Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluherkkuja olette jo nauttineet?

Vierailija
18.11.2022 |

vai syöttekö vasta jouluna?

Kommentit (233)

Vierailija
181/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mitä läskiä tulee ku syö kerran vuodessa jouluna pari siivua kinkkua ja muutaman ruokalusikallisen porkkana- ja lanttulaatikkoa, rosollia, kaloja ym.  Sitten vielä joulutorttua ja joulupipareita ja kuka hullu joulukonvehteja syö. Antakaa armoa! Kauheata mässäilyä. Pitäs lailla kieltää jouluna syöminen kokonaan, ku koko kansa lihoo älyttömyyksiin jouluna jouluruokia syödessään ja joululauluja kuunnellessaan ja joululahjoja avatessaan. Kehtaavat vielä jouluglögiä juoda. Joulu kiellettävä kansanterveyden tuhoajana. Valtion on perustettava tarkastusorganisaatio, joka jouluna kiertää talosta taloon, asunnosta asuntoon, ettei vaan salajouluja vietetä ja mässäillä. 

Vierailija
182/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän kaiken jouluun paitsi glögin (alkoholiton). Koko homman idea on minulle odottaa sitä jouluaattoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögikausi alkaa kun ilmat viilenee. Yksi suklaarasia on syöty. Ja joulumarkkinoilla söin riisipuuroa.

Vierailija
184/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.

Tää oli hyvä 😄 Ja niinpä! Äskenkin kaupassa en voinut olla kiinnittämättä huomiota mitä roskaa toiset tunkee kärryihinsä. Vähän perjantainamia, jep jep..Itse menin salilta suoraan kauppaan ja ostin viikonlo

Opiskelkaa tästä, palstan läskit kendojuntit!

Vierailija
185/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.

Hauska kyllä, kuinka läskeillä tämä menee tunteisiin. Hyi helvetti noiden junttien ruokatapoja!

Vierailija
186/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuviinaa ja isännän kulkusia.

Tn. nainen 46 ja 1/3

Vierailija
187/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kyllä, kuinka läskeillä tämä menee tunteisiin. Hyi helvetti noiden junttien ruokatapoja!

Ette te näitä ihmisiä inhoa vaan itseänne

Vierailija
188/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulutorttuja ja suklaakonvehteja on jo syöty. Glögiä joisin, mutta siitä tulee närästys.

Tortusta ja suklaasta ei?  😳

En ole tuo jolta kysyt, mutta ei minua joulutortut eikä suklaakaan ole koskaan närästäneet. Punaviini sitten senkin edestä, ja minkä glögiä juon niin se on aina viinipohjaista. 

Vierailija
189/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkaa. Harjoittelen joulukänniä varten, ettei jouluna menisi mönkään.

Vierailija
190/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla drai vodkaa ja keltaista Jaffaa.

Se jaffa piristää ja antaa jouluisen tunnelman siihen. 👍

Vierailija
191/233 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te näitä ihmisiä inhoa vaan itseä

Älkääs nyt lapset jouluruuista tapelko. Sivistymätöntä sellainen.

Läski keskusteluunne voinen sen verran osallistua, että ylipainoinen ihminen on aina ruma ja hoitamattoman sekä hompsuisen näköinen. Itseään kunnioittava ja arvostava ei moisen henkilön seuraan varsinaisesti koskaan hakeudu, mutta väistämättä tulee vastaan tilanteita joissa sellaisen henkilön läheisyyteen joutuu, kuten kassajonoissa ym vastaavissa tilanteissa, mutta ne tilanteet täytyy vain oppia sietämään.

Näin se vaan menee..

Vierailija
192/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman joulutortun.

Vierailija
193/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä ja perunoita.

Vierailija
194/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista jouluherkuista olen syönyt joulutorttuja, perunalaatikkoa, sinappisilliä, merileväkaviaaria ja smetanaa. 

Muista joulun syömisistä/juomisista, jotka eivät ole omia suosikkejani mutta ihan ok: piparit, glögi. 

Vierailija
195/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuro

Glögi

Joulutorttu

Taatelikakku

Kinkkua, rosollia ja laatikoita ehdottomasti vasta aattona.

Vierailija
196/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia on tullut jo maistettua, tätä jouluna on toista piparia ja kyllä makukin on vähän erilainen. Pintaväri on aavistuksen vaaleampi mutta ihan tuttu maku siinä on edelleen.

Vierailija
197/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juntit vetää kinkkua ja paskoja laatikoita, herätkää nyt idiootit läskeinenne!

Mikä hiertää? Eikö riitä rahat jouluruokaan?

Vierailija
198/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juhli joulua.

Minäkän en juhli en vietä joulua. On minulle vain normaali viikonloppu.Joten en maistele nyt en myöheminkään joulu ruokia tai makeisia.Positivisena näe asian ei tule ylisyötyä ja rahan ritää joulun jälkenkin.Kun en edes juo tai tupakoi.

Kuulostaa tylsältä. Päivä päivien joukossa.

Minä taas pyrin tekemään arjestakin juhlaa aina välillä, paljon kivempaa elämää. Ja olen jo marraskuussa syönyt joulutorttuja, pipareita ja juonut glögiä sekä Glühweinia. Ja tietenkin koti on koristeltu joulun juhlaan jo 1. Adventiksi.

Vierailija
199/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Eihän nyt ole joulu.

Vierailija
200/233 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöydän konvehteja mennyt varmaan 5 rasiaa jo hups. Ja torttuja oon syönyt ~16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan