Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotta jo ilman seksiä...On tämä elämä surkeaa

Vierailija
19.11.2022 |

Ja olen kuitenkin mies parhaassa iässä (35), olen 185cm pitkä, vartaloni on treenattu (penkki 150kg, kyykky 200kg, 35 leukaa menee)
Kasvoiltani olen komea, käyn parturissa ja hampaat hoidetut ja hyväkuntoiset.

Silti en vain saa seksiä...miksi näim valtava hypergamia?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vehkeesi ei enää toimi, takuuaikakin mennyt jo umpeen.

Vierailija
22/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vika kuule, turha siinä yhteiskuntaa syytellä...

Työnteko ja verot kyllä kelpaa.

Luuletko olevasi uniikki lumihiutale, kun teet töitä ja maksat veroja? Ei täällä kukaan muukaan saa yhteiskunnalta ilmaisia seksipalveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha

Vierailija
24/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa, että jaksat odotella sitä oikeaa. Kukasta kukkaan pörräävät on rikkinäisiä ja heillä on tauteja.

Ehkä pyydät halin joltain. Joskus se lämmin halaus antaa paremman olon kuin huono pano. Etähali sinulle täältä.

Oot kyllä niiiiin oikeessa.

Vierailija
25/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla panemaan sua

T. Mies 65 vuotta

Vierailija
26/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta, eikä tee mieli vielä yhtään.

Vierailija
27/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kuvaamankaltaisensa adonis, kuinka järkyttävän karmea hänen luonteensa täytyy olla, ettei kelläkään kelpaa? Eikö edes jostain Alastomasta Suomesta joku lähde kauniin pinnan perään?

Vierailija
28/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran täällä pissat housussa noita ap:n kyykkyjä ja penkkejä ja leukoja.

Miehillä on kyllä ihan käsittämättömiä käsityksiä siitä, mikä naisiin vetoaa.

No kyllä minä nimenomaan lihaksikkaista miehistä haaveilen tällä hetkellä. Vast nro 2.

Vierailija
29/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pantava, tussu ei kostu.

Vierailija
30/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa, että jaksat odotella sitä oikeaa. Kukasta kukkaan pörräävät on rikkinäisiä ja heillä on tauteja.

Ehkä pyydät halin joltain. Joskus se lämmin halaus antaa paremman olon kuin huono pano. Etähali sinulle täältä.

Oot kyllä niiiiin oikeessa.

Keltä joltain voi pyytää halin?

Vierailija
31/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M60.Viisitoista vuotta ilman.Eipä taida onnistua enää.

Vierailija
32/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vika kuule, turha siinä yhteiskuntaa syytellä...

Työnteko ja verot kyllä kelpaa.

Luuletko olevasi uniikki lumihiutale, kun teet töitä ja maksat veroja? Ei täällä kukaan muukaan saa yhteiskunnalta ilmaisia seksipalveluja.

Mitä nyt vinssillä nostellaan parempaan suoritusasentoon koska seksiin on kaikilla oltava mahdollisuus ja oikeus.

Vierailija
33/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden komean lihaksikkaan 30v salijannun, joka ei ihan penaalin terävin kynä ole, no melko ystävällinen luonteeltaan kuitenkin. Hän tuntuu kovasti saavan baarista naisia lyhyisiin suhteisiin, niin vaikea uskoa, että toi aloitus olis totta.

Vierailija
34/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu puhtaasti siitä kuinka paljon asiaa ajattelet. Ei se panetus itsellä ainakaan loputtomasti kasva, ensimmäinen ~kuukausi on vaikein, siitä eteenpäin itsellä ainakin tekee hyvin vähän eroa onko aikaa kulunut vuosi vai viisi vuotta.

Pidä itses kiireisenä äläkä pidä sitä minään "pakkona" elämässä, niin aikanaan sä tapaat jonkun kenen kanssa harrastaa seksiä.

Ja toki se hopeareunus vielä, että siinä kohtaa kun seksin puute on kovinkin iso ongelma, niin tietää että silloin on asiat aika hyvällä mallilla. Tai ainakaan itsellä ongelmien keskellä ei kauheasti naiminen pyöri mielessä.

Vierailija
35/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla niin helppoa.

Sen kun yilaa tinderistä sen komeimman kotiinsa

Vierailija
36/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla panemaan sua

T. Mies 65 vuotta

Etsin kylläkin naista.

AP

Vierailija
37/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu puhtaasti siitä kuinka paljon asiaa ajattelet. Ei se panetus itsellä ainakaan loputtomasti kasva, ensimmäinen ~kuukausi on vaikein, siitä eteenpäin itsellä ainakin tekee hyvin vähän eroa onko aikaa kulunut vuosi vai viisi vuotta.

Pidä itses kiireisenä äläkä pidä sitä minään "pakkona" elämässä, niin aikanaan sä tapaat jonkun kenen kanssa harrastaa seksiä.

Ja toki se hopeareunus vielä, että siinä kohtaa kun seksin puute on kovinkin iso ongelma, niin tietää että silloin on asiat aika hyvällä mallilla. Tai ainakaan itsellä ongelmien keskellä ei kauheasti naiminen pyöri mielessä.

No jaa, minulla ei ole työtä eikä rahaa eikä tulevaisuudennäkymiä mutta olisi se nyt kiva jos saisi edes seksiä. nro 2

Vierailija
38/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja ollut ilman 6 vuotta.

Hyvin menee siitä huolimatta, vaimo itkeskelee kun en enää kerjää kuin koira, mutta eipä tuo minua liikuta.

Vierailija
39/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vasta aloittelija. Minä olen ollut ilman seksiä jo 18 vuotta. T. N55

40/75 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ap yhtään lohduttaa, niin kyllä myös tasokkaalle miehille on vaikeuksia löytää tasoistaan naisseuraa. Minullakin roikkuu vielä Tinderissä miehiä,joiden kanssa kävin treffeillä 0,5-1v sitten, mutta vieläkin he etsivät tyttöystävää. Ja nämä miehet ovat komeita, pitkiä ja isotuloisia ja muutenkin mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme