kg ja 165cm, mutta hänellä on koulutus!"

_luuletko, että me miehet ajattelee noin?

AIna ensin katsotaan kauneutta, kukaan edes juttele rumille, vaikka olisi mikä koulutus.

Sovitaan noin. Ei meillä kyllä lapsia ole aikomustakaan tehdä. Ennen koronaa matkusteltiin paljon, nyt on viime vuodet reissattu vain kotimaassa ja laitettu puutarhaa. Jännästi mies sillä omalla tilillään pärjäsi erittäin hyvin kaikki ne vuodet, jotka asui yksin ennen minun tapaamistani, mutta tokihan sinä tiedät paremmin.

P.S. Minkä ikäinen kirjoittaa "kukaan edes juttele rumille"? Kuulostaa samalta kuin esiteinien kirjeenvaihtoilmoitukset "rillipäät älköön vaivautuko" ;-)

Esim ravintolassa, luuletko, että me miehet jutellaan rumille naisille?

-Ei todellkaan, ei kiinosta, sama jos esim ylipaino ja kun ei kiinnosta, miksi puhua niille?

Sinulla ei vielä ikä riitä anniskeluravintolaan. Mäkkäri on ainoa, jonne ikäsi riittää sisäänpääsyyn.

Vierailija
77/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan alapeukutatte, jos jotkut haluaa eläkkeelle nelikymppisenä. Twitch mahdollistaa sen kauneille naisille. Tyhmä istuu toimistossa. Nainen25V

Vierailija
78/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kauneudelle on aina kysyntää, pääsee mihin tahansa. Koulutuksella pääsee vain töihin.

Vierailija
79/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen. Jos sillä sitten rikastuisi, voisi varmaan ulkonäköäkin muuttaa mieleiseksi vaikka jollain huippu-treeniohjelmalla tai plastiikkakirurgialla. Vaikeampi olisi toisinpäin, jos olisi kaunis, muttei älykäs.

Vierailija
80/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olisi vain vihan ja kadehdinnan kohteena oli kumpi vaan. Huippukoulutuksesta voisi kuitenkin olla hiljaa joten ehkäpä sen kanssa pärjäisi.