Kiveksille potkiminen fetissinä
Luin, että joillain miehillä on fetissinä että nainen potkii kiveksille. Mistä tällaisia miehiä voisi löytää, onko jotain sivustoja? Eronneena naisena itsellä olisi paljon angsteja purettavana ja mikä olisi mukavampaa kuin monottaa jotain Teroa tai Markoa korkkareilla tai nahkasaappailla munille luvan kanssa.
Kommentit (79)
Kirjaudu Alastomaan Suomeen, siellä mulle tuli joku kertomaan tällaisesta kinkistä.
Parasta olisi jos mies olisi insinööri tai DI. Kyllä lähtisi potkut rivakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi jos mies olisi insinööri tai DI. Kyllä lähtisi potkut rivakasti.
Itsellä olisi haaveena päästä kenkimään kiinteistönvälittäjän palleja. Ja olen mies. Autokauppiaskin kävisi paremman puutteessa.
Aivan kuin jostain Lapinlahden lintujen sketsistä :D
bbbootsyman on Kik nimimerkki joten eikun vaan daamit laittamaan viestiä, eiköhän saada sovituksia että tulen teidän potkittavaksi :)
Joo, ihan hyväjuttu varmaan sulle? Tai jotai..en tiedä. Mut: EVVK mua (+n.99,9876% heteri-populaatiosta). Mä veikkaisin.
Laita mihin tahansa seuranhakupalveluun tuo teksti, niin saat takuuvarmasti lukuisia yhteydenottoja.
Jos ap:n lähtökohta olisi aidosti kiinostus fetissiin, niin ok, ei siinä mitään. Mutta se, että ketjun aloittaja haluaa vahingoittaa miehiä, niin se on säälittävää ja sadistista väkivaltaa. Sietäisi poistattaa koko ketju.
Mun palleja saat potkia vapaasti jos olet nainen. Toki voit myös lyödä niitä tai puristaa sillein että tuntuu :)
Ei hitossa. Pallithan tuottaa mun testot - ei niitä saa rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitossa. Pallithan tuottaa mun testot - ei niitä saa rikkoa.
Ei ne nyt muutamasta potkusta hajoa. Sattuu vaan niin että näkyy pelkkiä tähtiä
Olisiko keskustelun aloittaja vielä kiinnostunut potkimaan munille. Täälä olis valmis 32 v mies vastaanottamaan potkuja naiselta
Kannattaa potkaista niin kovaa kuin lähtee.
Sivusto nimeltä kitg kicked in the groin. Siellä on suomalaisiakin välillä.
Mua saa potkia. Vain naiset saa potkia mua
Ville Manner
Onko naisten hakkaaminen myös kiihottavaa? En ymmärrä sinua ap. Olet sairas jopa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi kiinnostunut yksinhuoltaja. Mielellään monottelisin.
Moi 😊
Ville Manner
Tätä ketjua ei varmasti poisteta toisin kuin ketju, jossa puhuttiin asiallisesti pepun nuolemisesta poistettiin kun oli ilmeisesti liikaa...
Niinpä... Hieno "keskustelu"palsta tämä.
Pääsittekö kumpikaan potkimaan? Minä olisin myös kiinnostunut :)
Täällä kanssa yksi kiinnostunut yksinhuoltaja. Mielellään monottelisin.