Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teethän oman osuutesi ilmastonmuutoksen torjumisessa?

Vierailija
07.11.2006 |

- Käytätkö jo kuukuppia tai kestositeitä? Lapsilla tietty kestovaipat?

- Vältätkö jätteiden tuottamista ja uusien tavaroiden hankkimista?

- Kierrätätkö kaiken mitä voi?

- Hankithan mahdollisimman vähän lapsia? Jos ihmisiä on vähemmän, ei tule saasteitakaan niin paljon.



Mitä muuta voisimme tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin tullut mieleen, että teollisuus tuottaa lähes poikkeuksetta erilaisia hyödykkeitä meidän ihmisten tarpeisiin. Vähennä kulutusta -> vähennä teollisuutta.

Vierailija
22/24 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heijastuu teollisuuteen aivan varmasti. Ei sellaista tuoteta, mitä ei kukaan kaipaa. Tämän voisi joulunakin taas muistaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuodaan aika vähän esille näissä ilmastokampanjoissa. Vaikka karjankasvatuksen ympäristövaikutukset ovat kauheat!

Vierailija
24/24 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähemmän saastuttajia! :) Kasvissyönti on lähes poikkeuksetta ekologisempaa kuin lihansyönti. Lihan osuutta kannattaa pienentää. Kaikki kestotuotteet ovat parempi kuin kertakäyttöiset.



Meillä aina kangaspussit kaupassa ja hedelmillekin on omat kestopussit. Suosittelen!