Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex kiukuttelee

Vierailija
17.11.2022 |

Tilanne on sellainen, et miehen ex kiukuttelee miehelle milloin mistäkin mut suurimpana ilmeisesti isän roolista. Mies ei kuulemma ole teininsä kanssa riitävästi. Miten voisi olla kun teini painelee omissa menoissaan eikä halua viettää isän kanssa aikaa kylki kyljessä.. Mahdollisuuksia tähän on annettu. Se on teinin ja isän välinen asia.. ei enää exän! Ja se exä nyt tuppautuu moralisoimaan isän roolia, isän tapaa olla vanhempi ja jopa minuakin.

Kommentit (71)

Vierailija
42/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei kuulu sinulle mitenkään, ap.

Teini tarvitsee vanhempiaan.

Tässä exää tarvitsee äiti.

Ei tarvitse vaan teini. Ja asia ei kuulu ap:lle yhtään mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarvitsee, ja äidin katkeruuden takia teinilläkin on paha olla. Kunnon narskuvanhempi.

Vierailija
44/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa seurata tätä keskustelua, ja alapeukkujen epäjohdonmukaisuutta.

Kukaan ei paneudu alkutekstiin yhtään, vaan rivien välistä tehdään omia tulkintoja asioista, joita siellä ei edes ole.

Yksi asia on kuitenkin varma. Exät ovat exiä yleensä ihan syystä.

Vierailija
45/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon katkeria exiä.

Vierailija
46/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarvitsee, ja äidin katkeruuden takia teinilläkin on paha olla. Kunnon narskuvanhempi.

Minulla on kaksi teiniä ihan tässä ydinperheessä. Voin kuule kertoa, että teini todellakin kaipaa vanhempaansa ja tarvitsee vanhempiaan. Enemmän kuin pieni lapsi.

Vierailija
47/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa seurata tätä keskustelua, ja alapeukkujen epäjohdonmukaisuutta.

Kukaan ei paneudu alkutekstiin yhtään, vaan rivien välistä tehdään omia tulkintoja asioista, joita siellä ei edes ole.

Yksi asia on kuitenkin varma. Exät ovat exiä yleensä ihan syystä.

Ihan normi settiä tällä palstalla. Monelle luetun ymmärtämisen on tosi hankalaa.

Vierailija
48/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi teiniä ihan tässä ydinperheessä. Voin kuule kertoa, että teini todellakin kaipaa vanhempaansa ja tarvitsee vanhempiaan. Enemmän kuin pieni lapsi.

Tuossa kuitenkin sitä exää kaipaa äiti.

Vierailija
49/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla mitalla vain takaisin. Kun ex syyttää niin samoin sanoin takaisin vain tai estot kokonaan.

Lukekaa nyt kunnolla ap:n kirjoitus. Kirjoitti, että mahdollisuus viettää aikaa on annettu ja ex syyttelee ap:kin, vaikka hän on ihan ulkopuolinen asiaan.

Mitä tarkoittaa "mahdollisuus viettää aikaa yhdessä"? Kyllä sen teinin kanssa pitää yhdessä viettää aikaa, vaikka teini mieluummin katoaisi kaupungille joka ilta.

Väkisinkö? Teinit nyt viettävät mieluummin aikaa kavereitten kanssa kun vanhempansa.

No tottakai. Välillä aikaa kavereiden välillä perheensä kanssa.

Vierailija
50/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaipaa vaan se äiti yrittää saada eksänsä tajuamaan teininsä tarpeet.

Vierailija
51/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tämä ex on tyytymätön elämäänsä ja kiukuttelee siksi ap:n miehelle ja ap:lle.

Minulla olisi kaikki syyt olla vihainen exälle käytöksestä ja välunpitämättömyydestä lapsia kohtaan, mutta olen päättänyt etten halua olla missään tekemisissä tuon luuserimiehen kanssa. Oma elämäni on hyvää ja pystyn yksin huoltamaan lapseni ja minulla on hyvä elämä lasten kanssa.

Ex olkoon uuden perheensä isukkina ihan rauhassa.

Jospa se ex-vaimo tosissaan ajattelee lapsensa etua ja isäsuhdetta eikä katkerana sulje isää pois lapsensa elämästä, kuten sinä?

En ole sulkenut isää pois lasten elämästä. Isä on tehnyt sen ihan itse. Sen vuoksi inhoni on noussut enkä halua olla tekemisissä.

Voi olla ihan varma, että ex kiukkuaa ilman syytä, jos vetää uudet puolisotkin näihin kiukkuihin mukaan.

