Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)

Vierailija
19.11.2022 |

Mitä ajatuksia herättää

Kommentit (1017)

Vierailija
541/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme katkeruutta, tosi kaunis ja iloisen oloinen nainen.

On paljonkin eroa siinä minkäikäisen oloisia ja näköisiä ihmiset on. Minä olen 40 ja minulta kysytään toistuvasti papereita, kaupassa ja baariin mennessä. Ja yleensä kysyjät hämmästyvät kovasti kun näkevät ikäni.

Kun lähestyn 40-50v miehiä, saan usein kommentteja että taidan olla heille liian nuori. On myös babyface-miehiå, ja vaikka ei olisi niin jokin asia olemuksessa tekee ihmisestä nuorekkaan.

Tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa joka on 45, mutta olemukseltaan "setämäinen". Saamme usein pahoja katseita ja oletetaan jopa että hän on minun sugar-daddy. Huvittaa mutta ärsyttääkin välillä.

Vierailija
542/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan  oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka. 

Luet tyhmyydeksi jotain sinne kuulumatonta. Nuo Marian huumorilla repäisemät jutut eivät kerro mitään tyhmyydestä ts. älystä.

Etkö osaa sanoittaa

Kyllä nämä sun kommentit antaa teistä molemmista aika yksinkertaisen kuvan.

Mietipä tollo omaa vastaustasi! Miten yhden kommentit voi antaa kahdesta yksinkertaisen kuvan! Hehehhhhh! Nyt muuten nauran minä.

Miksei voisi? Jos tuollainen vajaaälyiseltä vaikuttava kaveri puolustaa toista, joka jo tuon lehtijutun perusteella ei kuulosta ihan penaalin terävimmältä kynältä, voi arvata millainen kaksikko on kyseessä.

Juuri tämä, uskomattomia pellejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo`? Eiköhän täällä suurin osa naura sekä sinulle, Marialle että tälle keskustelulle :D

Naurakoon. Kyllä maailmaan naurua mahtuu ja varsinkin tällaisena aikana on ilo nauraa!

Itse nauran tosin mieluiten omista iloista ja muiden. Ivanauru ei taida olla parantavaa naurua, joten hukkaan menee.

Vierailija
544/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo. Jos Maria itse viihtyy hiuksissaan ja luulee itseään nuremman näköiskeskei se riittää. Ei kuulu muille! 

Mutta tiukat vaatteetkin ja hyvä peppu menee mammaboxin ulkopuolelle.  Ei muutkaan tuon ikäiset. 

Vierailija
545/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 55 v ja tykkään siitä ku parikymppiset pojat sanoo mua MILF:ksi... hihi ;)

Vierailija
546/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrätte, miksi Mariasta on kasvanut vahva. Ei se murru, uskokaa jo.

Vierailija
547/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo`? Eiköhän täällä suurin osa naura sekä sinulle, Marialle että tälle keskustelulle :D

Naurakoon. Kyllä maailmaan naurua mahtuu ja varsinkin tällaisena aikana on ilo nauraa!

Itse nauran tosin mieluiten omista iloista ja muiden. Ivanauru ei taida olla parantavaa naurua, joten hukkaan menee.

Ei taida sinunkaan kommenttisi ihan tuohon taida viitata. Sori ;)

Vierailija
548/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on hyvä sanoa "ketä kiinnostaa". Joskus ihmisiä oikeesti varmaan kiinnostaakin, vaikka toista väittävät, mutta veikkaan, että tällä kerralla ei. :)

Vierailija
549/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan  oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka. 

Luet tyhmyydeksi jotain sinne kuulumatonta. Nuo Marian huumorilla repäisemät jutut eivät kerro mitään tyhmyydestä ts. älystä.

Etkö osaa sanoittaa

Mietipä tollo omaa vastaustasi! Miten yhden kommentit voi antaa kahdesta yksinkertaisen kuvan! Hehehhhhh! Nyt muuten nauran minä.

Miksei voisi? Jos tuollainen vajaaälyiseltä vaikuttava kaveri puolustaa toista, joka jo tuon lehtijutun perusteella ei kuulosta ihan penaalin terävimmältä kynältä, voi arvata millainen kaksikko on kyseessä.

Sinäkö olet terävä kynä? No mitä hel vettiå teet täällä?

