IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihan oikeesti. Mua naurattaa liikaa toi nainen ja sen pitsi-missi unelmat.
Oikeasti sun pitäs kysyä, miten sun omilla lapsillasi menee, eikä nauraa muille :D
Mun mielestä toi on ihan kaunis
Vierailija kirjoitti:
Entäs tää Tiia 40 vee. Häntäkin luullaan jatkuvasti ikäistään nuremmaksi
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058
Ei hyvää päivää
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Silmänaluset kuitenkin paljastavat, että ei ole ihan nuori. Eniten ihmettelin sitä, kun kertoi ettei ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Täytyy olla tosi pienet ja kiinteät rinnat.
Kädet paljastavat aina.
Sattusko täällä oleen Demin entisiä kiusaajia.!?
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihan oikeesti. Mua naurattaa liikaa toi nainen ja sen pitsi-missi unelmat.
Keksitään sullekin jotain repäisevää, käykö yksinlento johonkin? Tai jos hölkkäät Suomen päästä päähän, niin saattaa sullakin alkaa elopaino tippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi Hanna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Hanna!
Sen ikäistään nuoremman näköisen naisen nimi on Maria!
Tutkitusti älykäs nainen. Tulosta ei tarvitse hävetä.
Härnää miehiä ja ny näköjää naisia. 
Ei ole mitään mistä pskaa jauhaa, niin edes tukasta, mikä sekin on upea.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vissiin oo sit mihkää päässy, vaikka olet kaunis ja nuori, missä vika lie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauniit kasvot, mutta tyyli aivan hirveä. Jumahtanut jonnekin ysärille ja se vanhentaa. Freesimpi kampaus, tukan värjäys pois blondista peruukkiluukista ja tyylin päivittäminen tähän päivään tekisi ihmeitä tuolle yli-ikäiselle wannabe barbille. Ei jatkoon.
Wannabe barbi? Ikänsä luomusti vastaanottava lisäkkeetön nainen. Kaikki wannabebarbit mediassa ovat ollet rinnoista, huulista, nenästä, naa,sta leikeltyjä . Lisäksi kynsistä lähtien muoviosia.
Maria on luomu ja sietääkin olla kateellinen 😂
Kerrotko vielä, että mistä meidän muiden naisten pitäisi olla kateellisia sinul... Marialle?
Tiedät varmaan kertomattakin, kun asiaksi päädyit arvostelemaan.
Eli siitä, että olet luomu? Paljastettakoon sinulle, että suurin osa naisista on. Ei ole lainkaan harvinaista olla luonnostaan hyvännäköinen.
Keskiverto-otanta kertoo aivan muuta. Keskiverto 45-vuotias nainen painaa lähes 80 kg. Mies varmaan jätetään neuvolan ulkopuolelle jo. Ja toki kaikki ovat mielestään hyvännäköisiä ja nuorekkaita. Lisäksi muuten esim. yllättävän paljon tavisnaiset tekee operaatioita itselleen, joten höpiset vaan.
No esim. Marja Hintikka, Laura Närhi ja Saija Palin ovat aika lailla tuon ikäisiä, luonnollisen kauniita naisia. Mielestäni tämä Maria ei näytä näitä ikäisiään naisia nuoremmalta.
Salla sais voittaa koko kisan. Reeo pois sunnuntaina!
Mää en haluu enää ikinä nähdä näitä iltalehden "ikäistään nuoremman näköinen" juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Älä kuole nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Hanna!
Sen ikäistään nuoremman näköisen naisen nimi on Maria!
Ja muut pitäneet häntä ikäistään nuorempana, ei hän. Se lista ei tähän mahdu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaa tästä naisesta jotain positiivista, se saa heti monta alapeukkua. Negatiiviset kommentit yläpeukkuja. Väkisinkin tulee mieleen että kateelliset siellä peukuttelee.
Jep. Kaikki kritiikki ja negatiivinen palaute johtuu aina vain ja ainoastaan kateudesta.
Ei mistään muusta.
Ikinä.
Ei.
Eihän..?
Ei minustakaan välttämättä kateudesta, vaan ylipäänsä negatiivisesta ja v.ttumaisesta luonteesta.
Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toi Maria lukee tän ketjun. Ihan oikeesti miten joku voi olla noin tyhmä. Eihän emännällä ole mitään päässä. Muuta kuin ruma tukka.
Kai se on tässä kirjoitellessaan lukenutkin?
Tiiat on vanhoja . Läskejä myös.