Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön parisuhde

Vierailija
18.11.2022 |

Ollaan alle 40v pariskunta, kolme pientä lasta.
Seksiä ei ole ollut nyt kahteen vuoteen kertaakaan, ja tästä on tullut melkoinen kompastuskivi.
Minua ei kiinnosta, lähinnä kuvottaa. Silloin kun vielä harvoin pystyin, stressasin asiaa etukäteen ja toivoin sen suorituksen äkkiä loppuvan. Parisuhteen alussa siksi oli jatkuvasti, minunkin tahdosta.
Mitä ihmettä tässä pitäis tehdä?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi siis ilmeisesti haluaa, muutenhan tuo ei olisi ongelma. 

Olisko käsihoito silloin tällöin mahdollista?

Tätä minä aina ihmettelen näissä haluttomuusjutuissa, eli eikö se olisi niin helppoa antaa sille haluavalle vaikka suikkari tai käsihoito? Tai antaa miehen panna vaikka vaimonsa polvitaipeeseen tai kainaloon, jos mamma ei päästä sisälle... Siinä menisi ehkä viitisen minuuttia ja mies hymyilisi sen jälkeen pitkään. Ei ole liikaa vaadittu.

Terv. kolmen lapsen äiti, joka haluaa

Ei voi olla totta, tämän täytyy olla provo. Siis nainen ehdottaa naiselle olla maksuton sx-palvelun tuottaja.

Eikö sinulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta ja omanarvontuntoa.

Jaetussa seksuaalisuudessa MOLEMMAT kokevat nautintoa ja tyydytystä.

Seksipalvelussa on palveluntuottaja joka vastiketta vastaan tuottaa nautintoa ja tyydytystä asiakkaalle.

Kertokaa miksi omalle miehelleen, sille elämänkumppanilleen ja luotetulleen, ei voisi tehdä tuollaista palvelusta, ilman omaa nautintoa? Mikä siinä vie itsekunnioituksen? Eikö se päinvaston lisää itsekunnioitusta ja lähennä puolisoita? Olisitko samaa mieltä, jos nainen olisi se joka haluaa ja mies se, joka tyydyttäisi hänet, ilman omaa nautintoa? Sinulla on kyllä täysin vääristynyt maailmankuva.

-eri

Tähän keskusteluun liittyen: https://yle.fi/a/74-20005015

Suurin osa vastentahtoisesti seksiä harrastavista kokee epämiellyttäviä tunteita, mutta on pieni osa 10-15 % jotka ajattelee juuri noin kuin sanoit: antaa iloisesti nautintoa toiselle vaikkei itse halua.

Tarinan opetus: tämä on yksilöllistä, mutta pääsääntönä vastentahtoinen seksi saa vihaamaan itseään, seksiä ja puolisoaan.

Vierailija
62/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minä aina ihmettelen näissä haluttomuusjutuissa, eli eikö se olisi niin helppoa antaa sille haluavalle vaikka suikkari tai käsihoito? Tai antaa miehen panna vaikka vaimonsa polvitaipeeseen tai kainaloon, jos mamma ei päästä sisälle... Siinä menisi ehkä viitisen minuuttia ja mies hymyilisi sen jälkeen pitkään. Ei ole liikaa vaadittu.

Yritä ymmärtää, että kyse on henkilökohtaisesta ja intiimistä jutusta. Eivät kaikki pysty ajattelemaan asiasta kuin lattian pesusta, että tällä kerralla oikaisen näin ja seuraavalla kerralla jollain toisella tavalla.

Halujen herääminen vaatii ensinnäkin univelat selättämistä, hormonitasapainon kunnossaloloa, tunnetta siitä että toinen kunnioittaa eikä pidä jonain tyydytysautomaattina ja useat kaipaavat aktilta henkistä yhteyttä eikä sitä, että hoidetaan hommat alta eikä ikinä puhuta kauniisti toiselle. Toki toinen ryhmä on se, jossa puhtaan toiselle kauniisti vain jos on vailla jotain toiselta. Ei ihme jos muuttuu varautuneeksi toisen suhteen.

