IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Minua luultiin 25-35 v. noin 3-5 v vanhemmaksi. Kumma kyllä, 45-50 v minulta kyseltiin, olenko täyttänyt 40. Pidin nuorena melko rumaa keltaista hiusväriä. Värjäsin hiukset itse. Vanhempana kasvatin oman värin ja otin kampaajalla lämpimän beigen ja kullan vaalean värisiä raitoja. Vaikuttikohan hiusväri näin paljon minun nuorentumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hirveitä kommentteja
Ei ole yllätys. Ainahan täällä haukutaan milloin ketäkin. Luulisi, että naiset kannustaisivat vanhempia naisia. Varsinkin, jos näyttää hyvältä.
Mutta ei. Aina moititaan ja etsitään niitä huonoja puolia ja itse tietenkin näyttää kaikista kauneimmalta.
Kun keski-ikäisenkin pitää näyttää muka parikymppiseltä ollakseen kaunis. Maria näyttää ihan ikäiseltään. Nuoruus ja kauneus ei määritä naisen arvoa, vaikka tätä stereotypiaa kuinka yritettäisiin vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ikää tarvitse peitellä, näyttää ihan oman ikäseltään, kaunis keski-ikäinen nainen.
Ei hän yritäkään peitellä ikäänsä. Tuo pitsimissijuttu oli läppä. Siitä voidaan olla montaa mieltä, oliko hyvä läppä.
Kutsuttiin läpällä mukaan?
Kokeilepa itse. Luultavasti ei kutsuttaisi.
Miksi ei, jos kerran ikärajaa ei kisassa ole ja on ihan ok-näköinen? Ei noissa kisoissa käy ne oikeasti kauneimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Maria ja etenkin Ilta-Sanomat on selvästi onnistunut provosoimaan jälleen kerran yksinkertaisia, pinnallisia ihmisiä. Klikkauksia ja pöyristymisiä satelee. :)
Niinpä. Tällä naisvaltaisella palstalla muiden naisten haukkuminen on suurinta hupia. Toiseksi puheenaiheeksi kiilaa sää. On "hellehulluja" ja sitten niitä muita, jotka tykkää kaikista vuodenajoista (paitsi ei niistä kuumista kesistä).
Se ihminen on perseestä, joka tykkää pimeimmästä syksystä tai talvesta.
Kaunis nainen, mutta minua harmittaa tämä obsessio siitä miten näytetään mukamas niinnpaljon nuoremmilta kun ollaan. Oma äitinikin on 55v ja todella kaunis, ei ikä rumenna. Ainakin näin yritän kertoa itselleni, koska en halua elää koko elämääni ensimäisten ryppyjen pelossa
t nainen 21v
Kyllähän photoshopilla 80v Irma saadaan menemään kaksvitosesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, mutta minua harmittaa tämä obsessio siitä miten näytetään mukamas niinnpaljon nuoremmilta kun ollaan. Oma äitinikin on 55v ja todella kaunis, ei ikä rumenna. Ainakin näin yritän kertoa itselleni, koska en halua elää koko elämääni ensimäisten ryppyjen pelossa
t nainen 21v
Samaa mieltä. Oma äitinikin on kohta 60 ja kaunis on edelleen, vaikka ei näytänkään enää teiniltä. Mullakin on jo muutama harmaa, enkä värjää niitä piiloon, ja ryppyjäkin alkaa tulla, ja silti olen mielestäni kaunis. Ei haittaa vanheneminen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ikää tarvitse peitellä, näyttää ihan oman ikäseltään, kaunis keski-ikäinen nainen.
Ei hän yritäkään peitellä ikäänsä. Tuo pitsimissijuttu oli läppä. Siitä voidaan olla montaa mieltä, oliko hyvä läppä.
Sata hakijaa jutussa sanotaan. Suurin osa parikymppisiä. Onhan tuo aika hyvin, että päihität 80% itseäsi 20-27 vuotta nuoremmista hakijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei, jos kerran ikärajaa ei kisassa ole ja on ihan ok-näköinen? Ei noissa kisoissa käy ne oikeasti kauneimmat naiset.
Esimerkiksi Miss Tampere 2021 ei ole tyrkyttänyt itseään mihinkään.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5d9853dd52fea769b0831e10/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata hakijaa jutussa sanotaan. Suurin osa parikymppisiä. Onhan tuo aika hyvin, että päihität 80% itseäsi 20-27 vuotta nuoremmista hakijoista.
Ei pahansuopien palstamammojen mielestä.
Ja nämä Mariat ei edes itse tajua millaisen karhun palveluksen tekevätkään naisille. Kyllä nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä Mariat ei edes itse tajua millaisen karhun palveluksen tekevätkään naisille. Kyllä nainen on naiselle susi.
Kyllä aikuiset ihmiset varmaan itse osaa päättää , mistä vaikutteensa imee.
Pitsimissikilpailu on muuten arvostettu kilpailu, sieltä on moni miss Suomi ja miss suomi finalisti tullut muuten.
Vierailija kirjoitti:
Olen (edelleen) kaunis 70-vuotias Pirkko. Seura-lehden Aurinkotyttö joskus. En muokkaa kuviani. En halua näyttää nuorelta vaan ikäiseltäni.
Ulkonäöltään voi olla nuorempi, mutta valitettavasti sisäelimet ovat tasan niin vanhat kuin oikea ikä.
Vierailija kirjoitti:
Irma itse ei ainakaan halua kuvaansa photoshopattavan. Nykyään jo nuoret naiset eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään voi olla nuorempi, mutta valitettavasti sisäelimet ovat tasan niin vanhat kuin oikea ikä.
Tämäkään ei muuten pidä paikkaansa. Kuten palstalla ei muutenkaan juuri mikään.
Nimittäin sydämen iän esimerkiksi voi testata.
Vierailija kirjoitti:
Pitsimissikilpailu on muuten arvostettu kilpailu, sieltä on moni miss Suomi ja miss suomi finalisti tullut muuten.
Nevö heard! Ehkä joskus ysärillä, kun jotain vielä kiinnosti.