Höpöhöpö. Kyllä saa tuomita nyxänkin, jos tilaa ei lapselle exän ja exän nyxän kodista edes joka toinen viikonloppu löydy, että edes jonkinlainen isäsuhde säilyisi.

LAinaatko kohdan jossa ap kirjoittaa ettei tilaa löydy?

Tässä en puhunut fyysisestä tilasta vaan siitä, ettei isä elämästä löydy tilaa ja halua ottaa lastaan luokseen edes joka toinen viikonloppu.

Vierailija
52/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaat minuun joka epäili ap:n olevan exän nyxä? Miten minä sitä exääni kaipaisin jos hän olisi täällä minun poissaollessani lapsensa kanssa? Tai missään muuallakaan. Minä en kaipaa exäni seuraa. Meidän lapsi kaipaa. Jos minä saisin valita niin teini tietysti toimisi ihan itse.

Minä en kaipaa exääni, kaipaan sitä että hän kantaisi vastuutaan jotta minä pystyisin hengittämään,lapsi voisi paremmin ja voisin elää sitä omaa elämääni.

Vierailija
53/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kaipaa yhteyttää isäänsä.

Anna sinä nyt tilaa sille isälle ja teinille. Älä sekaannu.

Isän taas pitäisi saada luotua suhde luottavaisemmaksi. Esimerkiksi yhteisen tekemisen kautta. Yhteinen matka? Yhteinen harrastus? Tai edes vaikka se että isä kuskaa sen teinin harrastukseen. Siinä matkalla olisi luontevaa jutella tai käydä samalla vaikka syömässä.

Tai jotain josta saisivat luontevan sillan olla yhdessä ja yhteydessä.

Minä esimerkiksi kuskasin vanhempaa lasta tiettyyn tanssiharrastukseen kaksi kertaa viikossa.

Toisen kanssa harrastin Harry Potteria minkä harrastuksen kruunasi matka Potter-studioille Englantiin.

Molemmat innostuivat kalastamisesta isänsä kanssa.

Vierailija
54/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne exät on, katkeria kun toinen menee elämässä eteenpäin ja yrittää tehdä toisen elämästä mahdollisimman vaikeata. Käyttämällä vaikka lasta hyväksi.

Parasta ex-ässä on se, että on ex. Eli exän mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

Kun elämässä mennään eteenpäin ei voi vaan jättää kaikkea entistä vastuutaan toisen kannettavaksi. Ja keräämään niitä vaurioita. Kyllä se ajan myötä kieltämättä ajan myöden hieman vaikeuttaa toisen onnesta nauttimista, kun samalla vielä kuulee takavasemmalta huutelua siitä miten katkera olet.

Mene eteenpäoin elämässäsi, ja lopeta eksässä roikkuminen. Kiitos.

Usealla exällä ei ole muuta elämää kuin roikkua somessa ja seurata miten toisen elämä menee eteenpäin. Jos stalkkausta ei ole, niin mitä sitä elämällään tekisi.

Kokemusta on exästä, joka jäi roikkumaan vanhaan vuosikausiksi.

Vierailija
55/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaipaa vaan se äiti yrittää saada eksänsä tajuamaan teininsä tarpeet.

Kyllä kaipaat ap, älä viitsi. Yritä nyt päästä jo exästäsi yli. Se on lapsesikin parhaaksi.

Vierailija
56/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaat minuun joka epäili ap:n olevan exän nyxä? Miten minä sitä exääni kaipaisin jos hän olisi täällä minun poissaollessani lapsensa kanssa? Tai missään muuallakaan. Minä en kaipaa exäni seuraa. Meidän lapsi kaipaa. Jos minä saisin valita niin teini tietysti toimisi ihan itse.

Minä en kaipaa exääni, kaipaan sitä että hän kantaisi vastuutaan jotta minä pystyisin hengittämään,lapsi voisi paremmin ja voisin elää sitä omaa elämääni.

Lapsi isjoitukseen jos et jaksa hänen kanssaan. Ei lapsia pidä tehdä jos niiden kanssa ei pysty hengittämään, herran tähden sentään! Se on sinun lapsesi, sinun pitää tehdä hänen parhaakseen!

Vierailija
57/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lapsen äiti todennäköisesti tarvitsee vapaailtansa, joita lapsen isällä on ilmeisesti rajattomasti, kun ei ilmeisesti koskaan ota lasta luokseen, jos lasta nyt ei satu huvittamaan. Siis lapsen isä on ulkoistanut vanhemmuuden täysin exänsä hoidettavaksi. Kyllä muakin ärsyttäisi. Todennäköisesti lapsentekohetkellä tuo isäkin on ollut innokas osallistumaan, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan.