Halut herää, kun aloittaa toiminnan. Se on vähän sama asia kuin inspiraatio. Se tulee sitten kunhan olet päässyt alkuun. Tuo listasi siitä, mikä kaikki pitää olla kunnossa ennen seksiä on kohtuuton. Noinko naiset todella ajattelee?

t. Nainen

Ei todellakaan herää vaan tuollainen aktiin lähteminen ilman haluja aiheuttaa suuremmalle osalle pelkästään negatiivisia tunteita seksiä ja miestä kohtaan. 

Varmaan, jos pitää miestään kuvottavana pukkina, joka ajattelee seksiä koko ajan (aika monet tuntuu ajattelevan näin). Jos taas tykkää miehestään ja tuntee vähän myötätuntoa ja harmittelee omaa haluttomuuttaan, niin sitten sitä ehkä ajattelee vähän eri kantilta.

Seksuaalisuus on herkkä asia ja jos oikeasti on haluton, ei mikään "palvelusten tekeminen" ainakaan asiaa helpota. Lähtökohtaisesti sillä pilaa kaikki mahdollisuudet kokea itse jossain vaiheessa taas halua ja iloa seksuaalisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, tämän täytyy olla provo. Siis nainen ehdottaa naiselle olla maksuton sx-palvelun tuottaja.

Eikö sinulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta ja omanarvontuntoa.

Jaetussa seksuaalisuudessa MOLEMMAT kokevat nautintoa ja tyydytystä.

Seksipalvelussa on palveluntuottaja joka vastiketta vastaan tuottaa nautintoa ja tyydytystä asiakkaalle.

Kertokaa miksi omalle miehelleen, sille elämänkumppanilleen ja luotetulleen, ei voisi tehdä tuollaista palvelusta, ilman omaa nautintoa? Mikä siinä vie itsekunnioituksen? Eikö se päinvaston lisää itsekunnioitusta ja lähennä puolisoita? Olisitko samaa mieltä, jos nainen olisi se joka haluaa ja mies se, joka tyydyttäisi hänet, ilman omaa nautintoa? Sinulla on kyllä täysin vääristynyt maailmankuva.

-eri

No yritäpä kuvitella kohdallesi jotain, mikä tuntuisi todella vastenmieliseltä. Ja sitten tuntisitko lämpimiä tunteita sitä ihmistä kohtaan, joka sellaista sinulta odottaisi.

Aloittajalla oli ollut oikeinkin vilkas seksielämä ja varmasti mukavia muistoja. Hän nimenomaan tunsi huolta siitä, että hänen nykyinen haluttomuutensa loukkaa hänen miestään. Eli ehkä hän ei koe seksiä sinänsä vastenmieliseksi. Hän vain ei halua.

Vierailija
64/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä ymmärtää, että kyse on henkilökohtaisesta ja intiimistä jutusta. Eivät kaikki pysty ajattelemaan asiasta kuin lattian pesusta, että tällä kerralla oikaisen näin ja seuraavalla kerralla jollain toisella tavalla.

Halujen herääminen vaatii ensinnäkin univelat selättämistä, hormonitasapainon kunnossaloloa, tunnetta siitä että toinen kunnioittaa eikä pidä jonain tyydytysautomaattina ja useat kaipaavat aktilta henkistä yhteyttä eikä sitä, että hoidetaan hommat alta eikä ikinä puhuta kauniisti toiselle. Toki toinen ryhmä on se, jossa puhtaan toiselle kauniisti vain jos on vailla jotain toiselta. Ei ihme jos muuttuu varautuneeksi toisen suhteen.

Halut herää, kun aloittaa toiminnan. Se on vähän sama asia kuin inspiraatio. Se tulee sitten kunhan olet päässyt alkuun. Tuo listasi siitä, mikä kaikki pitää olla kunnossa ennen seksiä on kohtuuton. Noinko naiset todella ajattelee?

t. Nainen

Ei todellakaan herää vaan tuollainen aktiin lähteminen ilman haluja aiheuttaa suuremmalle osalle pelkästään negatiivisia tunteita seksiä ja miestä kohtaan. 

