Mitä jouluherkkuja olette jo nauttineet?
Kommentit (233)
Hyi helvetti ku näen jonkun läskipersemuijan kaupassa ja se ostaa porkkanalaatikkoa. Hyi saatana, miten pönttö huutaa armoa siitä ripulipaskasta!
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti ku näen jonkun läskipersemuijan kaupassa ja se ostaa porkkanalaatikkoa. Hyi saatana, miten pönttö huutaa armoa siitä ripulipaskasta!
Juu, ja nämä ovat sitten "herkkuja", toki ymmärrettävää että sivistyneessä Suomessakin on näitä juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.
Tämä toive on täysin turha, näkee jo alapeukkujenkin määrästä! :D
Juntit.
Vierailija kirjoitti:
Mies osti viime viikolla paketin joulukinkkua viipaleina. Syötiin leivän päällä, sinapin kanssa.
ei helvetti mitä juntteja!
Mikä negailija-jonne täällä arvostelee meidän joulusyömisiä? Taitaa olla se pianom pimputtaja juntti.
Itse ainakin syön verisuonet tukkoon!
Joulutorttuja ja suklaakonvehteja on jo syöty. Glögiä joisin, mutta siitä tulee närästys.
Riisipuuroa. Kanelin ja sokerin kanssa.
Glögiä, kirsikkakonvehteja ja joulutorttuja.
juntit vetää kinkkua ja paskoja laatikoita, herätkää nyt idiootit läskeinenne!
Glögiä ja piparisuklaata.
Säästän enimmät jouluherkut sinne jouluun.
Miksi täällä joku alapeukuttaa koko ajan meidän verisuonisairauksia? Pakko saada paskaa ruokaa ja kuolla nuorena! 27 förevö!
En mitään, mutta pakastimeen tehnyt jo joululaatikot ja pari mini karpalokakkua. Ensi keskiviikkona teen ainakin piparit. Piparitaikinan olen tehnyt jo pakastimeen. Torttutaikinja pitää ostaa maanantaina ehkäpä. Sitten joku vuokaleipä olis ehkä vielä tehtävä. Riippuu mitä mahtuu pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua syön Annan pipareita läpi vuoden, koska ne ovat ihanan ohuita. Hiilareita taitaa olla 3 g yhdessä piparissa, joten parempi vaihtoehto kuin hapankorppu tai näkkileipäpala.
Kanelia ei pidä syödä joka päivä.
Ceylonin kaneli on terveellisempää kuin se tavallinen. Meillä vuosia käytetty vain ceylonin kanelia.
Kolme halpaolutta join. Nyt harkitsen samaa. En juhli joulua ja diabeetikkona en syö herkkujakaan, en tosin söisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joulutorttuja ja suklaakonvehteja on jo syöty. Glögiä joisin, mutta siitä tulee närästys.
Tortusta ja suklaasta ei? 😳
Syön jouluherkkuja vasta jouluna. Ja jouluni kestääkin sitten yli uudenvuoden. Siinä ehtii saada monia herkkuja jo alennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että suurin osa tämän ketjun vastaajista on naisia. Itse olen mies, enkä ole "nauttinut" jouluherkkuja enkä tule niin koskaan tekemäänkään. Suosittelen teitä vahvasti hankkimaan elämäänne miehen, joka laittaa teidän ruokavalionne ruotuun keinoja kaihtamatta. Toinen vaihtoehto, huomattavasti haastavampi sellainen, on aikuistuttava sen verran, että hiilaripommit jäävät ruokakaupan hyllylle ja alatte oma-aloitteisesti syömään proteiinipainotteisesti. Muussa tapauksessa pian tulee käymään niin, ettei niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita enää olekaan, ja joudutte lopulta tyytymään työttömään, ylipainoiseen ja viinaan menevään maalaiskylän Jormaan.
Ai, tarkoittaako herkku jotain hiilaripommia?
Minä herkuttelen jouluna graavilohella ja juustoilla. Kyllä kinkkuakin muutama siivu menee. Että sellaisia hiilaripommeja minulla.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä 😄 Ja niinpä! Äskenkin kaupassa en voinut olla kiinnittämättä huomiota mitä roskaa toiset tunkee kärryihinsä. Vähän perjantainamia, jep jep..Itse menin salilta suoraan kauppaan ja ostin viikonloppuherkuksi Lohilo-jäätelön ja marjoja. Jouluna syön sentään suklaata minäkin mutta vielä en sitä aloita.
Ainakin se Jorma antais meidän elää kuten tahdotaan eikä olisi tollanen pelottava kontrolloija kuin sinä.