Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita niin kumman ottaisit, täydellisen kauniin ulkonäön vai huippukoulutuksen?

Vierailija
19.11.2022 |

? Itse valitsisin koulutuksen

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on turhaa hienostelua. Tekevä saa aina töitä.

Vierailija
22/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös, kauneus on katoavaista, eikä sillä saa hyvää elämää, kuin itseään joka paikkaan tyrkyttämällä. Hyvän koulutuksen saanut haetaan vaikka kotoa, ja sen arvo vain kasvaa.

Fakta on, että kauniilla on helpompaa tyrkyttämättäkin. Ihan tavallisiin duuneihin pääsee helpommalla, jos on nätti naama. Ei tarvitse paljon edes yrittää. 

Jos olet superälykäs, niin tuskin saat elää elämääsi rauhassa, vaan sinua kiskotaan joka suuntaan tekemään tärkeää työtä, haastatteluihin ja uutisiin kommentoimaan sitä sun tätä. Lopputulos ei välttämättä paljon eroa siitä, että joku kiinnostuu sinusta kauneuden takia. Toki, jos sinusta tuollainen on hyvää elämää, niin ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.

Nainen ajattelee noin, että katsoo miehen statusta ensin, esim koulutusta.

-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.

Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!

Kuule, et sinä voi kaikkien miesten suulla puhua vaikka housuissa suunnilleen samannäköinen vehje roikkuisikin.

Olihan siitä rajattu beta-miehet pois (pelkäävä keskiluokassa roikkuja).

Vierailija
24/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena hyvä ulkonäkö. Sitä kehuivat ihmiset sukupuoleen ja ikään katsomatta ja myös muualla kuin vain Suomessa. Nykyään olen enemminkin tavis ja se on erittäin ok, mutta täytyy sanoa että päivääkään en vaihtaisi pois kauniina naisena elämisestä. Vaikeitakin asioita sai kohdata, mutta niistäkin oppii aina jotain. Rakkautta olen myös saanut paljon. Valitsisin ehdottomasti hyvän ulkonäön. Keskinkertainen tai vaatimatonkin koulutus riittäisi itselleni mainiosti. Älyllisiä virikkeitä pursuaa joka tuutista ilman sitäkin. Kunnianhimoa ei juurikaan ole, joten siksikin tämä valinta.

Vierailija
25/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukoulutuksen. Kun on älyä ja rahaa, voi tehdä mitä haluaa.

Älykkyydellä voi saada mielenkiintoisia ystäviä, joita kiinnostaa muukin kuin pintaliito. Rahalla voi järjestää itselleen hyvän elämän.

Ulkonäkö on katoavaista. Ne jotka ihastuvat pelkän ulkonäön perusteella, ihastuvat yhtä helposti seuraavaan viehättävään vastaantulijaan. Ulkonäön voi menettää iän tai sairauden myötä, tai onnettomuudessa.

Tämän kirjoitti kaunis mutta köyhä. Ottaisin tuhat kertaa mieluummin sen huippukoulutuksen. Jos sen saisi tuosta vain. Kai mä nyt olisin kouluttautunut jos osaisin opiskella.

Vierailija
26/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.

-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.

Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!

Naiset alapeukuttaa tätä, koska he itse ajattelvat toisin ja kuvittelevat miehen aivojen toimivan samalla tavalla ja että miehet on kuin naiset parinvalinnassa.

Uskokaa nyt, että miehet ja naiset eivät ajattele samoin ja muutenkin olemme erillaisia todella monessa asiassa, vaikka voimaantuneet naiset muuta väittääkin.

Vierailija
27/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen koulutuksen. En ole järin kaunis, mutta "täydellisen kaunis" kuulostaa pahalta. Haluan mieluummin olla jollain tapaa persoonallisen näköinen kuin täydellinen. Makuja on sitä paitsi niin monia, että ymmärrä, kenen maun mukaan sitten olisin täydellisen kaunis. Omaniko?

Vierailija
28/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopuisi koulutuksestani. Se on vaivalla hankittu. Ja on siitä paljon muutakin iloa kuin se rahan ansaitseminen. On vähän sama, onko sitä kaunis vai nätti. Rumia ihmisiä en oikein ole eläissäni nähnyt. Tai yhden kerran nuorempana, silloin vastaani tuli kadulla nainen, jolla oli aivan hurjan iso nenä. Tunsin sääliä. Nykyään sen nenänkin voi kyllä leikkauttaa.

Vierailija
29/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti koulutuksen! Olen ihan perus ok näköinen, enkä edes haluaisi olla mikään supermalli. Saisin vain perääni kaikenmaailman kuolaajat ja ahdistelijat.

Vierailija
30/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyydellä voi saada mielenkiintoisia ystäviä, joita kiinnostaa muukin kuin pintaliito. /quote]

Niin saa rumuudellakin. 

Vierailija
31/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi valita kummastakaan vaihtoehdosta, koska minulla on molemmat.

