3 vuotta jo ilman seksiä...On tämä elämä surkeaa
Ja olen kuitenkin mies parhaassa iässä (35), olen 185cm pitkä, vartaloni on treenattu (penkki 150kg, kyykky 200kg, 35 leukaa menee)
Kasvoiltani olen komea, käyn parturissa ja hampaat hoidetut ja hyväkuntoiset.
Silti en vain saa seksiä...miksi näim valtava hypergamia?
Kommentit (75)
Kun olet ensin hoidellut Mirkun ja nuo pari muuta, niin minäkin voisin rakosen tarjota käyttöön. On kuustoistavuotta ollut käyttämätön! On kova halu ja halipula jo!
Käypä lomalla Thaimaassa! Moni on löytänyt mukavan ja kauniin vaimon!
Eihän sen kumppanin tarvitse olla suomalainen. Parikin pariskuntas tiedän ja kauniit lapsoset heillä.
Saat seksiä kun sulla on pinkka kunnossa.
Thaimaasta saa. Tosin fyrkkaa täytyy olla, että kykenee elättämään vaimon suvun. T. Isomaha Repa maaseudulta.
Ratsasta hevosella, kuten Virve, niin orgasmi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Seksi loppu avioon. 7v jo.
N37
Samoin, ihanan vapauttavaa kun ei tarvitse enää.
N44
Olin naimisissa 34v ja siitä viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Nyt miehen kuolemasta 4v eli viimeiset 21v mennyt ilman seksiä ja tilanne jatkuu varmaan omaan kuolemaani asti.
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa 34v ja siitä viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Nyt miehen kuolemasta 4v eli viimeiset 21v mennyt ilman seksiä ja tilanne jatkuu varmaan omaan kuolemaani asti.
Ihanaa, eikö?
Miten joku yököttävä seksi on niin tärkeätä? Suhteen alussa se voi olla mukavaa, mutta ajan kuluessa muuttuu pelkäksi puuduttavaksi velvollisuudeksi. Eron jälkeen elän parasta aikaa; ei velvollisuusseksiä, saa olla oma itsensä. Ihanaa rönttöillä rumissa kotirytkyissä, mukavaa mennä sänkyyn yksin, risaisessa t-paidassa, ei tarvitse ajella karvoja, eikä ikinä tarvitse huomioida toista. Saa piereskellä, röyhtäillä, puhua yksinään ja juoda viiniä rauhassa. Saa jopa käydä tupakalla, ilman, että toinen valittaa. En vaihtaisi tätä onnellisuutta mihinkään. Tanssin onnellisuudesta. 🚴
Unohda penkit ja leuat, annat turhamaisen ja itsekeskeisen kuvan itsestäsi. Tosimiehen mitta on tänä päivänä montako pinokuutiota polttopuita hän on saanut aikaiseksi lämmittääkseen vaimonsa ja perheensä.
No voi voi. Vai että elämä surkeaa?
Mietipä miten surkeaa niillä on joilla on vaikka syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa täälläkin, viimeksi huhtikuussa, mies pihtaa.
Sullon kuitenkin mies. Eli periaatteessa mahdollisuus saada vaikka heti mikäli niin haluat.
Miten niin? Olen eri, mutta ei täälläkään vuosi sitten löytynyt mies anna. Tinderistä kai nyt saisi vaikka heti, jos uskaltaisi. No, nopeammin varmaan kuin nyksältä.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jos ei sulla ole mitään muuta annettavaa naiselle kuin ulkonäkö, niin huonosti on asiat. Naiset arvostavat fiksuja naisia kunnioittavia ja arvostavia miehiä ulkonäöstä huolimatta. Tyhjiä koreita kuoria saa pyytämättäkin.
En ole ollut ilman seksiä siitä kun täytin 19v. Ollut pitkässä parisuhteessa, mutta vaikka se olisi kaatunut olisin hankkinut uuden naisen. Tarjokkaita olisi riittänyt. Ilman pillua ja naista en olisi elänyt. Olen tavallisen näköinen pulliainen alle 170cm, joten ulkonäöllä en olisi prassaillut. Ei olisi tarvinnutkaan koska naisia, ainakin fiksuja, kiinnostaa miehessä sisin.
Sama koskee töitäkin, tekevälle löytyy aina jolla on asenne kohdallaan. Sama juttu naisten kanssa. Itsestä se on kiinni, turha syyttää saamattomuudesta ketään muuta. Jos elät puutteessa katso peiliin, siellä se syy näkyy.
Sulla on liikaa noita leukoja. Kyllä sut silti joku huolii.