Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Talvi yllätti helsinkiläiset

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne pääkaupunkiseudulle ihan oikeasti pakkautunut se kaikkein heikompi aines?

Vierailija
2/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautein ulkoilu.Lämpimästi päällä 3h. .Pienet lumihiutaleet leijaili siellä tällä itä Helsinkgin lähiössä,Kameran unohdin kotia,Kun ei älypuhelinta ei peruskänny kameraa. Jospa menisi kuvaamaan nyt ulos lunta nin ihmelistä,joka viipyy hetken massa. Autoa ei ole ,ei ongelmaa säät.Sujuvasti nopeasti pääsen Metrolla kuitenkin jos tarvevaati johonkin. Vaikka vuoro väleijä puttu paljon,kun kuskeja liian vähän.Onneksi ei tarvii töihin mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen muistutus ensi marraskuulle, että talvi on tulollaan

Vierailija
4/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se talvi yllättää. Joka helvetin marraskuu ja silti Suomen kansa on ihan huuli pyöreenä, että mitäh?

Vierailija
5/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää. Olen helsinkiläinen ja vaihdatin juuri tänä aamuna renkaat. Olen siis autoilija, joka yllätti talven.

Vierailija
6/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä yleistää. Olen helsinkiläinen ja vaihdatin juuri tänä aamuna renkaat. Olen siis autoilija, joka yllätti talven.

Olitko siellä Matin renkaan jonossa kärkisijoilla?

Vierailija
7/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen vuosi sama juttu kirjoitti:

Onko sinne pääkaupunkiseudulle ihan oikeasti pakkautunut se kaikkein heikompi aines?

Kyllä on ja juuri siksi täällä on eniten rahaa, jolla myös sinun KELA-viinasi sekä perintöhökkelisi lämmitys maksetaan.

Vierailija
8/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja juuri siksi täällä on eniten rahaa, jolla myös sinun KELA-viinasi sekä perintöhökkelisi lämmitys maksetaan.

Eihän seillä ole muuta kuin firmojen pääkonttorit, itse firmat sijaitsevat ympäri Suomea tuottamassa sitä rahaa pääkaupunkiseudulle.

Vierailija
9/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä renkaat vaihdetaan silloin kun pakkaset tulee. Ei kuukautta ennen. Kyllä täällä oli jo koko viime viikon rengaspajar tukossa. Se kun on vähän eri volyymi millä noita vaihdettavia renkaita on jossain isossa etelän kaupungissa, kuin jossain perähikiällä missä asiakkaita käy 2 päivässä sesonkina. Ja maalla voi vaihtaa omassa pihassa, kaupungissa niitä ei usein edes saa vaihtaa missään kerrostalon pihalla eli pakko käyttää palveluita.

Vierailija
10/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, kilpailutin renkaanvaihdon modernisti digitaalisen palvelun kautta ja sovin ajan siellä. En tiedä, onnistuisiko helposti maaseudulla.

Vierailija
11/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas. 🤦 Joka vuosi sama juttu.

Vierailija
12/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, kilpailutin renkaanvaihdon modernisti digitaalisen palvelun kautta ja sovin ajan siellä. En tiedä, onnistuisiko helposti maaseudulla.

Tiesitkö, että myös kehä kolmosen ulkopuolella on kaupunkeja.

Vierailija
13/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joka vuosi näihin samoihin aikoihin...

Vierailija
14/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän seillä ole muuta kuin firmojen pääkonttorit, itse firmat sijaitsevat ympäri Suomea tuottamassa sitä rahaa pääkaupunkiseudulle.

Jostain syystä se raha tosiaan TULEE TÄNNE Varmaan johtuu heikkolahjaisuudesta!

Vierailija
15/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt. Tuo on vain vitsiotsikko, joka laitetaan joka syksy myymään muutama ylimääräinen lehti.

Vierailija
16/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että myös kehä kolmosen ulkopuolella on kaupunkeja.

Niin, ja "maaseutu" käsitteenä on ilmeisesti sinulle outo.

Vierailija
17/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trooppiset ihmettelee Lapissa pakkasella miksi teitä hiekoitetaan vaikka ei ole lunta tai miksi pitää olla nastat. No niin antaa mennä vaan.

Vierailija
18/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonossa oli 60 autoa, kun Hgissä asuu puoli miljoonaa ihmistä. Ajattele, jos 'kaikki tyhmät pääkaupunkilaiset' oikeasti vaihdattaisivat renkaat yhtä aikaa viime tingassa.

Vierailija
19/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistukieuroista 80% menee pääkaupunkiseudulle, tähän on tultava muutos! Samalla muistutan, että muun maan ei tarvitse maksaa teidän vesijohtoverkostonne uusimista, täällä perintömökeissä on jouduttu sukupolvien ajan itse kustantamaan niin kaivot kuin vesijohdotkin.

Vierailija
20/61 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllättänyt. Tuo on vain vitsiotsikko, joka laitetaan joka syksy myymään muutama ylimääräinen lehti.

Ja antamaan jutun juurta keskustelupalstoille.