Ei, vaan sinulta otettaisiin toinen pois. Kumpi otetaan pois, kumman pidät?

Eihän minun pidä sitä valintaa tehdä, vaan niiden, joilta puuttuu toinen tai molemmat.

Sinulta puuttuu mukava luonne. Vaihtaisitko koulutuksesi tai kauneutesi mukavaan luonteeseen?

Vierailija
32/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukoulutus. palkalla voi sitten parannella ulkonäköä jos on tarpeen.

Vierailija
33/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, et sinä voi kaikkien miesten suulla puhua vaikka housuissa suunnilleen samannäköinen vehje roikkuisikin.

Mutta sinä naisena näemmä voit.

Aika moinen narsismi rehottaa palstalla.

Vierailija
34/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tänään saisi listan niistä suomalaisen liike-elämän ja tieteen huippunimistä, joilla on kouluttamaton vaimo, kiitos!

Vierailija
35/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet superälykäs, niin tuskin saat elää elämääsi rauhassa, vaan sinua kiskotaan joka suuntaan tekemään tärkeää työtä, haastatteluihin ja uutisiin kommentoimaan sitä sun tätä. Lopputulos ei välttämättä paljon eroa siitä, että joku kiinnostuu sinusta kauneuden takia. Toki, jos sinusta tuollainen on hyvää elämää, niin ok. 

Varsinkin uutisiin kommentoimaan kutsutaan kyllä kaikkea muuta kuin superälykkäitä ihmisiä.

Tunnen muutaman todella älykkään ihmisen, ja ihan kaikessa rauhassa elelevät. Tekevät suht. hyväpalkkaisia duuneja, jotka ovat voineet valita omien kiinnostustensa mukaan. Eivät kuitenkaan ole rahan perään, eivätkä varsinkaan julkisuuden, vaan tekevät niitä omia juttujaan. Kutsuista on aina mahdollista kieltäytyä, jos on nykyiseen tilanteeseensa tyytyväinen. Tai voi ne jättää kokonaan huomiottakin.

Vierailija
36/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alapeukuttaa tätä, koska he itse ajattelvat toisin ja kuvittelevat miehen aivojen toimivan samalla tavalla ja että miehet on kuin naiset parinvalinnassa.

Uskokaa nyt, että miehet ja naiset eivät ajattele samoin ja muutenkin olemme erillaisia todella monessa asiassa, vaikka voimaantuneet naiset muuta väittääkin.

Usko nyt, että meillä on kokemusta parisuhteista miesten kanssa. Ei minun puolisoni olisi huolinut naista, jolla ei ole koulutusta ja sellaista ammattia, että voi elää samanlaista elintasoa hänen kanssaan. Eikä eksäni, korkeastikoulutettu hänkin.

Vierailija
37/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan ,vaan ottaisin onnellisen elämän.Sama mikä koulutus on ja kauneus on geeneissä.Todellisuus.Tähän asti onnellinen elämä riittänyt.

Vierailija
38/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tänään saisi listan niistä suomalaisen liike-elämän ja tieteen huippunimistä, joilla on kouluttamaton vaimo, kiitos!

Laita sinä ensin lista kaikista joilla on, kun tällaista haastat.

-Pistät ekat viisisataa nimeä, jatketaan sitten.

Lapsi olet.

PS Ymäri maailmaa on ilmiö, että menestyneet miehet ottaa nuoremman kauniin vaimon, olet vain kade, koska olet vanha ja yksinäinen etkä saa enää kunnon miestä, juurikin tästä syystä.

Vierailija
39/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin hyvän koulutukseni ulkonäköön. Koulutuksella saa rahaa, mutta ei rakkautta. Siinä ulkonäöllä on isompi rooli.

No ei todellakaan saa. Olen ollut koko elämäni yksin ja olen ihan mukiinmenevän näköinen. Koulutettu mies katsoo vain naisen koulutusta, ei ulkonäköä.

Oon aivan täysin eri mieltä, tunnen monia pareja joissa mies on korkeammin koulutettu kuin nainen, myös omassa parisuhteessa on näin. Ei se koulutus tässä tavallisessa arjessa niin kovin paljon näy, mieheni haluaa ainakin ajatella ja tehdä vapaa-ajalla kaikkea muuta kuin työhönsa ja koulutukseensa liittyvää asiaa. 

Vierailija
40/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin naisena ottaisin koulutuksen, se on sellaista, mitä ei voi ottaa minulta pois ja siitä on minulle itselleni hyötyä koko loppuelämän ajan. En haluaisi ulkonäköä, koska sen seurauksena joutuisin elämään jonkun miehen oikkujen mukaan. Joku päivä mies voisi potkaista minut pihalle ja siinä sitten olisin ilman koulutusta, työtä, rahaa tai tulevaisuutta. Hyvätuloisena, omassa asunnossa asuvana tuollaista ei sattuisi ikinä. Omaa rahaa voisin käyttää miten haluan kysymättä lupaa keneltäkään. En tajua, miksei miehet tuota ymmärrä.