3 vuotta jo ilman seksiä...On tämä elämä surkeaa
Ja olen kuitenkin mies parhaassa iässä (35), olen 185cm pitkä, vartaloni on treenattu (penkki 150kg, kyykky 200kg, 35 leukaa menee)
Kasvoiltani olen komea, käyn parturissa ja hampaat hoidetut ja hyväkuntoiset.
Silti en vain saa seksiä...miksi näim valtava hypergamia?
Kommentit (75)
Oooo, oot varmaan aikamoinen kultakimpale. Miksi naiset eivät lakoo eteesi?... niinpä..
No heitä nyt ainaki heti alkuun nuo penkki ja kyykky tulokset hevon v ittuun , olet luuseri..ja ne ei vaikutusta tee.
Jo tämän palstan tuhannes samanlainen provo missä joku valittaa ettei saa naista vaikka on hurjan hyvä/kunnollinen/tavallinen/pitkä/vahva/komea mies. Ja sitten valittaa että mikä siinä on kun ei naisille kelpaa.
Onko joku teistä palstalaisista jo osannut selittää sen että mikä tuon provoilijan motiivi on? Miksi hän kuukaudesta toiseen tehtailee tänne samaa settiä? Itse veikkaisin ettei provoilijalla ole mitään motiivia, ei mitään pointtia. Mutta osaako joku muu veikata paremmin?
--
Mutta silti, kaikesta huolimatta, vastaus tuohon valitukseen: jos joku mies ajattelee tyyliin "olen hyvä/kunnollinen/tavallinen/pitkä/vahva/komea mies, joten kyllä minun täytyy nainen saada" - niin siinähän se syy onkin ettei sitä naista saa! Koska tuollainen ajattelutapa on niin sairas että varmasti tuon miehen käyttäytyminenkin on niin häiriintynyttä että naiset pakenevat tuota miestä! Nuo miehet joutuvat koko ikänsä olemaan ilman naista, kaipailevat naisia.
Sama juttu kuin naiset jotka kuvittelee "mä oon kaunis ja seksikäs, nauran tosi ihanasti, meikkaan näyttävästi, mulla on isot tissit ja pyöreä peppu, mä vilautan miehelle tissejä, isken miehen, annan sille parit kerrat piparia, huijaan miehen mun kanssa naimisiin - niin sitten sen miehen pitää elättää mut koko loppuikäni ja kun mä synnytän lapsia niin miehen pitää myös elättää mun lapset, mä saan laiskotella päivät pitkät kotona lasten kanssa ja miehen pitää maksaa kaikki". Nuo naiset päätyvät yksinhuoltajiksi, vihaavat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma vika kuule, turha siinä yhteiskuntaa syytellä...
Työnteko ja verot kyllä kelpaa.
Kyllä ne kelpaa minultakin, vaikka ei ole miestä yhteiskunta minulle kahteen vuoteen abtanut. Voi voi. T. N51
Oletko aktiivinen Tinderissä? Eikö sieltäkään löydy?
Maailmassa on muutakin tekemistä kuin nylkyttäminen.
Naisilla on omat halut ja ne eivät kohdistu sinuun. Harmi tietysti sinun kannaltasi. Tosi pinnallisen kuvan annat kyllä itsestäsi. Kenenkään naisen pikkareita sun salitulokset ei saa kyllä kostumaan - miksi pitäisi? Sama kuin kinä ihmettelisin ettei miestä löydy vaikka äo on 145 ja tissit c-kuppia.
Te ootte ihan aloittelijoita, mulla ikää pian 37v ja kertaakaan en ole harrastanut seksiä vielä. Ja tuskin tuun saamaan koskaan, 14v työttömänä. Ei oo hirveemmin naiset jaloissa pyörineet.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte ihan aloittelijoita, mulla ikää pian 37v ja kertaakaan en ole harrastanut seksiä vielä. Ja tuskin tuun saamaan koskaan, 14v työttömänä. Ei oo hirveemmin naiset jaloissa pyörineet.
Osanottoni ja pahoittelut tilanteestasi. Koita kestää, vaikka kai se on helpompi olla ilman kun ei ole koskaan alkanutkaan.384
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa kannattaa jo alkaa vihaan naisia, ihan vaan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Oooo, oot varmaan aikamoinen kultakimpale. Miksi naiset eivät lakoo eteesi?... niinpä..
Niinpä! Ja aloittajalla on vieläpä hyvät hampaatkin. Mies joka kuvailee itseään kuin hevosta. Jo on ihme ettei käy kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma vika kuule, turha siinä yhteiskuntaa syytellä...
Työnteko ja verot kyllä kelpaa.
Käyt töissä itseäsi varten. Ihan turha siihen vedota että teet minimin mitä aikuiselta työkykyiseltä ihmiseltä vaaditaan.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Nauran täällä pissat housussa noita ap:n kyykkyjä ja penkkejä ja leukoja.
Miehillä on kyllä ihan käsittämättömiä käsityksiä siitä, mikä naisiin vetoaa.
Naama ja pituus?
En ole paritellut kuuteen vuoteen.
N31
Ennemmin ilman, kuin huonoa. Parasta ei varmaan ole klassisesti ole joku vaan
Jaa, no mä olen ollut ilman koko ikäni. Töitä kyllä riittää.
N47v
AP et ole yksin. Itsekin 36v kaikin puolin ok mies ja käyn joka vuosi 5-10 kertaa treffeillä mutta ei vaan auta.
Mä en käy treffeillä. Kaipaan semmosta seksiä, mitä on hyvissä, rakkaudellisissa suhteissa. Huonoa seksiä on, voi ajatella niinkin, että jäi teillä välistä.
2 vuotta. Ihan perseestähän tämä on.
N31