Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko lähteä baarista työttömän miehen mikaan jatkoille? Mies olisi komea, pitkä, mukava ja hauska

Vierailija
18.11.2022 |

Miten toimisit?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hetki sitten tapaamani ihmisen mukaan, vaikka olisi Kiinan keisari. Koskee kaikkia sukupuolia.

Vierailija
22/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina sanoo ettei ne lähtis miehen mukaan mutta minä olen saanut 30 kertaa naisen mukaani jatkoille ja lähes aina oon seksiäkin saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lähtenyt baarista kenenkään kanssa jatkoille, minkäänlainen mies ei tee siihen poikkeusta.

Vierailija
24/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen kirjoitti:

Naiset aina sanoo ettei ne lähtis miehen mukaan mutta minä olen saanut 30 kertaa naisen mukaani jatkoille ja lähes aina oon seksiäkin saanut

Kyllä naiset lähtee. Varsinkin jos sanoo olevansa vaikka pankkiiri.

Vierailija
25/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä on rahaa ostaa kondomeja niin ehkä.

Vierailija
26/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan lähtenyt baarista kenenkään kanssa jatkoille, minkäänlainen mies ei tee siihen poikkeusta.

Minä olen usein. Syy on jännitys, halu tutustua ja mahdollisuus.

Joskus on tuntunut, että jos ei tartu hetkeen, se menee ohi. Näin ajattelin nuorena. Nyt ehkä on sen verran viisautta, että ei kiirehdi.

Vierailija
27/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen kirjoitti:

Sinä oletkin tuollainen lumppu ja vedät kaltaisiasi, joilta suurelta osalta olet kuitenkin saanut pakit.

Vierailija
28/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso penis niin mikä ettei.

Vierailija
29/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen kirjoitti:

Miten niin aina sanoo? Tuolla heti alussa totesin lähteneeni mukavien, hyvännäköisten miesten kanssa jatkoille eikä ole liikuttanut siinä vaiheessa, onko töissä vai työtön, kun on ollut kyse vain yhden yön hauskanpidosta.

Vierailija
30/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso penis niin mikä ettei.

Oikeastiko pyydät häntä näyttämään sen jo baarissa? Kuinka usein tätä tapahtuu?

Vierailija
31/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies olen kirjoitti:

Voi teitä lapsia. Olen nyt kahteen kertaan sanonut, että jos yhden yön seura on kyseessä, niin on aivan sama mitä mies tekee tai ei tee. Riittää, että hän on hyvännäköinen, mukava, hauska ja sen oloinen tyyppi, että hänen kanssaan haluaa seksiä.

Vierailija
32/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi. Nuorena saatoin lähteä toisen opiskelijan kanssa.

Vierailija
33/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään tapana udella heti työpaikkaa, kun jonkun tapaa? Tuollaisestahan voi helposti valehdella.

Oon ollut 16 vuotta parisuhteessa, joten en noita käytäntöjä tiedä.

Vierailija
34/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies olen kirjoitti:

Voi teitä lapsia. Olen nyt kahteen kertaan sanonut, että jos yhden yön seura on kyseessä, niin on aivan sama mitä mies tekee tai ei tee. Riittää, että hän on hyvännäköinen, mukava, hauska ja sen oloinen tyyppi, että hänen kanssaan haluaa seksiä.

Jep, jos tarkoitus on vain pitää hauskaa yhtenä yönä ja siihen sopivan oloinen ja näköinen tyyppi löytyy, niin siinä kohden ammatilla tai varallisuudella ei ole mitään väliä. Ei oikeastaan edes nimellä, oikeastaan parempikin, jos ei ole turhaa tietoa. Eli pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää.

Vierailija
35/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena varmaan olisi saattanut kiinnostua. Keski-ikäisenä ei lähde kenenkään matkaan.

Vierailija
36/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen Mikaan? Kuka se Mika on? Miehen isä vai puoliso vai poika?

Vierailija
37/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen kirjoitti:

Kun kerran pidät kirjaa, niin kerro, kuinka montaa naista olet vongannut mukaasi?

Vierailija
38/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voisin ja olen lähtenytkin. Ei kai siinä kohtaa paljon töistä puhuta, jos haussa on yhden yön seuraa.

Nimen omaan.

Vierailija
39/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies olen kirjoitti:

Jep, jos tarkoitus on vain pitää hauskaa yhtenä yönä ja siihen sopivan oloinen ja näköinen tyyppi löytyy, niin siinä kohden ammatilla tai varallisuudella ei ole mitään väliä. Ei oikeastaan edes nimellä, oikeastaan parempikin, jos ei ole turhaa tietoa. Eli pelkkä seksuaalinen vetovoima riittää.

On hauska kuvitella, että on jonkun jännittävän kanssa. Kyllä totuus kuitenkin paljastuu.

Vierailija
40/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua toisaalta kiinnostaa, mitä mies tekee. Vaikka on vain yhden yön suhde. Jotain pitää jutellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä