Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)

Vierailija
19.11.2022 |

Mitä ajatuksia herättää

Kommentit (1017)

Vierailija
561/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ikää tarvitse peitellä, näyttää ihan oman ikäseltään, kaunis keski-ikäinen nainen.

Ei hän yritäkään peitellä ikäänsä. Tuo pitsimissijuttu oli läppä. Siitä voidaan olla montaa mieltä, oliko hyvä läppä.

Kutsuttiin läpällä mukaan?

Kokeilepa itse. Luultavasti ei kutsuttaisi.

Vierailija
562/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 25-35 v. noin 3-5 v vanhemmaksi. Kumma kyllä, 45-50 v minulta kyseltiin, olenko täyttänyt 40. Pidin nuorena melko rumaa keltaista hiusväriä. Värjäsin hiukset itse. Vanhempana kasvatin oman värin ja otin kampaajalla lämpimän beigen ja kullan vaalean värisiä raitoja. Vaikuttikohan hiusväri näin paljon minun nuorentumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hirveitä kommentteja 

Ei ole yllätys. Ainahan täällä haukutaan milloin ketäkin. Luulisi, että naiset kannustaisivat vanhempia naisia. Varsinkin, jos näyttää hyvältä.

Mutta ei. Aina moititaan ja etsitään niitä huonoja puolia ja itse tietenkin näyttää kaikista kauneimmalta.

Kun keski-ikäisenkin pitää näyttää muka parikymppiseltä ollakseen kaunis. Maria näyttää ihan ikäiseltään. Nuoruus ja kauneus ei määritä naisen arvoa, vaikka tätä stereotypiaa kuinka yritettäisiin vahvistaa.

Vierailija
564/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ikää tarvitse peitellä, näyttää ihan oman ikäseltään, kaunis keski-ikäinen nainen.

Ei hän yritäkään peitellä ikäänsä. Tuo pitsimissijuttu oli läppä. Siitä voidaan olla montaa mieltä, oliko hyvä läppä.

Miksi ei, jos kerran ikärajaa ei kisassa ole ja on ihan ok-näköinen? Ei noissa kisoissa käy ne oikeasti kauneimmat naiset.

Vierailija
565/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria ja etenkin Ilta-Sanomat on selvästi onnistunut provosoimaan jälleen kerran yksinkertaisia, pinnallisia ihmisiä. Klikkauksia ja pöyristymisiä satelee. :)

Niinpä. Tällä naisvaltaisella palstalla muiden naisten haukkuminen on suurinta hupia. Toiseksi puheenaiheeksi kiilaa sää. On "hellehulluja" ja sitten niitä muita, jotka tykkää kaikista vuodenajoista (paitsi ei niistä kuumista kesistä).

Se ihminen on perseestä, joka tykkää pimeimmästä syksystä tai talvesta.

Vierailija
566/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta minua harmittaa tämä obsessio siitä miten näytetään mukamas niinnpaljon nuoremmilta kun ollaan. Oma äitinikin on 55v ja todella kaunis, ei ikä rumenna. Ainakin näin yritän kertoa itselleni, koska en halua elää koko elämääni ensimäisten ryppyjen pelossa

t nainen 21v

Vierailija
567/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän photoshopilla 80v Irma saadaan menemään kaksvitosesta.

Vierailija
568/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea nainen mielestäni.

Vierailija
569/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, mutta minua harmittaa tämä obsessio siitä miten näytetään mukamas niinnpaljon nuoremmilta kun ollaan. Oma äitinikin on 55v ja todella kaunis, ei ikä rumenna. Ainakin näin yritän kertoa itselleni, koska en halua elää koko elämääni ensimäisten ryppyjen pelossa

t nainen 21v

Samaa mieltä. Oma äitinikin on kohta 60 ja kaunis on edelleen, vaikka ei näytänkään enää teiniltä. Mullakin on jo muutama harmaa, enkä värjää niitä piiloon, ja ryppyjäkin alkaa tulla, ja silti olen mielestäni kaunis. Ei haittaa vanheneminen yhtään.

Vierailija
570/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata hakijaa jutussa sanotaan. Suurin osa parikymppisiä. Onhan tuo aika hyvin, että päihität 80% itseäsi 20-27 vuotta nuoremmista hakijoista.

Vierailija
571/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei, jos kerran ikärajaa ei kisassa ole ja on ihan ok-näköinen? Ei noissa kisoissa käy ne oikeasti kauneimmat naiset.

Esimerkiksi Miss Tampere 2021 ei ole tyrkyttänyt itseään mihinkään.

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5d9853dd52fea769b0831e10/…

Vierailija
572/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata hakijaa jutussa sanotaan. Suurin osa parikymppisiä. Onhan tuo aika hyvin, että päihität 80% itseäsi 20-27 vuotta nuoremmista hakijoista.

Ei pahansuopien palstamammojen mielestä.

Vierailija
573/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä Mariat ei edes itse tajua millaisen karhun palveluksen tekevätkään naisille. Kyllä nainen on naiselle susi.

Vierailija
574/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä Mariat ei edes itse tajua millaisen karhun palveluksen tekevätkään naisille. Kyllä nainen on naiselle susi.

Kyllä aikuiset ihmiset varmaan itse osaa päättää , mistä vaikutteensa imee.

Vierailija
575/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsimissikilpailu on muuten arvostettu kilpailu, sieltä on moni miss Suomi ja miss suomi finalisti tullut muuten.

Vierailija
576/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen (edelleen) kaunis 70-vuotias Pirkko. Seura-lehden Aurinkotyttö joskus. En muokkaa kuviani. En halua näyttää nuorelta vaan ikäiseltäni.

Vierailija
577/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään voi olla nuorempi, mutta valitettavasti sisäelimet ovat tasan niin vanhat kuin oikea ikä.

Vierailija
578/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irma itse ei ainakaan halua kuvaansa photoshopattavan. Nykyään jo nuoret naiset eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä.

Vierailija
579/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltään voi olla nuorempi, mutta valitettavasti sisäelimet ovat tasan niin vanhat kuin oikea ikä.

Tämäkään ei muuten pidä paikkaansa. Kuten palstalla ei muutenkaan juuri mikään.

Nimittäin sydämen iän esimerkiksi voi testata.

Vierailija
580/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsimissikilpailu on muuten arvostettu kilpailu, sieltä on moni miss Suomi ja miss suomi finalisti tullut muuten.

Nevö heard! Ehkä joskus ysärillä, kun jotain vielä kiinnosti.