Mitä jouluherkkuja olette jo nauttineet?
Kommentit (233)
Pipareita: itse tehtyjä ja kaupasta ostettuja. Sain niitä Annaksen lime-chili-pipareita tuparilahjana, ja ne olivat yllättävän hyviä, suosittelen! Normaalisti en Annaksen pipareista perusta, mutta noita piti sitten hakea lisää kaupasta
Glühwein juuri lasissa. Pipareita olen myös syönyt.
Glögiä on juotu, sitä Valion sokeritonta punaista. Joulutorttuja on syöty ja konvehtejakin. Mitään harjoitusjoulukinkkua ei ole paistettu vaikka yhtenä joulun aluksena tehtiin sekin.
Koskenkorvaa, ai että teki hyvää!!
Savuportin tms. harmaasuolattuja kinkkuviipaleita. Olivat kuin voileipäkinkku. KYllä hallista haettava aatoksi palasia tiskitä suoraan, ellei kinkkua kokonaan paisteta kotona! Graavilohta, tosin ympärivuotisesti. Sienisalaattia tapana myös rosollin kylkeen, eli sitä. Siis edellistä. Homejuustoa ja piparia. Tässä toistaiseksi jouluherkut.
Jo syyslomalla tehtiin ja syötiin pipareita ja joulutorttuja, nyt on kuukausi syöty porkkanalaatikkoa. Se on meidän herkkua, harmi kun sitä saa vain joulun aikaan!
Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.
Meillä syödään tosi paljon kalaa, viime aikoina ollaan herkuteltu kylmä- ja lämminsavulohella sekä graavilohella.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.
Miksi kiellät satunnaiset herkut itseltäsi? Ne ei muuten ole pelkästään lapsille tarkoitettu. Munuaisiaan ei kannata pilata liialla proteiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiellät satunnaiset herkut itseltäsi? Ne ei muuten ole pelkästään lapsille tarkoitettu. Munuaisiaan ei kannata pilata liialla proteiinilla.
Miksi vastaat provoon? Oletko vähän hidas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi vastaat provoon?" V*ttuuks se sulle kuuluu, saan vastata ihan mihin tahdon.
Minä syön riisipuuroa vain jouluna
Porkkana-ja lanttulaatikoita, kinkkua, rosollia, graavilohta, joululimppua, torttuja, pipareita jne.
Kinkkua, lanttulaatikkoa, joululeipää, torttuja, taateikakkua, konvehteja, glögiä, joulukahvia
Glögiä olen juonut, en muuta. Odotan sitä, että pääsee syömään jouluruokia ja viettämään joulua perheen kanssa. Rakastan joulua.
Viime yönä tuli maistettua piparia ja nuoltua torttua.
Tein kastiketta pakastimeen. Maistoin tietty.
Konvehteja ja pipareita. Meinasin jos jaksaisi viikonloppuna tehdä laatikoita.
kynttilöitä ja lipeäkalaa hunajapedissä