Nainen, voisitko lähteä baarista työttömän miehen mikaan jatkoille? Mies olisi komea, pitkä, mukava ja hauska
Kommentit (45)
Mitä se työttömyys vaikuttaa? Raha-asiat voi olla paremmassakin kunnossa kuin työssäkäyvällä (rahan perässä kai tässä aloituksessa nyt ollaan). Riittää enemmän aikaa seurustelulle jos ei ole töissä.
Nuorempana harrastin yhden yön juttuja ja naiset kyllä lähti mukaan. Minä löysin sitten tyttöystävän 30 vuotiaana kun olin baarissa syntymäpäivänäni ja tyttöystävä itse pyysi minua mukaan sen luokse. Minä sitten menin ja jäin sille tielle melkein heti ja ollaan nyt oltu 12 vuotta yhdessä.
Voi kuule, minä olen lähtenyt vaikka kenen matkaan. Pääasia, että on ollut mukavaa.
(Olisinpa vielä nuori, niin voisi seikkailla. Nyt on jo ikää ja ai niin, joku perhekin.)
Joo jos olisin varakas yksinäinen vanha leski nainen niin ottaisin vanhuuden päivilleni avustajaksi ja auton kuljettajaksi sellaisen ja maksaisin kaikki. Sen pitää olla vain rehellinen, luotettava ihminen ja hyvä luonteinen ihminen sillä huijareita en hyväksyisi päivääkään ja näen heti jos olisi huijari luonne. Kun on pitkä elämän kokemus niin on elämän viisautta mutta valitettavasti sitäkin näkee että ihan kaikilla ei ole ja menettää huijareille ihan kaikki rahansa mikä on mielestäni kaikkein järkyttävintä.
Kuinka paljon menee suomesta rahaa ulkomaalaisille huijareille ja kuinka helppoa se rahaa se on huijareille niin pahaa oikein tekee. Kuinka joku voi rakastua näkymättömään netti huijariin antamalla kaikkensa sille niin en sellaisen pään kemikaaleja voi käsittää mikä siellä voi mennä ihan sekaisin.
Kuinka niin? Jos seksi on paskaa, niin sitten se on paskaa, better luck next time. Ei siihen asiaan - edelleenkään - vaikuta se, onko mies töissä tai työtön, Rami vai Pekka, lyhyt tai pitkä. Parisuhde on eri asia, mutta potentiaalisen kumppanin etsinnässä on sitten jo lähtökohtaisesti aivan erilaiset kriteerit.