Vierailija
550/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan on hyvä sanoa "ketä kiinnostaa". Joskus ihmisiä oikeesti varmaan kiinnostaakin, vaikka toista väittävät, mutta veikkaan, että tällä kerralla ei. :)

Juuri näin, huomenna on pääuutisissa juttua Marian "julkisuudesta"

Vierailija
551/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla on av:n henki, ei täällä ketään silkkihansikkain kohdella. Ei kannata ottaa itseensä jos näitä juttuja lueskelee.

Maria näyttää minusta ihan ikäiseltään, eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
552/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä Maria päivääkään yli 60-vuotiaalta.

Vierailija
553/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa sanoittaa

Ei vaan voi. Sinä edustat kommentteinesi vaan itseäsi oikeasti, et muita.

Se että tämä Maria on läheisissä tekemisissä noin yksinkertaiselta vaikuttavan ihmisen kanssa (ellei ole hän itse) vaikuttaa mielikuvaan myös hänestä. Ei kai kukaan älykäs jaksaisi sinun laisen seuraa kovinkaan kauaa.

Vierailija
554/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tiukat alkkarit, että sai pepun tiukaksi?

Vierailija
555/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, Maria!

Vierailija
556/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikasta. Jo nuoresta asti pöllyttänyt missikisoja.

Kiva tyyppi ja kaunis!

Vierailija
557/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Maria vetäisin ton uutisen heti pois iltalehdestä. 

Ei se ole uutinen vaan juttu muiden juttujen joukossa. Marian ei tarvitse vetää hänestä kertovaa juttua pois vain sen takia, että vauva-palstalla ilkeillään. Ainahan täällä ollaan ilkeitä.

Vierailija
558/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria näyttää ihan ikäiseltään. Kukaan nelikymppinen ei näytä 25-vuotiaalta, ei edes kolmikymppiseltä. Ehkä kolmevitosesta voi harvoissa tapauksissa mennä.

"Mutta kun kaikki sanoo, että näytän 25-vuotiaalta!!" Ihmiset arvaa tahallaan toisen iän alaspäin, ettei loukattaisi. Ja tuotahan tehdään kohteliaisuuttaan, että toisen iän kuultuaan sanotaan, etten olisi ikinä uskonut jne. Ja kun kyseessä on joku joka uskoo näyttävänsä 20 vuotta nuoremmalta, niin joku sanoo noin heittääkseen vettä myllyyn.

Myyjä kysyy henkkarit sen takia, koska haluaa olla varma, että alle 30-vuotiaalta kysytään henkkarit. Kun olin myyjänä, meillä kävi toisella työntekijällä 29-vuotias testiostaja. Ei kysynyt henkkareita ja sai huomautuksen.

Lisäksi 18v kassatytölle kaikki yli 30-vuotiaat on ikäloppuja, joten nuoren voi olla vaikea arvoida onko asiakas 30 vai 40. Sama toiseen suuntaan, että 70-vuotiaalle kaikki alle 45v voi näyttää nuorilta.

Eikä Maria suoraan kai sanonut uskovansa näyttävänsä nuoremmalta, mutta sellainen kuva tulee kun hakee missikisoihin väärällä iällä.

Ja nättihän Maria on ja nätti kroppa. En tiedä kirjoittaako Maria vai joku hänen ystävänsä näitä kummallisia puolusteluviestejä täällä. Ne antavat kirjoittajastaan aika erikoisen kuvan.

Vierailija
559/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tiukat alkkarit, että sai pepun tiukaksi?

Joku "viisas" akkahan täällä kertoi, että perseen saa näyttämään hyvältä, jos on tarpeeksi tiukat housut. Minä sitten kokeilin tuota keinoa, mutta ei: Ensinnäkin ne housut on epämukavat ja toiseksi, en minä saa noin kaunista vartaloa muutenkaan liian pienillä vaatteilla.

Vierailija
560/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hirveitä kommentteja 

Ei ole yllätys. Ainahan täällä haukutaan milloin ketäkin. Luulisi, että naiset kannustaisivat vanhempia naisia. Varsinkin, jos näyttää hyvältä.

Mutta ei. Aina moititaan ja etsitään niitä huonoja puolia ja itse tietenkin näyttää kaikista kauneimmalta.