Ja ihme vässykkä, jos heti pesee kätensä hommasta, jos oma lapsensa teininä sanoo, että ei huvita. Voin sanoa, että joka ikinen teini ydinperheessäkin sanoo, ettei huvita olla tekemisissä vanhempien kanssa, mutta ne vanhemmat silti päättävät, että yhteistä aikaa vietetään.

Se exä tuskin alunperin hankki sitä lasta yksin, vaan piti olla kaksi vanhempaa. Mutta nyt onkin tilanteessa, ettei lapsen äiti voi esim. koskaan mennä aikuisten lomalle tms., mutta lapsen isä voi mennä vaikka joka päivä. Reilu peli. Ja turha syyllistää äitiä, joka on varmasti uhrannut omat harrastuksensa, vapaa-aikansa, mahdollisuutensa parisuhteeseen jne. laittamalla lapsen edelle ja nyt toivoo, että exänsä voisi edes yhtenä viikonloppuna ottaa vähän vastuuta ja olla vanhempi lapselleen.  Mutta isukilla on kivempaa kahdestaan uuden naisensa kanssa. Sellainen sankari. Prkl.

Vierailija
58/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini kaipaa yhteyttää isäänsä.

Anna sinä nyt tilaa sille isälle ja teinille. Älä sekaannu.

Isän taas pitäisi saada luotua suhde luottavaisemmaksi. Esimerkiksi yhteisen tekemisen kautta. Yhteinen matka? Yhteinen harrastus? Tai edes vaikka se että isä kuskaa sen teinin harrastukseen. Siinä matkalla olisi luontevaa jutella tai käydä samalla vaikka syömässä.

Tai jotain josta saisivat luontevan sillan olla yhdessä ja yhteydessä.

Minä esimerkiksi kuskasin vanhempaa lasta tiettyyn tanssiharrastukseen kaksi kertaa viikossa.

Toisen kanssa harrastin Harry Potteria minkä harrastuksen kruunasi matka Potter-studioille Englantiin.

Molemmat innostuivat kalastamisesta isänsä kanssa.

Olisitpa mun teinin isä

Vierailija
59/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lapsen äiti todennäköisesti tarvitsee vapaailtansa, joita lapsen isällä on ilmeisesti rajattomasti, kun ei ilmeisesti koskaan ota lasta luokseen, jos lasta nyt ei satu huvittamaan. Siis lapsen isä on ulkoistanut vanhemmuuden täysin exänsä hoidettavaksi. Kyllä muakin ärsyttäisi. Todennäköisesti lapsentekohetkellä tuo isäkin on ollut innokas osallistumaan, mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan.

Ja ihme vässykkä, jos heti pesee kätensä hommasta, jos oma lapsensa teininä sanoo, että ei huvita. Voin sanoa, että joka ikinen teini ydinperheessäkin sanoo, ettei huvita olla tekemisissä vanhempien kanssa, mutta ne vanhemmat silti päättävät, että yhteistä aikaa vietetään.

Se exä tuskin alunperin hankki sitä lasta yksin, vaan piti olla kaksi vanhempaa. Mutta nyt onkin tilanteessa, ettei lapsen äiti voi esim. koskaan mennä aikuisten lomalle tms., mutta lapsen isä voi mennä vaikka joka päivä. Reilu peli. Ja turha syyllistää äitiä, joka on varmasti uhrannut omat harrastuksensa, vapaa-aikansa, mahdollisuutensa parisuhteeseen jne. laittamalla lapsen edelle ja nyt toivoo, että exänsä voisi edes yhtenä viikonloppuna ottaa vähän vastuuta ja olla vanhempi lapselleen.  Mutta isukilla on kivempaa kahdestaan uuden naisensa kanssa. Sellainen sankari. Prkl.

Lapsen isä ei ole mikään hoitotäti, eikä lapsen oikeus tavata isäänsä tarkoita äidin oikeutta omaan aikaan, vaikka äidit niin usein luulevatkin. Jokainen on vapaa hommaamaan sille lapselle vaikka mll:sta lapsenhoitajan jos pitää päästä yöksi pois kotoa.

Vierailija
60/71 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota se katkeruus juuri on. Kihistään kiukusta ja heitetään oma lapsi siinä pesuveden mukana. Ei mitään väliä kunhan äidin loukattu ego saa tyydytyksen. Hyh. Lapset pitää tehdä itse varten, ei kenellekään toiselle, ja sitten hampaat irvessä hoitaa sitä TOISEN lasta jonka kuitenkin itse on synnyttänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi