IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin itseäni, jos olisn Maria.
Tiedätkö mitä on häpeä on todellisuudessa? Se estää sua menemästä kohti sun omia unelmia.
Koska sä pelkäät epäonnistumista.
Entä jos tarkastelisit asiaa tarkemmin?
Miksi Maria, joka on odottanut omannäköistään elämää lähes 45 vuotta, ei saisi mennä ja tehdä ja yrittää? Pitäisikö pitää kynttilää kaikissa asioissa vakan alla? Ehkä hänelläkin on tähtensä -sulla myös!
Noi hiukset. Ihan oikeesti. En tiedä minkä ikäinen Maria on tai minkä ikäiseksi häntä luullaan, mutta hiukset on rumemmaat kuin Tuksulla.
Maria käy välillä itse kommentoimassa jotain positiivista, ettei mene ihan haukkumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan Marian kaveri voi sanoa totuutta. Iahn oikeesti
Mikä on totuus ? Mitä on kauneus?
Kauneus on ihmisten mielipiteitä abstraktista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Maria käy välillä itse kommentoimassa jotain positiivista, ettei mene ihan haukkumiseksi.
Ei sinusta selvännäkijäksi ole. Oletat aivan liikaa eikä se ole hyvä lähtökohta koskaan.
Lopettakaa jo. Jos Maria itse viihtyy hiuksissaan ja luulee itseään nuremman näköiskeskei se riittää. Ei kuulu muille!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sata Mariaa, sen verran suosittu etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo. Jos Maria itse viihtyy hiuksissaan ja luulee itseään nuremman näköiskeskei se riittää. Ei kuulu muille!
Tervehdys Marian kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja jos hän sellaista luulee, niin on kiltti luulo, eikä ketään rikkova.
Kun niitä vaarallisia luulojakin voi olla joillakin.
Lisäksi hän ei edes itse pidä itseään nuorempana kuin on. Sanoo jutussakin, että kasvostusten näkee sen.
Tämänkin asian voisitte käyttää parisuhteemme hoitoon tai kiiltävän hiusnaamion tekoon.
Alaikäisten huoltajilta älylaite pois. Jää lapset hoitamatta ja mieskin varmaan kärttää jo.
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin itseäni, jos olisn Maria.
Lopeta juominen, hakeudu maanantaina avun piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka.
Luet tyhmyydeksi jotain sinne kuulumatonta. Nuo Marian huumorilla repäisemät jutut eivät kerro mitään tyhmyydestä ts. älystä.
Etkö osaa sanoittaa
Kyllä nämä sun kommentit antaa teistä molemmista aika yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka.
Luet tyhmyydeksi jotain sinne kuulumatonta. Nuo Marian huumorilla repäisemät jutut eivät kerro mitään tyhmyydestä ts. älystä.
Etkö osaa sanoittaaKyllä nämä sun kommentit antaa teistä molemmista aika yksinkertaisen kuvan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa sanoittaaKyllä nämä sun kommentit antaa teistä molemmista aika yksinkertaisen kuvan.
Mietipä tollo omaa vastaustasi! Miten yhden kommentit voi antaa kahdesta yksinkertaisen kuvan! Hehehhhhh! Nyt muuten nauran minä.
Martsulla on vielä reilu puoli tuntia aikaa "julkisuudessa" (tällä erää), koeta tsempata yhteentoista asti!