Varmaan, jos pitää miestään kuvottavana pukkina, joka ajattelee seksiä koko ajan (aika monet tuntuu ajattelevan näin). Jos taas tykkää miehestään ja tuntee vähän myötätuntoa ja harmittelee omaa haluttomuuttaan, niin sitten sitä ehkä ajattelee vähän eri kantilta.

Seksuaalisuus on herkkä asia ja jos oikeasti on haluton, ei mikään "palvelusten tekeminen" ainakaan asiaa helpota. Lähtökohtaisesti sillä pilaa kaikki mahdollisuudet kokea itse jossain vaiheessa taas halua ja iloa seksuaalisuudestaan.

Saattaa olla, mutta jospa antautuisi sen miehensä hyväiltäväksi vaikka hyvin nukutun yön jälkeen, ilman mitään huimia odotuksia, niin voisihan siitä jotain syntyä. Jos ei edes yritä, niin silloin ainakin pilaa kaikki mahdollisuudet.

Vierailija
65/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi haluton nainen lisää. Olen näin 30v tullut siihen tulokseen että tuskimpa koskaan haluni heräävät rakkaudesta eli vaikka suhde olisi hyvä ja onnellinen niin en osaa kuvitellakaan että halut miestä kohtaan heräisivät sitä kautta, seksi tuntuu niin tylsältä. Ainut milloin se ei ole tylsää niin on uutuudenviehätys, se lyhyt hetki uuden miehen kanssa on ainut milloin koen halua. Olen yrittänyt pohtia että mikä tässä on takana. Sit taas vakiintuneessa parisuhteessa koen seksuaalista himoa fantasioiden kautta, en niinkään että himoitsisin itse miestä. Ja tätäkin siis tapahtuu harvoin. Elämä olisi oikeesti helpompaa jos minulla olisi "normaalit" halut tai että olisi edes haluja.

Vierailija
66/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Saattaa olla, mutta jospa antautuisi sen miehensä hyväiltäväksi vaikka hyvin nukutun yön jälkeen, ilman mitään huimia odotuksia, niin voisihan siitä jotain syntyä. Jos ei edes yritä, niin silloin ainakin pilaa kaikki mahdollisuudet.

Saattaisi vaikka herätäkin, tosin mieheni ei juurikaan mitään hyväilyä harrasta vaan kourimista m*una pystyssä aamuisin, tästä tulen vaan pahalle päälle. Jos hyväilisi hellästi niin saattaisin innostua tai sitten arvaisin heti mitä on taka-ajatuksena ja tästäkin tulisik pahalle päälle. Tällaista on elämä haluttomana naisena, ei tämä kivaa ole. Enkä todellakaan ajattele että tahallani pihtaan.

Vierailija
67/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

No tässä lienee vivahde-eroja. On eri asia se, jos ei aktiivisesti huvita vs että oikeasti tuntee inhoa seksiä kohtaan (hetkellisesti tai pidempiaikaisesti). Jos on vaan ajatus, että "äh, ei jaksaisi", voi hyvinkin vaan hommiin ryhtyminen tuoda halun takaisin. Mutta jos seksi syystä tai toisesta inhottaa, ei missään nimessä pidä rikkoa itseään sillä, että toisen mieliksi yrittää.

Vierailija
68/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi haluton nainen lisää. Olen näin 30v tullut siihen tulokseen että tuskimpa koskaan haluni heräävät rakkaudesta eli vaikka suhde olisi hyvä ja onnellinen niin en osaa kuvitellakaan että halut miestä kohtaan heräisivät sitä kautta, seksi tuntuu niin tylsältä. Ainut milloin se ei ole tylsää niin on uutuudenviehätys, se lyhyt hetki uuden miehen kanssa on ainut milloin koen halua. Olen yrittänyt pohtia että mikä tässä on takana. Sit taas vakiintuneessa parisuhteessa koen seksuaalista himoa fantasioiden kautta, en niinkään että himoitsisin itse miestä. Ja tätäkin siis tapahtuu harvoin. Elämä olisi oikeesti helpompaa jos minulla olisi "normaalit" halut tai että olisi edes haluja.

Olen täsmälleen samanlainen kuin sinä. Tajusin taannottain, että olen aseksuaali. Ja näin siis siitä huolimatta, että mullakin on noita alkuhaluja, ja toisinaan fantasioiden herättämiä haluja. Mutta karu tosiseikka on, että en kiihotu kenestäkään ihmisestä. Hyvä että olet tajunnut jo noinkin nuorena, koska se pitää ottaa sitten parinvalinnassa huomioon. Puolison on hyväksyttävä seksittömyys. Voipi olla että sellaista puolisoa ei ikinä löydy.

Vierailija
69/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni varsinkin nuoremmat naiset suostuvat antamaan seksiä ilman sitä haluamatta, ja suostuvat ties millaisiin seksileikkeihin mistä eivät nauti. Tälläisellä toiminnalla he pilaavat oman seksielämän sen kumppanin kanssa, koska ajan mittaan tottakai se seksi alkaa tuntumaan oksettavalta, kun siitä ei nauti itse. 

Ja kun toinen ähisee päällä (tai alla) ja itse ei siitä nauti lainkaan, niin ei se tunne ja ne ääne tole yhtään seksikkäitä. Ei mikään ihme, että seksi muuttuu huonoksi ja harvaksi.

Seksiä pitäisi harrastaa vain silloin, kun haluttaa, mutta myös olisi hyvä löytää keinoja millä saada itsensä haluamaan sitä seksiä. 

Myös nämä nuoremmat tai vanhemmat miehet saattavat salaa inhota asetelmaa, missä heidän pitää tehdä vaikka mitä palveluksia saadakseen aika ajoin suostumuksen seksiin ja hekin osittain inhoavat tätä seksiä, mutta mitään muutakaan ei ole näköpiirissä. Mies on jo tehnyt aloitteen suhteeseen, käyttänyt enemmän rahaa, rohkeutta, aikaa ja tehnyt paljon enemmän taustatyötä valitsemalla harrastukset, ammatin yms. seksikkyyspisteiden mukaan, kun taas nainen on vain tehnyt asiat oman mielen mukaan. 

Vierailija
70/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tee koskaan mieli omasta halustani. En mieti seksiä, en fantasioi, en katsele ihmisiä "sillä silmällä".

Meillä on silti ihan kohtuullinen seksielämä. Mieheni ymmärtää, että tarvitsen paljon lämmittelyä ja kärsivällisyydellä minustakin löytyy aktiivinen seksikumppani. Mutta toisenlaisen miehen kanssa varmaan myös inhoaisin ajatustakin seksistä.

Vierailija
71/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni varsinkin nuoremmat naiset suostuvat antamaan seksiä ilman sitä haluamatta, ja suostuvat ties millaisiin seksileikkeihin mistä eivät nauti. Tälläisellä toiminnalla he pilaavat oman seksielämän sen kumppanin kanssa, koska ajan mittaan tottakai se seksi alkaa tuntumaan oksettavalta, kun siitä ei nauti itse. 

Ja kun toinen ähisee päällä (tai alla) ja itse ei siitä nauti lainkaan, niin ei se tunne ja ne ääne tole yhtään seksikkäitä. Ei mikään ihme, että seksi muuttuu huonoksi ja harvaksi.

Seksiä pitäisi harrastaa vain silloin, kun haluttaa, mutta myös olisi hyvä löytää keinoja millä saada itsensä haluamaan sitä seksiä. 

Myös nämä nuoremmat tai vanhemmat miehet saattavat salaa inhota asetelmaa, missä heidän pitää tehdä vaikka mitä palveluksia saadakseen aika ajoin suostumuksen seksiin ja hekin osittain inhoavat tätä seksiä, mutta mitään muutakaan ei ole näköpiirissä. Mies on jo tehnyt aloitteen suhteeseen, käyttänyt enemmän rahaa, rohkeutta, aikaa ja tehnyt paljon enemmän taustatyötä valitsemalla harrastukset, ammatin yms. seksikkyyspisteiden mukaan, kun taas nainen on vain tehnyt asiat oman mielen mukaan. 

Incel-puhetta. Jos sun pitää tehdä "palveluksia" saadaksesi seksiä, olet vääränlaisessa suhteessa ja näkemyksesi parisuhteesta on sairas ja vääristynyt. 

Vierailija
72/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "antaudu vaan hyväiltäväksi" tai "Anna vaikka suikkari" -kommentit normaalit seksihalut omaavilta ihmisiltä on kyllä kylmäävää luettavaa.

Tuolla jo aiemmin joku kommentoikin hyvin, että syvä seksuaalinen haluttomuus tekee seksistä samanlaisen asian kuin kakan nuoleminen: vastenmielisyys on täysin ylivoimainen. Tekisitkö sitä itse toisen mieliksi, ilman että rikkoisit samalla psyykettäsi?

Haluttomuus puolisoaan kohtaan voi vertautua myös siihen, että makaisit isäsi tai jonkun muun lähisukulaisen kanssa. Pystyisitkö? Kyllähän sitä sukulaistaankin rakastaa ja haluaa sille hyvää, joten voihan sen antaa panna, kun sille tulee siitä hyvä mieli, eikö? No ei.

Haluttomuutta on varmasti monenlaista ja hoidon täytyy perustua niihin yksilöllisiin syihin. Mutta nuo "anna nyt vaan" -heitot eivät ymmärrä tilannetta alkuunkaan.

Vierailija
73/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei halua, kannattaa vaan katsella sinne peiliin aktiivisesti. Vaikka aseksuaaleja ihmisiä on, valtaosa kuitenkaan ei sitä ole.

Vierailija
74/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kolmen lapsen äiti vaan mies. 

Itse aiheeseen. Seksiä ei voi verrata kotitöihin tai muihin puuduttaviin työtehtäviin. Kun nainen on oikeasti haluton se ei tarkoita sitä että seksi olisi tylsää vaan siinä tosiaan tulee tosi voimakas hylkimisreaktio. Käsihoito voisi ehkä oksennusreflexiä pidätellen onnistua mutta en usko pystyväni mitenkään lähestymään miehen alapäätä haluttomana. Sisäinen tunne on vähän samanlainen kuin kakkaa pyrkisi nuolemaan. Puistattaa ajatus. 

Minulla ei nyt ole ongelmaa haluttomuuden kanssa mutta sinkkuna koin voimakkaan vastenmielisenä ajatuksen seksistä kenenkään kanssa. En osaa varmasti sanoa miten sen pystyisi korjaamaan kun se voi varmaan johtua aika monesta asiasta. Hormonit kannattaa tsekata ensimmäisenä! Varsinkin jos käyttää hormonaalista ehkäisyä (kavereideni kanssa olemme nauraneet, että ehkäisy on ainakin tehokasta kun se vie kaikki halut). Itse olen saanut rutkasti apua John Gray;n kirjasta Miehet on Marsista, Naiset Venuksesta. 

Tästä olisi mukava kuulla lisää. Voiko haluton nainen toimia hoitajana tai vaikka kosmetologina ja voisiko hän kosmetologina sokeroida naisen alapään, mutta ei käsitellä miestä? Entä rupeaako haluton lesbonainen itkemään, jos uimahallisiivoojana näkee pimpin?

En kysy tätä keljuilumielessä, vaan yritän ymmärtää ihan uteliaisuudesta, että miten naisten mieli oikein toimii. Hartiahieronnan voi siis haluttomana antaa ilmeisesti? 

