Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?
Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒
M28
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko lihominen alkanut? Naiset lakkaa huolehtimasta itsestään heti kun saavat miehen koukkuun 😕
Hassua että näin ajatteleville miehille ei koskaan tule mieleen, että se nainen ehkä ei enää pidä sitä miestä niin tavoiteltavana, että viitsisi vauvautua. Miehet ilmeisesti luulevat, että naiset haluaisivat ylipäänsä vain parisuhteen ja olisivat tyytyväisiä minkälaiseen mieheen tahansa.
Itse lopetin panostamasta ulkonäköön, kun mies ei enää tuntunut erityiseltä ja alkoi tuntua siltä, että melko sama, olemmeko parisuhteessa vai emme ja aloin pallotella mielessäni erolla. Kukaan ei siis viitsi nähdä vaivaa tyhjän takia
Luonnonkauniin naisen ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa muuten taas kivaa nuolla siistittyä p.llua, kun ei tarttenut keräillä karvoja suusta kesken hommien.
Varmaan joo jos ei sitten ole näppylää ja paisetta täynnä koko värkki sen siistimisen seurauksena. Mun mies on onneksi sanonut, ettei häntä ne karvat ällötä, mutta jos siellä on tulehtuneita patteja, se vähän ottaa luonnon päälle. Sama kuin imisi finnistä naamaa.
Ai ei miestäsi ällötä hiivalta ja bakteerivaginoosilta haisevat karvat?
Ei ne hiivat ja vaginoosit karvoissa ole eikä karvattomuus niiltä pelasta.
Sheivaa sinä naisystäväsi. Minäkin sheivasin avovaimoni taas tänään. Olen sheivannut häntä säännöllisesti vuodesta 2005 asti niin että hän on ollut siitä saakka poslari kaiken aikaa.
Näin miehenä ryhtyisin tuollaisessa tilanteessa sheivaamaan itseni säännöllisesti täysin karvattomaksi asiaa sen kummemmin selittämättä. Nainen saisi toimia, kuten parhaakseen kokee.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ryhtyisin tuollaisessa tilanteessa sheivaamaan itseni säännöllisesti täysin karvattomaksi asiaa sen kummemmin selittämättä. Nainen saisi toimia, kuten parhaakseen kokee.
Eiköhän se nainen jo toimi, kuten parhaakseen kokee.
Karvat kuuluu AIKUISEN pyllyyn kirjoitti:
Pienillä lapsilla on paljaat sukup.elimet, eikä karvoja. Kannattaisi varmaan mennä seksuaaliterapeutille jos aikuisen naisen värkki ei kiihota, vaan kuvottaa.. Sitä se on kun normalisoidaan pedofiliaa. Yhtäkkiä aikuisen vartalon ominaisuudet onkin turnoff :D Hygienian kanssa karvoilla onmyös tekemistä: ne suojaavat bakteerien kulkeutumista mm. virtsaputkeen ja näin ehkäisevät sekä virtsaputken tulehduksia, että kohtutulehduksia. Mieheillä karvat taas lämmittävät siittiöitä, eli käytännössä katsottuna pitävät ne hengissä ja kunnossa ja uimakykyisinä. Karvat myöskin viittaavat sukukypsyyteen, eli siihen, että henkilö on kypsä siittämään/luomaan elämää. Olisin aika huolissani jos oma seksuaalinen suuntautuminen olisi paljaisiin, karvattomiin alapäihin, kertoo silloin myös jostain muusta. Ei ehkä kannata liikkua päiväkotien lähellä jos tollainen ajatusmaailma sulla :)
Itsekin aina kauhistelen naisia jotka eivät pidä parrakkaista miehistä. Pedareita kaikki.
Miten naisen iho kestää sheivaamista? Minulla tulee järkyttävät punaiset näppylåt ja joskus siihen karvankasvukohtaan nousee valkoinen pää, kun karva alkaa kasvaa. En pysty sheivaamaan edes kainaloita. Käytän joskus karvanpoistoainetta. Se kutittaa ihoa, mutta ainakaan ei tule punaista näppylää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja sieltä pepun puolelta myös kaikki pois. Se on kiva sitten kävellä kun sänki kasvaa ja kutisee niin maan perusteellisesti joka askeleella.
Maa on syntinen laulu-leffan meinikiä vaan.
Osta animetyttötyyny jos karva-allergiaa on
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen iho kestää sheivaamista? Minulla tulee järkyttävät punaiset näppylåt ja joskus siihen karvankasvukohtaan nousee valkoinen pää, kun karva alkaa kasvaa. En pysty sheivaamaan edes kainaloita. Käytän joskus karvanpoistoainetta. Se kutittaa ihoa, mutta ainakaan ei tule punaista näppylää.
Syöt epäterveellisesti,etkä juo tarpeeksi vettä.Krooninen hiivatulehdus joka solussa.Sokeri ja rasva.
Talvi tulee tarvii karvapeitettä, aikuisilla on karvat ja piste.
Kaikki on ok kun pesulla käydään.
AP voisi sheivata myös, niin pikku veitikka näyttäisi aavistuksen isommalta.
Mahtaa alapää haista bakteerivaginoosille ja hiivalle jos ei sheivaa. Hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa alapää haista bakteerivaginoosille ja hiivalle jos ei sheivaa. Hyhhyh.
Näinkö sinulla itselläsi on käynyt, karvaperseesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit Ralph Fiennesin unelmien nainen. Kattelin haastattelun missä pienessä sievässä kertoi että tykkää naisella pillunkarvoista eikä kainalokarvatkaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen joka ei sheivaa on iso red flag. Mitä kaikkea muuta laimin lyö parisuhteessa? Yksi murheen ryyni tuollainen nainen.
M26
Kaura- vai mannaryyni vai peräti riisi?
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä naista halutaan, mutta kaikilla nykyajan ulkomuotokotkotuksilla kuitenkin. Ei silloin 50 vuotta sitten kukaan sheivannut mitään, vaan luomuna menivät mummot ja mammat. Mut silloin miehetkin oli miehiä eikä mitään androgyynejä hipstereitä.
Kyllä minä ainakin kainalot sheivasin yli 50 vuotta sitten.
Mummo 77 v
Eikös ennen vanhaa vain prostituoidut sheivanneet karvoituksen pois tautien takia (satiaiset?). Sitten oli sellaisia alapäätupeita, jotta miehet ei tienneet tautisesta alapäästä. Näin joskus dokumentin.
No, jokatapauksessa. Itse ajelen nykyään harvoin, eipä tuo miestä ole säikäyttänyt vielä 12 vuoden jälkeen pois. Bikinirajat siistin, jos menen rannalle, ehkä joskus saksin lyhyemmäksi. Jalat ajelen, jos olen sellaisissa housuissa julkisella paikalla, missä sääret näkyy ja kainalot ajelen säännöllisesti hajuhaittojen ehkäisemiseksi. Olen kerran livenä nähnyt täysin posliinin alapään, ja se oli kyllä ruma.
Samoin jos mies ei tykkää naisella rypyistä, suonikohjuista, maksaläikistä ja riippurinnoista, hän on varmasti pedofiili!
Miehillä ei ole vapautta valita mistä tykkää naisissa. On vain ihan väärin tykätä tietyistä asioista.
Naiset tietty saavat ihan vapaasti valita minkälaisista miehistä tykkää ja vaatia niitä asioita ääneen.