Kitaristi Emppu ei omista eikä käytä rintaliivejä
Kitaristi kertoo Menaisissa, että valinta on mukavuuskysymys mutta myös kannanotto. Mukavuuden tajuan kannanottoa en, monille isorintaisille rintaliivit taasen ovat mukavuuskysymys eikä kannanotto mihinkään. Todellinen syy miksi Emppu ei käytä rintaliivejä on se, että miksi hän käyttäisi jos rintavarustus on kuin teinipojalla, ei ole mitään syytä. En minäkään ole koskaan käyttänyt.
Kommentit (30)
En tiedä mutta näin miehenä näyttäisi, että kitara ei ole naisille oikein mukava soitin, painaa aika ikävän näköisesti toista tissiä :P
Vierailija kirjoitti:
Virvan orgasmi, Marian pick me-girl asenne, Empun rintaliivittömyys, jne. Saa taas olla niin ylpeä meidän naisista kun lukee iltapäivälehden otsikoita. Girl power💪
Näinpä! Yhtä tyytyväinen saa olla noista jutuista kuin siitä että loppunaiset tekevät noiden juttujen liäksi vielä tänne aloitukset haukkuakseen naisia vielä oikein lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot rinnat ja tosi harvoin käytän rintaliivejä koska inhoan tunnetta, että joku puristaa rintakehää. mutta en mä juokse lehtien palstoilla sitä juhlistamassa, miksi pitäisi 🤷 kaikki pukeutuu just niinku haluaa ja mun päätös ei ole mikään kannanotto kun tiedän, ettei ketään oikeasti kiinnosta miten pukeudun..
Sinusta olisi vaimo minulle. Myönnän ettei takamus kiinnosta vaan tissit. M48
Kyllä se on kannanotto ja voimaannuttavaa rohkeutta vasta kun tällainen 70H tai suurempipovinen painattaa menemään ilman rintsikoita.
Jaaha, Emppu ei taida olla kovin hyvä kitaristi. Tavarat tiskiin ja fantasiaa miehille eli nyt niin muodikasta (ja noloa) hustlausta.
Vois kyllä laittaa ne rinulit päällensä!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta näin miehenä näyttäisi, että kitara ei ole naisille oikein mukava soitin, painaa aika ikävän näköisesti toista tissiä :P
Ei edes soita oikeesti tossa. Aika uskottava esitys kyllä.
Nätti tyttö ja hyvä kitaristi.
Lisäpisteitä rintsikattomuudesta.
Kannattaa miettiä myös sitä työympäristöä, missä hän työskentelee. Ei rokkipiireissä naisilla ole yleensä kovin laajaa liikkumatilaa, pitää olla seksikäs tai mielummin räävitön, yli. Empun poikatyttöolemus on sitten toinen vaihtoehto, heitäkin on aika paljon - mutta täytyy sanoa, että miksi ihmeessä pitäisi käyttää rintaliivejä, jos itse ei koe niitä tarvitsevansa?
Vaatii oikeasti paljon itseluottamusta ja paksua nahkaa, että pystyy työskentelemään tuollaisessa ympäristössä, nainen joutuu tekemään moninkertaisen työn tullakseen hyväksytyksi: ei riitä että on hyvä, on oltava poikkeuksellinen. Jo ylipäätään se, että on jaksanut jatkaa tuossa ympäristössä ja pärjännyt, on feministinen kannanotto, suorastaan sotahuuto.
Minä käytän c-kupeilleni liivejä vain ollessani ihmisten kanssa tekemisissä sisävaatteissa (kokoukset, koulutustilaisuudet, lääkärin vastaanotto tms), normikauppareissulle, jossa kuljen takki päällä, en liivejä laitan. Kotona en käytä liivejä lainkaan. Ja usein korvaan perinteiset liivit urheilutopilla (ei edes urheilurintaliiveillä), koska en vain siedä liivejä päällä (ja olen juu hankkinut kalliita erikseen sovitettuje liivejä ja vaikka mitä).
Että hän on nuori ja kiinteä eikä tarvitse löllötukia. Tuohan se kannanotto ihan pohjimmiltaan on.