Huomaan tässä myös sellaista ajattelua, että haluttomuudesta tehdään jonkinlainen diagnostinen asia ja annetaan ymmärtää, että asia ei ole omassa hallinnassa. Ihmisethän jatkuvasti tekevät asioita, joita eivät halua tehdä, mutta joista on pitkässä juoksussa hyötyä. Kenenkään pään sisään ei voi nähdä, mutta mietin vaan, että kuinka paljon laskelmointia liittyy seksuaaliseen haluttomuuteen. Haluton nainen voi esim.hyötyä miehestä valtavasti taloudellisesti, mutta sitten lääketieteellistää oman inhonsa miestä kohtaan ja mies onkin oikeastaan paha ihminen, kun toivoo suhteelta perusjuttuja. 

Vierailija
75/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "antaudu vaan hyväiltäväksi" tai "Anna vaikka suikkari" -kommentit normaalit seksihalut omaavilta ihmisiltä on kyllä kylmäävää luettavaa.

Tuolla jo aiemmin joku kommentoikin hyvin, että syvä seksuaalinen haluttomuus tekee seksistä samanlaisen asian kuin kakan nuoleminen: vastenmielisyys on täysin ylivoimainen. Tekisitkö sitä itse toisen mieliksi, ilman että rikkoisit samalla psyykettäsi?

Haluttomuus puolisoaan kohtaan voi vertautua myös siihen, että makaisit isäsi tai jonkun muun lähisukulaisen kanssa. Pystyisitkö? Kyllähän sitä sukulaistaankin rakastaa ja haluaa sille hyvää, joten voihan sen antaa panna, kun sille tulee siitä hyvä mieli, eikö? No ei.

Haluttomuutta on varmasti monenlaista ja hoidon täytyy perustua niihin yksilöllisiin syihin. Mutta nuo "anna nyt vaan" -heitot eivät ymmärrä tilannetta alkuunkaan.

Psyyke on jo rikki, jos vertaa seksiä oman puolison kanssa paskan syömiseen. Lähinnä ihmettelen sitä, että mikä mielisairaus pitää sen halukkaan osapuolen siinä suhteessa nöyryyttämässä itseään paitsi tietysti tieto siitä, että treenatun miehen markkina-arvo on matalampi kuin pyörätuolissa istuvalla naisella. 

Vierailija
76/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sekopää täällä kirjoittelee, joka vertaa seksin harrastamista haluttomana kosmetologi-hoitoihin?

Vierailija
77/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on incel ja vielä kusipää, niin se treenaaminen ei nosta sun tasoa millään tavalla. Siksi se pyörätuolissa istuva nainen on korkeammalla markkina-arvoltaan.

Inceleiden on vaikea tätä ymmärtää. 

Vierailija
78/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 39v ja 45v pariskunta, ei lapsia. Kumpikaan ei halua seksiä joten menee yks yhteen. Eikä tämä ongelma.

Vierailija
79/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä ketju ei menisi inceleiden ulinaksi. Ehkä he voisivat jättää tämän rauhaan ja aloittaa taas kerran ihan oman uuden ketjun vaikka otsikolla "Miksi naiset ovat niin julmia etteivät ime toistuvasti välilihaani vaikka haluaisin ja äitinikin sanoi, että se olisi minulle hyvästä?"

Vierailija
80/153 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi oksennus mikä ajatus, että jos ei halua miestä niin pitäisi sen munaa alkaa imemään. Hyi helvetti mihin naiset rahan edestä alentuu. Lähden oksentamaan.

Ja miten tunteeton on mies, jos saa kalunsa seisomaan tietäen, että vaimo ei halua! Vai kainaloon tai polvitaipeeseen. Luulisi ajatuksenakin jo hävettävän.

Täähän on yleistä tällä palstalla että miehet ajattelevat että tottakai se on velvollisuus antaa vaikkei haluta. Ei tunnu vaivaavan se jos naiselle se on pakkopullaa... kunhan reikään pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi