Mies ei halua syödä enää mitään herkkuja.
Ostin alennuksesta suklaata ja kaikkea ja tuolla ne ovat kaapissa olleet toista viikkoa. Mies sanoi ettei syö niitä. Nyt nolottaa koska olen itse syönyt ja mies varmaan pitää minua pian lihavana eikä halua minua enää. Mies on myös joka päivä pyöräillyt kuntopyörällä kotona niin että hiki valuu ja sanoo että pitää laihtua 10 kg. Syö vain riisiä, kanaa ja herneitä ja porkkanaa. Minunkin on varmaan alettava kuntoilemaan vaikka en lihava olekkaan.
Kommentit (21)
Kyllä tuo menee ohi. Laita suklaat pakkaseen, sieltä etsivä löytää, kun on taas suklaan aika.
Vie heti herkut pois kaapista johonkin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo menee ohi. Laita suklaat pakkaseen, sieltä etsivä löytää, kun on taas suklaan aika.
Eiii!!!
Suklaa pitää säilyttää huoneenlämmössä!
Pakastettua suklaata korkeintaan leivontaan.
🍫
Syöt niitä miehen ollessa poissa.
Normaalia parisuhdetoimintaa...
Huono rolli.
Ps. Ei kai OIKEASTI pakasta suklaata?!?!? :"D
Vierailija kirjoitti:
Huono rolli.
Ps. Ei kai kukaan OIKEASTI pakasta suklaata?!?!? :"D
Kohta sillä on nuorempi ja kauniimpi nainen. :DD
Vaihda mies? Porkkananpuputuksesta kohti tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä pakasta
Vierailija kirjoitti:
Elä niin kuin itse haluat. Miksi sinun pitää heijastaa omat tekemisesi miehen mukaan. Antaa toisen kuntoilla ja syödä hyvin. Sinä teet mitä itse haluat. Helvetin huono itsetunto sulla ainakin on. Mene terapiaan.
Höpsis, huono provo se vain on.
Eihän se kuntoilu pahasta ole ja eikö se ole hienoa, että mies yrittää saada itseään parempaan kuntoon? On varmaan voinut huonosti kropassaan.
Kunhan et sitä miehen innostusta pilaa. Oon itse hoikka ja urheileva, ja suurimmissa osassa suhteita se on muodostunut miehelle jotenkin ongelmaksi ja mä saan alkaa kuulla siitä kitinää vaikka alkuun se on ollut vaan hienoa et jaksan liikkua ja pitää itsestä huolta.
Ja kun sitä kitinää on alkanut tulla just tuon takia, että sille toiselle tuleekin sit jotain alenmuuskomplekseja ja huono omatunto, parhaillaan epäillään pettämisestä vaikka teen sitä etupäässä ihan mielenterveyden takia.
Herkkuja nyt ei tarvitse muutenkaan ihmisen mussutella joka päivä, olo on jaksavampi ilman.
Harmittaako kun joku ottaa provot tosissaan?
Miehellä on varmaan joku uusi naikkonen kiikarissa, kun noin pitää pantata ja jumpata.
En minäkään halua. 4 kk herkku paasto.
Työkaveri leipoo herkkuja ja hänellä on valtava maha ja valtavat rinnat ja mies tykkää, minulta kyselee leivonko usein.
Yrittää näyttää esimerkkiä plösölle.
Elä niin kuin itse haluat. Miksi sinun pitää heijastaa omat tekemisesi miehen mukaan. Antaa toisen kuntoilla ja syödä hyvin. Sinä teet mitä itse haluat. Helvetin huono itsetunto sulla ainakin on. Mene terapiaan.