Kitaristi Emppu ei omista eikä käytä rintaliivejä
Kitaristi kertoo Menaisissa, että valinta on mukavuuskysymys mutta myös kannanotto. Mukavuuden tajuan kannanottoa en, monille isorintaisille rintaliivit taasen ovat mukavuuskysymys eikä kannanotto mihinkään. Todellinen syy miksi Emppu ei käytä rintaliivejä on se, että miksi hän käyttäisi jos rintavarustus on kuin teinipojalla, ei ole mitään syytä. En minäkään ole koskaan käyttänyt.
Kommentit (30)
Tällähän ole lolloja. Pienet hyttysen pistot korkeintaan, hyvä keulia olevansa ilman. Koittais isoilla hyllyvillä lollottimilla.
Uutisten kierrätysviikot TAAS käynnissä?
Virvan orgasmi, Marian pick me-girl asenne, Empun rintaliivittömyys, jne. Saa taas olla niin ylpeä meidän naisista kun lukee iltapäivälehden otsikoita. Girl power💪
Onpa se rohkea. Uskaltaa täysin lautana olla ilman rintsikoita. Oikea free the boobs-liikkeen keulakuva 😒
Mulla on isot rinnat ja tosi harvoin käytän rintaliivejä koska inhoan tunnetta, että joku puristaa rintakehää. mutta en mä juokse lehtien palstoilla sitä juhlistamassa, miksi pitäisi 🤷 kaikki pukeutuu just niinku haluaa ja mun päätös ei ole mikään kannanotto kun tiedän, ettei ketään oikeasti kiinnosta miten pukeudun..
Mulla mätänee rinnan aluset eli hautuu, jos en käytä jotain siinä välissä, joten rintaliivit aika pakolliset. Ihan okhan tuo on jos ei ongelmia, mutta mulle aika pakolliset.
Hoikka nainen jolla ei ole rintoja, ei käytä rintaliivejä!? Shokkiuutinen!
Lainaus jutusta, Olen rockia soittava mimmi. Minusta on tärkeää, että voin myös pukeutumisellani olla muille mallina. Kyllä jengi tietää, ettei tyttöjen tarvitse enää pukeutua mekkoihin. Mutta joskus voi silti olla vaikeaa löytää rohkeus pukeutua eri tavalla kuin muut.
Emppu ei omista eikä käytä rintaliivejä. Se on sekä mukavuuskysymys että feministinen kannanotto.
Olen elänyt koko elämäni Suomessa, jossa naisilla on ollut täysin yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa kuin miehillä. Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa. Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että valmiiseen pöytään tullut sukupolvi on nyt keksinyt esim rintaliivittömyyden.🤣
Kokeilisi samaa ö-kuppisena niin se voisikin olla jo haaste. Näen Emppua isorintaisempia miehiä menevän ilman rintaliivejä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Virvan orgasmi, Marian pick me-girl asenne, Empun rintaliivittömyys, jne. Saa taas olla niin ylpeä meidän naisista kun lukee iltapäivälehden otsikoita. Girl power💪
Älä unohda Annia. 💪 Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?
Lauta ei tarvitse liivejä, mitä ihmeellistä tässäkin nyt on? Voihan sitä olla vaikka ilman alkkareita. 😆
Minkä ihmeen takia näin viime yönä unta, että olin nainen, mutta minulla ei ollut rintoja ollenkaan ja mietin peloissani että en voi olla näin, mullahan on D-kupin rinnat.
Ohis
Toi ei sopis jollekin meijerihinkille. Yöööök!
Miksi aloittajan täytyy sanoa että tällä kitaristilla on rintavarustus kuin teinipojalla ja toiset haukkuvat laudaksi. Naisella on naisen rinnat, olivat ne mitä kokoa tahansa.
Olen 90-luvulla syntynyt ja esim oma äitini paheksuu edelleen aina rintaliivittömyyttäni. Olen samaa mieltä ettei liivittömyys ole välttämättä kannanotto, mutta kyllä siihen välillä suhtaudutaan nuivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Annia. 💪 Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?
Eikö yhtään juttua naisen seksuaalisuuden keksineestä Erikasta?
Vierailija kirjoitti:
Onpa se rohkea. Uskaltaa täysin lautana olla ilman rintsikoita. Oikea free the boobs-liikkeen keulakuva 😒
Jep kun vaan tietynlaiset ja kokoiset rinnat saa olla mukana free the boobsissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on just vain 2 vaihtoehtoa
Esitellä tissejä tai jätesäkki
Jokaisen oma asia. Jokainen syntyy tiettyihin mittoihin. Haukkuminen on sivistymättömyyttä. Aamen.
Sillä on niin pienet rinnat ettei tarvitsekaan. Onnekas
Mikä ihmeen kannanotto???????